1 Востаннє редагувалося Joker (06.09.2014 22:24:08)

Тема: Задача на логіку

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10694830_359441024216318_159133137_n.jpg?oh=2282dae65793e63c7f1fa1c23acb7ed1&oe=540E0214&__gda__=1410204873_d04051edca5dc3ff00af1118284f1cb4

Я захотів дізнатися улюблені страви своєї дівчини. Вона як і більшість з вас (дівчат)  не їсть після 6 вечора, тому страви не сказала, бо я буду дражнитися. Я запропонував дати мені завдання, винагорода - список улюблених страв.

Так от, вчора її мама і ще хтось рішали ту задачку і не рішили. Мар'яна (моя дівчина) тіп дуже розумна (призер всеукр. олімпіади з економіки, львіської з хімії, мови, матем) але завдання якесь незвичне. Ну або ми занадто тупі.
Вона дала рішити це завдання мені і дозволила використовувати друзів (ви ж мені друзі? :) )
Бажано рішити до 07.09.14 12:00

Мені нічо у голову не лізе, допоможіть.

Фотка з завданням вище.
Завдання : (мовою оригіналу)
є цифри і пусті клітинки. Завдання: знайти якусь закономірність розташування цифр і заповнити пусті клітинки.  При цьому одна колонка (2 цифри) є зайвими.

2

Re: Задача на логіку

Я пропоную придумати свою закономірність і підігнати відповідь під неї, адже закономірностей може бути скільки завгодно. Треба уточнення: третій рядок (2, 4, 6) до чогось відноситься? І якщо відноситься, то як?

3

Re: Задача на логіку

Якщо третій рядок ні до чого, то я розв’язав навіть без зайвих:
3 7 2 0  9 -2
5 1 6 8 -1 10

Подякували: Joker1

4

Re: Задача на логіку

А не простіше написати будь які три числа , і сказати що це відповідь ...  . А вони хай і далі думають. На кожного хитрого знайдеться ще хитріший .

5

Re: Задача на логіку

Blast написав:

А не простіше написати будь які три числа , і сказати що це відповідь ...  . А вони хай і далі думають. На кожного хитрого знайдеться ще хитріший .

знайти якусь закономірність

6

Re: Задача на логіку

quez написав:
Blast написав:

А не простіше написати будь які три числа , і сказати що це відповідь ...  . А вони хай і далі думають. На кожного хитрого знайдеться ще хитріший .

знайти якусь закономірність

Ну так на меті що ? Дізнатись список улюблених страв .

7

Re: Задача на логіку

Blast написав:
quez написав:
Blast написав:

А не простіше написати будь які три числа , і сказати що це відповідь ...  . А вони хай і далі думають. На кожного хитрого знайдеться ще хитріший .

знайти якусь закономірність

Ну так на меті що ? Дізнатись список улюблених страв .

Відповідь повинна містити закономірність, а не числа. Тобто якщо написати будь-які числа, то треба придумати, як їх пояснити, що я й пропонував в першому повідомленні.

8

Re: Задача на логіку

третій рядок (2, 4, 6) до чогось відноситься? І якщо відноситься, то як?

взагалі лишній. Це просто так у кадр попав

9

Re: Задача на логіку

3 7 2 0  9 -2
5 1 6 8 -1 10

А яка тут закономірність?

10

Re: Задача на логіку

Спершу подумай сам

В кожному стовпчику сума 8

Подякували: Joker1

11

Re: Задача на логіку

У ви не зараховано. Додалися умови.
1) Зайві елементи є обов'язковими
2) Задача за 2 клас
2) Від'ємні числа не враховуються (виходячи з пункту 2)

12 Востаннє редагувалося quez (07.09.2014 10:08:05)

Re: Задача на логіку

Joker написав:

У ви не зараховано. Додалися умови.
1) Зайві елементи є обов'язковими
2) Задача за 2 клас
2) Від'ємні числа не враховуються (виходячи з пункту 2)

Ех.
Я б наполягав на своєму варіанті. З пунктом 1 можна боротись, записавши, наприклад, четвірку замість будь-якої цифри і оголосивши цей рядок зайвим. А 2 і 3 взагалі не варіант, бо в оригінальній задачі ні слова про це не було, ну і немає ніяких причин вважати, що діти в другому класі принципово не можуть використовувати від’ємні числа.

13

Re: Задача на логіку

Це те ж саме, якби тобі треба було знайти один розв’язок рівняння x²-1=0, ти відповідаєш, що це -1, а вчитель ставить тобі "2" і каже, що корінь має бути додатнім, хоча до цього ніяких умов не звучало.

14

Re: Задача на логіку

діти в другому класі принципово не можуть використовувати від’ємні числа.

У 2 класі не знав що є числа більші 100. А тут ви ще від'ємні їм хочете дати.

Я думаю, відповідь якась аж занадто проста. Така, яку може рішити будь-хто з садочку. (щось схоже на задачу з китайськими оберненими місцями для паркування)

15 Востаннє редагувалося Joker (07.09.2014 10:18:51)

Re: Задача на логіку

Це те ж саме, якби тобі треба було знайти один розв’язок рівняння x²-1=0, ти відповідаєш, що це -1, а вчитель ставить тобі "2" і каже, що корінь має бути додатнім, хоча до цього ніяких умов не звучало.

Уви у даному випадку потрібно враховувати втрати інформації ). Мама мар'яни --> мар'яна --> я --> форум

я--> форум - без втрат. Я передаю все майже мовою оригіналу

16

Re: Задача на логіку

Ну ти ж передав все, значить ту задачу, яку тобі задали, ти розв’язав. Коротше кажучи, я пропоную зайняти тверду позицію: задачу, яка була поставлена, розв’язано, винагороду в студію.

17

Re: Задача на логіку

Ну ти ж передав все, значить ту задачу, яку тобі задали, ти розв’язав. Коротше кажучи, я пропоную зайняти тверду позицію: задачу, яка була поставлена, розв’язано, винагороду в студію.

Я так і зробив. Але заки дізнався напої, почали говорити про те що наші смаки у вині відрізняються і зайшли а ж до туречини. Тепер по трошка повертаюся до основної теми.

18

Re: Задача на логіку

зайняти тверду позицію

Не найкраща стратегія. Мар'яна стала моєю дівчиною відносно не давно.
Якщо зробити так як ви кажете, я дізнаюся її улюблені напої і страви (виграю битву) але у подальшому швидше всього посваримося (програю війну).
Зараз як на мене краще використовувати іншу тактику (тактика - наука ведення війни  :) )
Зараз основним правилом є - Ніколи і ні при яких обставинах не сперечатися з дівчиною (все одно і полюбому навіть якщо я правий, я програю і буду винним) А у всьому іншому бути самим собою, спілкувати, гуляти і тоді Life is good

19

Re: Задача на логіку

Ось що помітив...
5-3=2
7-1=6
6-2=4

Подякували: Joker1

20

Re: Задача на логіку

Мама мар'яни --> мар'яна --> я --> форум
У першій ланці (мама мар'яни і її друзі з робити) вже взагалі забули про то, так що можна забити.