1

Тема: Обертання букв навколо осі

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;

namespace ФИО
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
            Paint += Form1_Paint;
        }
        private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
        {
            Graphics gr = e.Graphics;
            Pen p = new Pen(Color.Blue, 3);
            gr.DrawLine(p, 10, 100, 10, 80);                  //Буква ч
            gr.DrawLine(p, 10, 100, 20, 100);
            gr.DrawLine(p, 20, 120, 20, 80);
            gr.DrawLine(p, 30, 120, 30, 80);                  //Буква е
            gr.DrawLine(p, 30, 120, 40, 120);
            gr.DrawLine(p, 30, 100, 40, 100);
            gr.DrawLine(p, 30, 80, 40, 80);
            gr.DrawLine(p, 50, 120, 50, 80);                  //Буква Р
            gr.DrawLine(p, 50, 80, 60, 80);
            gr.DrawLine(p, 60, 100, 60, 80);
            gr.DrawLine(p, 50, 100, 60, 100);
            gr.DrawLine(p, 70, 120, 70, 80);                  //Буква H
            gr.DrawLine(p, 80, 120, 80, 80);
            gr.DrawLine(p, 70, 100, 80, 100);
            gr.DrawLine(p, 90, 120, 90, 80);                  //Буква N
            gr.DrawLine(p, 100, 120, 100, 80);
            gr.DrawLine(p, 90, 120, 100, 80 );
            gr.DrawLine(p, 110, 120, 110, 80);                //Буква UU
            gr.DrawLine(p, 120, 120, 120, 80);
            gr.DrawLine(p, 130, 120, 130, 80);
            gr.DrawLine(p, 110, 120, 130, 120);
            gr.DrawLine(p, 140, 120, 140, 80);                //E
            gr.DrawLine(p, 140, 120, 150, 120);
            gr.DrawLine(p, 140, 100, 150, 100);
            gr.DrawLine(p, 140, 80, 150, 80);
            gr.DrawLine(p, 160, 120, 160, 80);                //b
            gr.DrawLine(p, 160, 120, 170, 120);
            gr.DrawLine(p, 170, 120, 160, 100);
            gr.DrawLine(p, 160, 100, 170, 80);
            gr.DrawLine(p, 160, 80, 170, 80);
            gr.DrawLine(p, 180, 120, 180, 80);                //n
            gr.DrawLine(p, 190, 120, 190, 80);
            gr.DrawLine(p, 180, 120, 190, 80);
            gr.DrawLine(p, 200, 100, 200, 80);              //ch
            gr.DrawLine(p, 200, 100, 210, 100);
            gr.DrawLine(p, 210, 120, 210, 80);
            gr.DrawLine(p, 70, 160, 70, 180);              //b
            gr.DrawLine(p, 70, 170, 80, 170);
            gr.DrawLine(p, 80, 170, 80, 180);
            gr.DrawLine(p, 70, 180, 80, 180);
            gr.DrawLine(p, 70, 160, 80, 160);
            gr.DrawEllipse(p, 90, 180, 1, 1);              //tochka

            gr.DrawLine(p, 110, 160, 130, 160);              //c
            gr.DrawLine(p, 110, 160, 110, 180);
            gr.DrawLine(p, 110, 180, 130, 180);
            gr.DrawEllipse(p, 140, 180, 1, 1);               //точка
            gr.Dispose();                            // освобождаем все ресурсы, связанные с отрисовкой
        }
    }
я написала програму яка малює лініями моє ПІБ.
Як зробити, ці літери 3д і що б вони оберталися навколо своєї осі?

2

Re: Обертання букв навколо осі

ви точно в той розділ зайшли?

3

Re: Обертання букв навколо осі

OpenGL, DirectX,  WPF