41

Re: Life_of_ANTS

Скільки я вчора сказав поганих слів про ґіт та ґітхаб :) Але потрохи починаю в’їжджати.

42

Re: Life_of_ANTS

Наступні питання в мене: мені здається, потрібен клас для контейнерів елементів (зокрема, щоб шукати в них найближчих - дві функції пошуку, в одній з яких я ганебно помилився, quez свідок, мене не влаштовують).
Крім того, мені здається логічним додати клас "точка".
Ну і знову питання про С++11.

43

Re: Life_of_ANTS

Вдалось дещо з коду портувати на SDL, виглядає трошки кривувато але працює. Тільки в мене тепер не працює клавіатура(пишу з телефона). Той git+ SDL+ западаючі кнопки на клавіатурі довели мене до "хвилини слабкості" лупнув клавою об стіл(добре що не об монітор).

44

Re: Life_of_ANTS

StoBF написав:

лупнув клавою об стіл

:D  :D  :D

45 Востаннє редагувалося koala (21.11.2014 22:00:17)

Re: Life_of_ANTS

(дубль)

46

Re: Life_of_ANTS

StoBF написав:

Вдалось дещо з коду портувати на SDL, виглядає трошки кривувато але працює. Тільки в мене тепер не працює клавіатура(пишу з телефона). Той git+ SDL+ западаючі кнопки на клавіатурі довели мене до "хвилини слабкості" лупнув клавою об стіл(добре що не об монітор).

Постарайтесь, щоб про SDL знало якомога менше класів. Зараз ґлут є майже в усіх класах, і з таких класів, як food або base його б довелося прибрати рано чи пізно. Зробіть так, щоб звідти не довелося забирати SDL, якщо ви розумієте, про що я.

47

Re: Life_of_ANTS

Чому коли я жму на Fork навпроти pavloslav/Life_of_ANTS. Мене перекидає на StoBF/Life_of_ANTS і нічого не відбувається?

48

Re: Life_of_ANTS

А що мало б відбутись? Що ви хочете зробити?

49

Re: Life_of_ANTS

StoBF написав:

Чому коли я жму на Fork навпроти pavloslav/Life_of_ANTS. Мене перекидає на StoBF/Life_of_ANTS і нічого не відбувається?

Тому що pavloslav/Live_of_ANTS це вже форк StoBF/Life_of_ANTS, github натякає що у вас вже є форк.

Якщо хочете оновити код, напишіть в репозиторії

git remote add pavloslav посилання_на_репозиторій_Павлослава
git fetch --all 
git merge pavloslav/develop # змерджити гілку develop з чужого репозиторію.
Подякували: koala1

50 Востаннє редагувалося StoBF (21.11.2014 23:29:04)

Re: Life_of_ANTS

Тобто мені потрібно працювати тут StoBF/Life_of_ANTS? Я все повинен заливати до себе?

51

Re: Life_of_ANTS

StoBF написав:

Тобто мені потрібно працювати тут StoBF/Life_of_ANTS? Я все повинен заливати до себе?

koala ж надав вам доступ до його репозиторію, тому простіше буде клонувати його (репозиторій, а не коалу, хоча можна обох, в принципі :D ) і коммітити зразу туди.

52

Re: Life_of_ANTS

Пане StoBF, а ви в курсі, що коли чужий код додаєте, хай навіть опенсорсний, треба копірайт ставити?
https://github.com/mpiece/GameEngine

Подякували: StoBF1

53

Re: Life_of_ANTS

Тим більше що цей код нам як собаці п'ята нога - у нас вже своя структура класів, і треба спрайти до об'єктів чи подій draw прив'язувати, а не видаляти всю поведінку мурахи, щоб замінити його на спрайт.

54

Re: Life_of_ANTS

Вже страшно казати за те, що ви залишки коду мурахи якогось біса перенесли до нового головного класу... Ну от поясніть, якій логічний зв'язок між CMain та Ant? CMain - клас-тримач основного циклу (GameLoop()). Очевидно, що з основного циклу має викликатися ну максимум сцена, яка вже активізує мурах, мурашники, їжу і т.д. І звідки там орки взялися? Не малюнки, про малюнки ви казали, а код орків (Ork_Sprite)? І куди це стрілочки когось рухати мають?
Вже не кажу, що прив'язувати координати об'єктів моделі (мурахи, орки чи хто там ще) до координат на екрані - прямий шлях в нікуди. У об'єктів - свої координати, при виводі вони перетворюються на реальні, ніяк інакше.

55

Re: Life_of_ANTS

А ще ви залишили прив'язку до freeglut...

56

Re: Life_of_ANTS

koala написав:

Пане StoBF, а ви в курсі, що коли чужий код додаєте, хай навіть опенсорсний, треба копірайт ставити?
https://github.com/mpiece/GameEngine

Про це я не вкурсі. Я по SDL ще давніше робив. Трошки користувався відеоуроками https://www.youtube.com/watch?v=b1BLuYo … bOsv-DKA-0
Він мабуть теж ними користувався.
Sprite- клас який відповідає за завантаження та обробку спрайтів у грі.
Я його назвав так для очевидності що використав спрайт з орком. Томущо наприклад Якщо буде десять екземплярів цього класу Ork, Ant,Butterfly... і т д. ТОбто я вирішив що так буде очевидніше щоб не путатись в екзеплярах.

І куди це стрілочки когось рухати мають?

Ці стрілки можна задіяти для безпосереднього управління юнітом.

Вже не кажу, що прив'язувати координати об'єктів моделі (мурахи, орки чи хто там ще) до координат на екрані - прямий шлях в нікуди.

А от тут я щось пропустив. Мабуть я щось не так зробив.
А в загальному я всьоголиш хотів це все якось запустити. Я тільки вчу це все, і для мене неаби яке досягнення коли така купа коду взагалі запуститься.

Подякували: koala1

57 Востаннє редагувалося koala (22.11.2014 13:03:09)

Re: Life_of_ANTS

Давайте поки з автоматикою розберемося, ок?
Доробляю криву міграцію на SDL - саме міграцію, а не повну переробку. Додається клас Graphics, що інкапсулює (більш-менш) роботу з SDL. В роботі.
Для тексту потрібен також SDL TTF, так що встановіть.

58

Re: Life_of_ANTS

ФУФ.
Портував все на SDL2, поки криво, але працює.
Найбільше часу пішло на секс із текстом.
Чесно скопіп*здив times.ttf в дрібном'якеньких - SDL_TTF не дає кросплатформеного рішення для завантаження шрифтів, нажаль :(

59 Востаннє редагувалося StoBF (23.11.2014 10:07:00)

Re: Life_of_ANTS

Проблемка з підгрузкою times.ttf.
От таке
http://s017.сайт-злодій/i438/1411/f3/03b235dd48e4t.jpg

Post's attachments

error.png 251 kb, 264 downloads since 2014-11-23 

60

Re: Life_of_ANTS

Щойно залив ще трохи оновлень - я там забув знищити Surface, тому пам'ять протікала дай Боже, ну і всього потроху...
Перевірте, в якій саме теці знаходиться times.ttf і з якої запускається ваша програма. У мене робочою текою встановлена тека проекту, а не тека з .exe-файлом.

Подякували: StoBF1