Тема: OpenGL системи координат
Яка різниця між правобічною і лівобічною системою координат в OpenGL, що по іншому координати задаються я це розумію
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C++ → OpenGL системи координат
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Яка різниця між правобічною і лівобічною системою координат в OpenGL, що по іншому координати задаються я це розумію
Різниця в тому куди показує вісь Z:
Дякую, але я ж написав що я це розумію, я мав на увазі навіщо дві трьохвимірних систем координат, яка між ними різниця крім того що по іншому задаються координати, це просто для зручності чи для чогось ще ?
А хто їх знає. Може то для камери. Ну типу, якщо камера знаходиться десь в -Z, то там таку систему юзайте. А якщо камера десь в +Z, то таку систему юзайте, ии.
Дякую, але я ж написав що я це розумію, я мав на увазі навіщо дві трьохвимірних систем координат, яка між ними різниця крім того що по іншому задаються координати, це просто для зручності чи для чогось ще ?
Нам на аналітичній геометрії казали, що існує права і ліва трійка векторів, які не можна звести до однієї за допомогою повороту і тут же додавали: «А надалі ми будемо користуватись лише правою трійкою векторів як системою координат».
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися