Тема: OpenGL системи координат

Яка різниця між правобічною і лівобічною системою координат в OpenGL, що по іншому координати задаються я це розумію

2

Re: OpenGL системи координат

Різниця в тому куди показує вісь Z:

http://viz.aset.psu.edu/gho/sem_notes/3d_fundamentals/gifs/left_right_hand.gif

Подякували: Betterthanyou, koala2

3 Востаннє редагувалося Betterthanyou (28.11.2014 18:56:37)

Re: OpenGL системи координат

bunyk написав:

Різниця в тому куди показує вісь Z:

http://viz.aset.psu.edu/gho/sem_notes/3d_fundamentals/gifs/left_right_hand.gif

Дякую, але я ж написав що я це розумію, я мав на увазі навіщо дві трьохвимірних систем координат, яка між ними різниця крім того що по іншому задаються координати, це просто для зручності чи для чогось ще ?

4

Re: OpenGL системи координат

А хто їх знає. Може то для камери. Ну типу, якщо камера знаходиться десь в -Z, то там таку систему юзайте. А якщо камера десь в +Z, то таку систему юзайте, ии.

Подякували: Betterthanyou1

5

Re: OpenGL системи координат

Betterthanyou написав:

Дякую, але я ж написав що я це розумію, я мав на увазі навіщо дві трьохвимірних систем координат, яка між ними різниця крім того що по іншому задаються координати, це просто для зручності чи для чогось ще ?

Нам на аналітичній геометрії казали, що існує права і ліва трійка векторів, які не можна звести до однієї за допомогою повороту і тут же додавали: «А надалі ми будемо користуватись лише правою трійкою векторів як системою координат».

Подякували: Betterthanyou1