1

Тема: Нейромережі на недетермінованих вхідних даних.

Останнім часом мучає один проект, але ніяк не знайду часу щоб таки сісти над ним попрацювати. Вирішив написати сюди, може в кого будуть цікаві ідеї.

Основна ціль Штучний інтелект для однієї забавки. Суть. Ви появляєтесь на карті з туманом війни, тобто бачите що навколо вас на одну клітинку кругом. Треба шукати на карті кристали і досталяти до своєї бази, яку теж ще треба знайти.

Як я планую поки що робити. Кожен хід карта запамятовується, тобто кожен хід у мене буде карта розвіданої території. Потім я централізую її відносно персонажа. Далі по ідеї треба порівнювати її з відомими картами, Отримуємо пул подібних. За генетичним алгоритмом генеруємо вагові коефіцієнти нейромережі для даної мапи. Робимо хід. Якщо хід дозволений, то зберігаємо дану карту з ваговими коефіцієнтами. Якщо не дозволений, то робимо перенормовку вагових коефіцієнтів і після того вже зберігаємо. Все ніби просто.
Але оскільки карти генеруються випадково, то після кількох тисяч ітерацій у нас буде кілька тисяч карт, відповідно пошук подібних стає не тривіальною задачею, а треба вкластись в 1 секунду.

Яка у мене ідея. Карту після нормалізації по центру сортуємо і зберігаємо у вигляді json строки. Відповідно коли треба робити пошук, то шукаємо строку. Потім обрізаємо зовнішній шар карти(най віддаленіші клітинки) і знов шукаємо відповідну строку і так далі.

У кого є якісь ще ідеї?

http://codearena.eu/en/ref/vovikfirst - мій реферал