Тема: OpenGL функція glOrtho() і вісь z
Коли я функції glOrtho() вісі z вказую від -1
glOrtho(0, 500, 0, 500, -1, 500);
...
glBegin(GL_LINES);
glVertex3f(0,0,1);
glVertex3f(500,500,1);
glEnd();
все працює
а коли 0
glOrtho(0, 500, 0, 500, 0, 500);
...
glBegin(GL_LINES);
glVertex3f(0,0,1);
glVertex3f(500,500,1);
glEnd();
нічого не відбувається чому так
glOrtho(
GLdouble left,
GLdouble right, ліво право це Х 0 до 500
GLdouble bottom,
GLdouble top, низ верх це У 0 до 500
GLdouble zNear,
GLdouble zFar вперед назад 0 до 500 а в мене лінія стоїть на 1 по Z чому ж вона не відображається ?
);