1

Тема: Хвильовий алгоритм

Привіт! Ще не звертався по допомогу на цьому форумі. Шукаю людину, хто на чистому ентузіазмі прикріпить рогалику алгоритм пошуку шляху (наприклад, хвильовий). Те, що зараз є, стопорить розвиток гри. Я б навіть не назвав це пошуком шляху. Можливо хтось з математичним розумом відізветься, буде не поганий практикум для нього, та й я чогось навчусь.

Подякували: 0xDADA11C7, leofun012

2 Востаннє редагувалося raxp (27.11.2015 14:08:35)

Re: Хвильовий алгоритм

...пошук шляху хвильовим алгоритмом э в №14 видання "ПРОграммiст".

3 Востаннє редагувалося VTrim (27.11.2015 14:44:46)

Re: Хвильовий алгоритм

Гугліть реалізації наступних алгоритмів..
http://algolist.manual.ru/maths/graphs/shortpath/

Подякували: bees, leofun012

4

Re: Хвильовий алгоритм

...пошук шляху алгоритмом Дейкстри в №3 видання "ПРОграммiст".
...пошук шляху алгоритмом A Star в №16 видання "ПРОграммiст".

:D

Подякували: bees1

5

Re: Хвильовий алгоритм

Зараз і час є, але немає де компілювати, щоб перевірити. А коли буде де компілювати, не буде часу.

6

Re: Хвильовий алгоритм

Я користуюсь notepad++ (для php використовую також, вже звик), без IDE для джави, тому там є батники для компіляції і запуску.

7

Re: Хвильовий алгоритм

bees написав:

Я користуюсь notepad++ (для php використовую також, вже звик), без IDE для джави, тому там є батники для компіляції і запуску.

Та я на роботі і поставити jdk собі не можу.

8 Востаннє редагувалося quez (27.11.2015 15:37:48)

Re: Хвильовий алгоритм

Хоча можна зробити заглушки, там не так уже й багато даних потрібно. Зараз спробую.

UPD Ні, так можна буде тільки знайти шлях, а змусити персонажів його використовувати я не зможу. А в цьому, я так розумію, і є основна проблема.

9

Re: Хвильовий алгоритм

Хм, тоді з дому не вийде?