41

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

В функції Updata() неповино бути аргументів.

Ну то чого ви виклали код, де в функції Update є аргументи?

Є і упрощоний варіант:

Ви думаєте, що цей код кращий?

42

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Ярмоленко Володимир В. написав:
quez написав:

Але ж код справді не працює. Зробив я такий самий метод Update, розраховуючи на те, що вміст методу просто не буде виконуватись. Unity ж дає помилку:

Script error (gun): Update() can not take parameters.

Якщо ТС хоче знайти людей в команду, то йому варто б викласти робочий скрипт. І свій, тому що пан Ярмоленко постійно пише Updata і наводить на думку, що він не писав навіть це.

В функції Updata() неповино бути аргументів.
Є і упрощоний варіант:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ai : MonoBehaviour
{
    public Transform[] waypoint = new Transform[5];//кординати обєктів до яких буде ходить НПС
    Transform _target;
    NavMeshAgent _agent;

    void Start()
    {
       _agent = (NavMeshAgent)this.GetComponent("NavMeshAgent");//присваюємо компонент NavMeshAgent
    }

    void Update()
    {
        bool patryl = true;
        do
        {

            _target=waypoint[Random.Range(1, waypoint.Length)];//случайно вибираємо до якого обєкта буде іти нпс
            _agent.SetDestination(_target.transform.position);//змушуємо нпс іти до нашого обєкта
        } while (patryl == false);
    }
}

це якийсь дуже крутий код, не можете пояснити, навіщо тут потрібне те, що виділене жирним?

Подякували: 0xDADA11C71

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Щас воно непотрібне.
Але в майбутньом коли я продовжу писати код то воно пригодиться.

44

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Ярмоленко Володимир В. написав:

Щас воно непотрібне.
Але в майбутньом коли я продовжу писати код то воно пригодиться.

ого, Ви так гарно володієте довгостроковою перспективою

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Короче хвате фігньою страдать, хто хоче в команду то пишіть а хто не то ідіть ***.

Подякували: 0xDADA11C71

46

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

я не наздоганяю, навіщо та команда вам, якщо у вас такий низький рівень знань + ви звичайний амбітний школяр, навіть якщо ви знайдете ще такого ж школяра, то толку з того буде мало. Але якщо у вас будуть питання щодо unity, то я вам можу з тим допомогти

Подякували: 0xDADA11C71

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Ось прімер гри хрестики нолики написані з нуля.
C++

  /////////////////////////////////////////////
 ///////////////Хрестики-Нулики///////////////
/////////////////////////////////////////////
#include <stdafx.h>             //бібліотеки( .ddl)
#include <conio.h>
#include <iostream>
#include <random>
#include <time.h>

using namespace std; 

char name1[30];                 //масів типа char на 30 символив який хранить имя ігрока                                           /
char name2[30] = "Противник";  //тойже масіва тільки для імені протівника                                                          / 
char table[3][3];             //ігрове поле(двухмерний масів типа char 3х3 який буде хранить номера ячейок и хрестики з ноликами   /  
bool step;                   //логичеська перемена як буде оприділять чий ход( true - ходе ігрок, false - ходе противник           /Це публічні перемени або ще як називають глобальні

void instruction()          // функція вивода інструкції(void - це функції які не возращають результат), функція недописана і робе каряво (можна пропустить її)
{
    cout << "\t\tХрестики-Нуликиn\n\n";

    int l = 0; 

    for(int i(0); i < 3; i++)
    {
        for(int j(0); j < 3; j++)
        {
            cout << '| ' << l+i << ' ';
            table[i][j] = char(49+l);
            l++;
        }
        cout << '|';
        cout << endl;
    }

    cout << "\nДля ходу натиснить цифру клитинки поля\n";
    cout << "Для початку гри натиснить:";

    _getch();

}
bool win()      //логічиська функція яка провіря хто виграв
{
    for(int i(0); i < 3; i++) // цикол for виповняеться поки і менше 3, з кажним виповнинум циклі і збьльшуеться на один
        if((table[i][0] == table[i][1]) && (table[i][0] == table[i][2])) // проверка чи вкогось совпало по вертикалі, якщо совпало то функция завершаеться з результатом true
            return true;                                                                                   
        else
            if((table[0][i] == table[1][i]) && (table[0][i] == table[2][i])) // проверка по горизонталі
                return true;
            else
                if((table[0][0] == table[1][1]) && (table[0][0] == table[2][2]) || (table[0][2] == table[1][1] && (table[0][2] == table[2][0]))) // проверка по діагоналях
                    return true;
    return false; // якщо неде не совпало то функція завершаеться з результатом false
}
bool input() // функція вода даних
{
    srand(time(0)); //функція рандома з бібліотек random і time.h
    
    int n; // приватна перемена інтежер
    
    for(int i(0); i < 3; i++) // вивод матрици char table[3][3], її вигляд | 1 | 2 | 3 |
    {                        //                                            | 4 | 5 | 6 |
        for(int j(0); j < 3; j++) //                                       | 7 | 8 | 9 |      
        {   
            cout << "| " << table[i][j] << ' ';
        }
        cout << '|';
        cout << endl;
    }

    cout << endl;

    if(!step) // step - false, ходе протівник
    {
        cout << "Ходить " << name2 << " : ";
        n = (rand() % 9); // рандовне присвоеня n чисел від 0 до 9
    }
    else // step - true, ходе ігрок
    {
        cout << "Ходить " << name1 << " : ";
        cin >> n; 
    }

    if(n < 1 || n > 9) //проверка на правильность вода
        return false; //завершення функції з результатом false
    int i,j;

    if(n%3 == 0)      //шукаем індекси матріци ****** індекси мариці | 0 1 | 0 2 | 0 3 |
    {                //                                              | 1 1 | 1 2 | 1 3 |
        i = n/3-1;  //                                               | 2 1 | 2 3 | 2 4 | їх і шукаем(% - це ділення з остатком)
        j = 2;
    }    
    else
    {
        j = n%3-1;
            i = n/3;
    }
    
    if(table[i][j] == 'O' || table[i][j] == 'X') // проверка чи раня неходили в певну ячейку 
        return false;

    if(step)
    {
        table[i][j] = 'X'; // ходе ігрок, і ячейкі в яку він походив присваюеться його знак "Х"
        step = false; // даеться право ходить противнику
    }
    else 
    {
    table[i][j] = 'O'; // // ходе противник, і ячейкі в яку він походив присваюеться його знак "О"; 
    step =true; // даеться право ходить ігракові
    }
    return true; // функція завершилась з результатом true


}
int main()
{
    char y;
    int i = 0; // приватні перемени
    
    setlocale(LC_ALL , "Ukrainian");
    
    do // цикол ду длячого він написано ниже
    {
    instruction(); //визиваем функцію instruction()
    system("cls");//після виконання функції instruction() очищаем екран

    cout << "Ведить им'я: "; 
    cin.getline(name1,30); //водим імя

    while(!win()) // цикол while який виконуеться поки фунція win() = false
    {
        if(i == 9)
        {
            system("cls");//очищаем екран
            cout << "Ничия!";
            _getch();
            return -1;
        }        // щочикб коли зробили більше 9 ходов а win() = false то оголошуеться нечіяб програма продовжиться з моменту else cout << "Перемиг " << name1 << endl;
        
        system("cls");//очищаем екран
        if( !input() )//провіряем чи функція input() = false, якщо ровна то починаеться заново поки небуде ture тоесть якийсь ігрок не веде правильні дані
        {
            cout << "Ви вели невернее дани, повторить вод!";
            _getch();
        }  
    }

    system("cls");//очищаем екран
    if(step)
        cout << "Перемиг " << name2 << endl;// якщо step = ture перевміг противник
    else cout << "Перемиг " << name1 << endl;// якщо false = ture перевміг ігрок
    
    cout << endl;
    cout << "Продовжить гру(y/n)? ";
    cin >> y; //вибор заново грать чи не
    
    if(y == 'y')// якщо перемена у равна символу у то очищаем екран
        system("cls");
    else// якщо перемена у не равна символу у то завершаем програму
    {
        _getch();
        return 0;
    }
    
    }while(y == 'y');//якщо перемена у равна символу у то цикол do починаеться заново разом з програмой
}

//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------//
Pascal

program X_O;
uses crt;
var
name1: array[1..30]of char;
name2: string;
table :array[0..3,0..3]of char;
step,inpute,wine: boolean;
stepRan: integer;
//---------------------------------------------------------------------------------------    Функція вода даних
function input() : boolean;
var
n,i,j,one,tr:integer;
begin
randomize;
one:= 1;
tr:= 3;
  for i:=1 to 3 do
    begin
     for j :=1 to 3 do
      write('|', table[i,j], ' ');                                                                   //table[i,j] :=random(3);
    write('|');
    Writeln;
    end;
  {for i:=1 to 3 do
    begin 
    for j:=1 to 3 do
    write(table[i,j],' ');
    Writeln;
    end;}
    Writeln;
    
    if step = false then
    begin
    write('Ходить ', name2, ' : ');
    n := random(9);
    write(n);
    end else begin
    write('Ходить ', name1, ' : ');
    readln(n);
    end;
    
    if n < 0 then begin
    inpute := false;
    Exit;
    end else if n > 10 then begin
        inpute := false;
      Exit;
      end;
    
    if n mod 3 = 0 then
    begin
        i := n div 3-1;     //tr-one;
        j := 2;
    end else begin
        j := n mod 3-1;
            i := n div 3;
        end;

    
    if table[i][j] = 'O' then begin    
    inpute := false;
    Exit;
    end else if table[i][j] = 'X' then begin
    inpute := false;
    Exit;
    end;

    if step = true then begin
    table[i][j] := 'X';
    step := false;
    end else begin 
    table[i][j] := 'O'; 
    step := true;
    inpute := true;
    Exit;
    end;
end;
//--------------------------------------------------------------------------------------- 
function win() : boolean;                    //00 01 02
var                                          //10 11 12 
i: integer;                                  //20 21 22
begin
  for i:=0 to 3 do begin
    if (table[i,0] = table[i,1]) and (table[i,0] = table[i,2]) then begin
    wine := true;
    Exit;
    end else if (table[0,i] = table[1,i]) and (table[0,i] = table[2,i]) then begin
        wine := true;
        Exit;
        end else if (table[0,0] = table[1,1]) and (table[0,0] = table[2,2]) then  begin
            wine := true;
            Exit;
            end else if (table[0,2] = table[1,1]) and (table[0,2] = table[2,0]) then begin
            wine := true;
            Exit;
            end;
  wine := false;
  end;
end;
//--------------------------------------------------------------------------------------- 
begin
randomize;
name2 := 'Противник';
stepRan := random(1);
if stepRan = 0 then step := false else if stepRan = 1 then step := true;
input();
win();
repeat
  while wine = false do begin
  ClrScr;
    if inpute = false then begin
    Writeln('Ви вели невернее дани, повторіть вод!');
    end; 
  end;
  input();  
  win(); 
until wine = true;
end.
Подякували: 0xDADA11C71

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Також тут реалізований штучний інтелект

49

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Мабуть ви вже не школяр, але маєте знання на рівні, не ображайтесь. Ми схвалюємо ваше нестримне бажання працювати, але збирати команду вам ще зарано. Спробуйте принаймні влаштуватися на роботу в якості юніті кодера, коли підтягнете своє знання цього середовища.

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Я працював з багатьма редакторами: unity3d, x-ray sdk 0.7, x-ray 0.4, creatio kit(якщо непомиляюсь з названієм). Хоча малі ну є навики роботи в 3d max, фотошоп. Також можу з любой гри витягнуть 3d модель.

Подякували: 0xDADA11C71

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

FakiNyan написав:

я не наздоганяю, навіщо та команда вам, якщо у вас такий низький рівень знань + ви звичайний амбітний школяр, навіть якщо ви знайдете ще такого ж школяра, то толку з того буде мало. Але якщо у вас будуть питання щодо unity, то я вам можу з тим допомогти

Скажи мені, щоб змусило тебе змінити свою думку?

52

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Ярмоленко Володимир В. написав:
FakiNyan написав:

я не наздоганяю, навіщо та команда вам, якщо у вас такий низький рівень знань + ви звичайний амбітний школяр, навіть якщо ви знайдете ще такого ж школяра, то толку з того буде мало. Але якщо у вас будуть питання щодо unity, то я вам можу з тим допомогти

Скажи мені, щоб змусило тебе змінити свою думку?

ну от шоб ти ще пожив років 2, і весь цей час займався юніті, і ще щоб українською почав розмовляти краще, то було б норм

Re: Хочу зібрати команду для створення проектів на движку unity3d.

Ну два роки це немало.