61

Re: Шлях на математичну вершину

ну я то і так вже зрозумів, тому ваш піст був зайвим

62

Re: Шлях на математичну вершину

перестрахуватись ніколи не завадить

63

Re: Шлях на математичну вершину

caballero написав:

  По  темі.   Мій  багаторічний  досвід  підказує  що  програмістові для ПРАКТИЧНОЇ роботи взагалі  не  потрібна  математика  складніша  за  шкільну  арифметику.   Типові  задачі  перекриті  готовими бібліотеками а   проект  де  потрібна  виза  математика   - велика  рідкість  і ,  як  правило,  в  таких  випадках запрошуют  відповідних  спеціалістів.

Гейдев же, ну.

Навіть в казуальному блювотинні ні-ні та й трапляється потреба щось продиференціювати, що вже казати про нормальні проекти. Шукати спеціаліста на кожен інтеграл або кватерніон - це перебір.

А ще мені не подобається ваша гіперкомпенсація. Цей форум читають в тому числі психічно не до кінця сформовані особистості, які можуть вирішити, що через десять років бидлокодер-формошльоп, не знаючи ні математики, ні комп'ютер саєнсу, буде почувати себе так само добре, як і зараз, а не працюватиме за їжу. Хотілося б цього уникнути.

Подякували: Cyan, 221VOLT2

64

Re: Шлях на математичну вершину

Шлях на математичну вершину

поясніть мені за цю штуку
а – (b - с) = а – b + с
як це зрозуміти? чому так?

:D  :D да, дєтка, це матан :D  *WALL*

FakiNyan, ви девелопер, художник чи математик? :D

Подякували: 221VOLT, /KIT\2

65

Re: Шлях на математичну вершину

Важкий шлях Фукіняна на математичну вершину: за кожним кутом дороги, що серпантином в'ється по схилу, на нього чекає Ціан...

Подякували: 221VOLT1

66

Re: Шлях на математичну вершину

Arete написав:

Шлях на математичну вершину

поясніть мені за цю штуку
а – (b - с) = а – b + с
як це зрозуміти? чому так?

:D  :D да, дєтка, це матан :D  *WALL*

FakiNyan, ви девелопер, художник чи математик? :D

мені це все цікаво

67

Re: Шлях на математичну вершину

А ти й далі вчи матан для геймдеву
http://s6.сайт-злодій/post_img/2014/06/03/6/1401782204_1233275236.jpg

Подякували: 221VOLT, /KIT\2

68

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:

Важкий шлях Фукіняна на математичну вершину: за кожним кутом дороги, що серпантином в'ється по схилу, на нього чекає Ціан...

трохи вштирило на ніч

https://s8.сайт-злодій/uploads/images/2015/12/1653ddad140cd8548512107a761c0b60.jpg

Подякували: IhorGorobets, koala, Arete, bunyk, leofun01, 221VOLT, /KIT\7

69

Re: Шлях на математичну вершину

ліл :D

70

Re: Шлях на математичну вершину

шо це? :D

71

Re: Шлях на математичну вершину

шось я зустрів на тому сайті от таку фігню
(a ∙ b) : c = a : (b ∙ c)
і тепер не довіряю йому

72 Востаннє редагувалося P.Y. (17.12.2015 07:06:18)

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:

Важкий шлях Фукіняна на математичну вершину: за кожним кутом дороги, що серпантином в'ється по схилу, на нього чекає Ціан...

Ф. Нян. Як змусити дівку переслідувати тебе — К.:Реплейсвидав, 2015

Подякували: FakiNyan, 221VOLT, /KIT\3

73

Re: Шлях на математичну вершину

поясніть мені за множення дробів з різними знаменниками. Чому 2/3 * 4/5 == 8/15 ?
тільки не тре казати - тому що 2*3=8, а 3*5=15
так-то воно ясно, шо / = це по суті ділення, і що 8/15 = 0.53, і якщо 2/3 = 0.666, а 4/5=0.8, то буде 0.666*0.8=0.53, але ж ми з вами розглядаємо піццу
https://не-дійсний-домен/lYghN/8e28c53331.png

74

Re: Шлях на математичну вершину

Неправильно. У вас піца в квадраті виходить. Щоб знайти 2/3 * 4/5, вам треба взяти чотири п'ятих частини від двох третин. Для цього ділите кожну з третин на 5 частин (відносно початкової піци це п'ятнадцяті частини) і берете з них по 4, всього 2*4 - вісім п'ятнадцятих.
Якщо це складно, трохи попрактикуйтеся на множенні цілих на дроби із малюванням кругових (чи будь-яких інших) діаграм.

Подякували: FakiNyan, 221VOLT2

75

Re: Шлях на математичну вершину

Чи не простіше для наглядності взяти прямокутну піццу й різати її вздовж і впоперек?
Напр., ріжемо вздовж на три частини, беремо дві з них — маємо 2/3. Далі ці 2/3 ріжемо впоперек на 5 частин, беремо 4 з них — отримуємо 2/3*4/5 — як видно з малюнку, це 8/15.

Post's attachments

pizza.GIF 2.5 kb, 281 downloads since 2015-12-17 

Подякували: koala, FakiNyan, leofun013

76

Re: Шлях на математичну вершину

здається, починаю розуміти, типу все 2/3 множимо на 5, і розуміємо, що 5 частин, котрі складаються з 2/3 == 10/15, бо в 5 раз більше, а потім нам треба з тих 10, що в чисельнику, взяти 4/5, тобто (10/5)*4
https://не-дійсний-домен/lYMIL/a8a627b1de.png
ще мона так сказати - якби у нас множилось на 5 цілих, то нам тре було б дістати піцу в 5 разів більшу за ту, що маємо, і вона має мати пропорційну кількість секторів, на котрих лежать шматки піци. Але нам треба не в 5 раз більше, а в 4/5, майже в 5. Тіпо від ділянок з піцою треба відняти по 4/5, і тоді буде 2-0,4=1,6. І в чисельнику вже має бути 1,6*5.
Поки писав, звернув увагу на (2/3)+(2/3)+(2/3)+(2/3)+(2/3), і подумав, що якщо додати їх, то має вийти 10/15, але вийде 10/3. Виходить, що операція + зачіпає лише ділянки з піцою, а * зачіпає пропорції піци, тобто і ділянки з піцою, і ділянки без піци, хм......

Подякували: koala, Arete, 221VOLT3

77

Re: Шлях на математичну вершину

P.Y. написав:

Чи не простіше для наглядності взяти прямокутну піццу й різати її вздовж і впоперек?
Напр., ріжемо вздовж на три частини, беремо дві з них — маємо 2/3. Далі ці 2/3 ріжемо впоперек на 5 частин, беремо 4 з них — отримуємо 2/3*4/5 — як видно з малюнку, це 8/15.

ви дуже помиляєтесь, це вже буде не піца, а відкритий пиріг

78

Re: Шлях на математичну вершину

намалював варіант P.Y.

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/lYND1/bfd4ae3128.png

79 Востаннє редагувалося koala (17.12.2015 13:00:01)

Re: Шлях на математичну вершину

Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.

Подякували: FakiNyan, 221VOLT2

80

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:

Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.

а от так мона? 5*3=5+5+5, але 2/3*3/4= ееее,
8/12*9/12 (?)=
8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12=72/12