Re: Шлях на математичну вершину
ну я то і так вже зрозумів, тому ваш піст був зайвим
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Алгоритми та структури даних, технології → Шлях на математичну вершину
Сторінки Попередня 1 2 3 4 5 6 … 41 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
ну я то і так вже зрозумів, тому ваш піст був зайвим
По темі. Мій багаторічний досвід підказує що програмістові для ПРАКТИЧНОЇ роботи взагалі не потрібна математика складніша за шкільну арифметику. Типові задачі перекриті готовими бібліотеками а проект де потрібна виза математика - велика рідкість і , як правило, в таких випадках запрошуют відповідних спеціалістів.
Гейдев же, ну.
Навіть в казуальному блювотинні ні-ні та й трапляється потреба щось продиференціювати, що вже казати про нормальні проекти. Шукати спеціаліста на кожен інтеграл або кватерніон - це перебір.
А ще мені не подобається ваша гіперкомпенсація. Цей форум читають в тому числі психічно не до кінця сформовані особистості, які можуть вирішити, що через десять років бидлокодер-формошльоп, не знаючи ні математики, ні комп'ютер саєнсу, буде почувати себе так само добре, як і зараз, а не працюватиме за їжу. Хотілося б цього уникнути.
Важкий шлях Фукіняна на математичну вершину: за кожним кутом дороги, що серпантином в'ється по схилу, на нього чекає Ціан...
Шлях на математичну вершину
поясніть мені за цю штуку
а – (b - с) = а – b + с
як це зрозуміти? чому так?да, дєтка, це матан
FakiNyan, ви девелопер, художник чи математик?
мені це все цікаво
шось я зустрів на тому сайті от таку фігню
(a ∙ b) : c = a : (b ∙ c)
і тепер не довіряю йому
поясніть мені за множення дробів з різними знаменниками. Чому 2/3 * 4/5 == 8/15 ?
тільки не тре казати - тому що 2*3=8, а 3*5=15
так-то воно ясно, шо / = це по суті ділення, і що 8/15 = 0.53, і якщо 2/3 = 0.666, а 4/5=0.8, то буде 0.666*0.8=0.53, але ж ми з вами розглядаємо піццу
Неправильно. У вас піца в квадраті виходить. Щоб знайти 2/3 * 4/5, вам треба взяти чотири п'ятих частини від двох третин. Для цього ділите кожну з третин на 5 частин (відносно початкової піци це п'ятнадцяті частини) і берете з них по 4, всього 2*4 - вісім п'ятнадцятих.
Якщо це складно, трохи попрактикуйтеся на множенні цілих на дроби із малюванням кругових (чи будь-яких інших) діаграм.
здається, починаю розуміти, типу все 2/3 множимо на 5, і розуміємо, що 5 частин, котрі складаються з 2/3 == 10/15, бо в 5 раз більше, а потім нам треба з тих 10, що в чисельнику, взяти 4/5, тобто (10/5)*4
ще мона так сказати - якби у нас множилось на 5 цілих, то нам тре було б дістати піцу в 5 разів більшу за ту, що маємо, і вона має мати пропорційну кількість секторів, на котрих лежать шматки піци. Але нам треба не в 5 раз більше, а в 4/5, майже в 5. Тіпо від ділянок з піцою треба відняти по 4/5, і тоді буде 2-0,4=1,6. І в чисельнику вже має бути 1,6*5.
Поки писав, звернув увагу на (2/3)+(2/3)+(2/3)+(2/3)+(2/3), і подумав, що якщо додати їх, то має вийти 10/15, але вийде 10/3. Виходить, що операція + зачіпає лише ділянки з піцою, а * зачіпає пропорції піци, тобто і ділянки з піцою, і ділянки без піци, хм......
Чи не простіше для наглядності взяти прямокутну піццу й різати її вздовж і впоперек?
Напр., ріжемо вздовж на три частини, беремо дві з них — маємо 2/3. Далі ці 2/3 ріжемо впоперек на 5 частин, беремо 4 з них — отримуємо 2/3*4/5 — як видно з малюнку, це 8/15.
ви дуже помиляєтесь, це вже буде не піца, а відкритий пиріг
Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.
Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.
а от так мона? 5*3=5+5+5, але 2/3*3/4= ееее,
8/12*9/12 (?)=
8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12=72/12