Re: Шлях на математичну вершину
FakiNyan, задаючі такі питання, вам треба в 5-й клас школи.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Алгоритми та структури даних, технології → Шлях на математичну вершину
Сторінки Попередня 1 2 3 4 5 6 7 … 41 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
FakiNyan, задаючі такі питання, вам треба в 5-й клас школи.
FakiNyan, задаючі такі питання, вам треба в 5-й клас школи.
я там був, і ще мільйони людей, котрі розуміють навіть менше ніж я
Так не має сенсу. Додавати корів до тракторів не можна, а от множити людей на дні - можна. Щоб множити, не треба приводити одиниці, вони самі приводяться (до добутка). Так, і піца на піцу дає піцу в квадраті
Так не має сенсу. Додавати корів до тракторів не можна, а от множити людей на дні - можна. Щоб множити, не треба приводити одиниці, вони самі приводяться (до добутка). Так, і піца на піцу дає піцу в квадраті
ага, наче розумію. Тіпа при множені у нас є якась штука, будь-то корова, чи людина, і число, на котре воно множеться. Типу, скільки корів буде за 5 років, якщо кожного року буде народжуватись 100 корів. Типу пофіг, роки то, чи дні, чи секунди, просто беремо 5 і множемо на 100 корів, і буде 500 корів, і можна ще додати, що 500 корів за 5 років, а мона і не додавати.
Ну шось таке... короче кажучи, я щось зрозумів, а щось може і не до кінця, але зара вже не можу точно сказати, бо можливо я собі щось сам там видумав, чого не існує, і намагаюсь це зрозуміти
Народ!!! Кому не лінь допоможіть. Розв’язував так для себе і вже годину ламаю мозок.
Народ!!! Кому не лінь допоможіть. Розв’язував так для себе і вже годину ламаю мозок.
під свої потреби створюйте окрему тему
shabaranskij написав:Народ!!! Кому не лінь допоможіть. Розв’язував так для себе і вже годину ламаю мозок.
під свої потреби створюйте окрему тему
вай, які ми жадні)) ) Просто хочу дізнатись чи є бажаючі допомогти.
FakiNyan написав:shabaranskij написав:Народ!!! Кому не лінь допоможіть. Розв’язував так для себе і вже годину ламаю мозок.
під свої потреби створюйте окрему тему
вай, які ми жадні)) ) Просто хочу дізнатись чи є бажаючі допомогти.
ми не жадібні, в нову тему більше люду зайде
А ви покажіть, як саме розв'язували, а ми вкажемо на помилку. Там чисельник взагалі скорочується, крім однієї виколотої точки і ОДЗ.
Ну і нову тему створюйте, є правила.
... програмістові для ПРАКТИЧНОЇ роботи взагалі не потрібна математика складніша за шкільну арифметику ...
Ну це як у кого ... Залежить від того, що програмуєте.
Чого тільки варта оптимізація алгоритмів...
Думаю хорошому програмісту математика (з матаном включно) життєво необхідна.
шо таке чисельні методи?
мені от дуже всілякі операції над векторами знадобились
я тут ото пойняв, що той матан досить цікавий, тому порадьте файну книгу, котра в невимушеній атмосфері розповідає про усі секрети матану (ну типу шоб з нуля)
порадьте мені не одну, а декілька, можна одну українську, одну англійську, і одну російську. Буду переглядати усі, так більше шансів щось зрозуміти
порадьте мені не одну, а декілька, можна одну українську, одну англійську, і одну російську. Буду переглядати усі, так більше шансів щось зрозуміти
Але я вам пораджу оце - це те, що вам дійсно знадобиться
Linear Algebra
осьо читаю про функцію, і пишуть
який сенс в цій писанині? це ж і так очевидно, що (1, 2) дорівнює (1, 2), якщо (1=1) і (2=2).
осьо читаю про функцію, і пишуть
який сенс в цій писанині? це ж і так очевидно, що (1, 2) дорівнює (1, 2), якщо (1=1) і (2=2).
Визначення не може бути очевидним: автор визначення домовляється з вами, що об'єкт, який відповідає таким властивостям, він називатиме таким словом.