181

Re: Шлях на математичну вершину

Пояснюю:

(A/B+C/D)/E = (A/B+C/D)*(1/E) = (A/B)*(1/E) + (C/D)*(1/E) = A/(B*E) + C/(D*E)

(як цим клятим тегом formula користуватися? \dfrac{A}{B} пише помилку)
https://latex.codecogs.com/gif.download?%5Cdfrac%7B%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%7D%7BE%7D%20%3D%20%28%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%29%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D+%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%20%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BBE%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BCE%7D

Подякували: leofun01, FakiNyan, 221VOLT3

182

Re: Шлях на математичну вершину

от візьмемо тільки (A/B)/E: спочатку берете А, ділите його на В, а потім отримане число ще й ділите на Е, і виходить, що ви просто А ділите одночасно на В і Е, тобто на В*Е
з іншим доданком аналогічно
пара сек медитувань і все стає ясно

Подякували: leofun011

183

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:

Пояснюю:

(A/B+C/D)/E = (A/B+C/D)*(1/E) = (A/B)*(1/E) + (C/D)*(1/E) = A/(B*E) + C/(D*E)

(як цим клятим тегом formula користуватися? \dfrac{A}{B} пише помилку)
https://latex.codecogs.com/gif.download?%5Cdfrac%7B%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%7D%7BE%7D%20%3D%20%28%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%29%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D+%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%20%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BBE%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BCE%7D

той тег робе погано, степінь працює, а інше не працює, хтось вже про це писав в цій темі

184

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:

Пояснюю:

(A/B+C/D)/E = (A/B+C/D)*(1/E) = (A/B)*(1/E) + (C/D)*(1/E) = A/(B*E) + C/(D*E)

(як цим клятим тегом formula користуватися? \dfrac{A}{B} пише помилку)
https://latex.codecogs.com/gif.download?%5Cdfrac%7B%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%7D%7BE%7D%20%3D%20%28%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BD%7D%29%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D+%5Cdfrac%7BA%7D%7BB%7D%5Cdfrac%7B1%7D%7BE%7D%20%3D%20%5Cdfrac%7BA%7D%7BBE%7D+%5Cdfrac%7BC%7D%7BCE%7D

у вас там помилка, тіпа два раза A1 в знаменнику, ехехехехехе
Ну так-то все зрозуміло...

Подякували: leofun011

185

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

у вас там помилка, тіпа два раза A1 в знаменнику, ехехехехехе

в знаменнику нема жодної А

Подякували: FakiNyan, leofun01, 221VOLT3

186

Re: Шлях на математичну вершину

Кажу ж - тут латех дурний якийсь, я на іншому сайті робив.

Подякували: leofun01, 221VOLT2

187

Re: Шлях на математичну вершину

Cyan написав:
FakiNyan написав:

у вас там помилка, тіпа два раза A1 в знаменнику, ехехехехехе

в знаменнику нема жодної А

а це шо?
https://не-дійсний-домен/mAhUk/5d58d940e0.png

188

Re: Шлях на математичну вершину

тьху ти, я мав на увазі чисельник

189

Re: Шлях на математичну вершину

глядіте, цей чувак тепер буде створювати математичні відюшки на тому каналі

Прихований текст

А що до отої формули, каотру написав пан leofun01, то я пойняв, що мені просто мегаважко розуміти саму операцію ділення.
Тобто, я можу зрозуміти, що 3 ділимо на 4, це таке число, що якщо взяти 4 його штуки і додати, то вийде 3, але якщо написати здорову таку фігню з багатоповерховими дробами, то мені потрібна вічність, аби спростити те все.

Так шо тре буде розібратись з цим.

Подякували: leofun011

190

Re: Шлях на математичну вершину

Я тут був глянув на ті обернені числа, і зрозумів, що A/B = A*обернене число до B, тобто 1/B, і спробував розібратись з тим спрощенням, але щось в мене не так все вийшло

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/mN6ru/d615539c5a.png

191

Re: Шлях на математичну вершину

я тут зранку був глянув, якого фіга? тіпа, в мене ж все наче вірно на попередньому малюнку... а потім помітив дивне ділення на 2, чому той дріб, знаменник котрого ділиться на два, записаний не в вигляді трьохповерхового дробу? Якщо вся суть в цьому, то виходить щось таке

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/mPd4T/24885853ff.png

це я вірно думаю? Якщо так, то як зрозуміти то все? чому не можна то записати трьохповерховим дробом? (я вже здогадуюсь, але треба підтвердження)

Подякували: leofun011

192 Востаннє редагувалося leofun01 (31.01.2016 00:28:43)

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

... чому не можна то записати трьохповерховим дробом?

Записати то можна, але потрібно чітко розуміти, що багатоповерхові дроби є вкладеними звичайними (двоповерховими) дробами.
По можливості завжди намагаються привести дроби до вигляду, в якому мінімальна вкладеність (кількість поверхів).

Приклад

https://i.ibb.co/RzbZ5yM/Simple-Relations0001.png

Подякували: FakiNyan, 221VOLT2

193

Re: Шлях на математичну вершину

Сьогодні побачив, як чувак робить з лінійної інтерполяції, інтерполяцію з ease-in та ease-out, та дві оці штуки разом взяті

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nmvbm/522bc0246e.png

І знову зрозумів, що синуси з косинусами - це просто суперпупермегадупер штука, і я просто зобов'язаний її розуміти, а то відчуваю себе якимось безруким без цього.
Ну і ще я вирішив, що не буду дивитись якісь уроки, а сам маю пройти шлях від нерозуміння, до розуміння синусу з косинусом, і накидав от якусь таку інфу

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nmweP/852f632045.png

ви мені не кажіть нічого нового, що я тут не описав, бо я хочу сам до того дійти, лишень вкажіть на помилки, просто кажіть так - "номер такий-то, там є помилка", будь-ласочка.

194 Востаннє редагувалося koala (27.02.2016 00:00:14)

Re: Шлях на математичну вершину

Раджу розташовувати кут α навпроти сторони A, а позначення h залишити для висоти, так складніше заплутатися.
Параметри синуса і косинуса - кути - без позначок вважаються вираженими в радіанах, градуси треба вказувати явно.
В (5) та (6) пунктири розташовані по прямих, а насправді там криві.

Подякували: FakiNyan, 221VOLT, leofun013

195

Re: Шлях на математичну вершину

на що не підеш заради науки

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nmBbQ/458b6bec25.png

Подякували: 221VOLT1

196

Re: Шлях на математичну вершину

я тут був хтів знайти оту гарну криву лінію, тому вирішив глянути, скільки буде синус 15
ну і подумав, якщо синус 0 = 0, синус 90 = 1, а синус 45 = 0.5, то, майбуть, синус 15 буде 0.5/3, ну і вирішив намалювати трикутничок, у котрого кут 15 градусів, шоб очами побачити, що там дійсно щось схоже на 15 градусів
Ну, наче, все вірно, виходе, що там лінійна залежність оО

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nnKmZ/6eed752071.png
https://не-дійсний-домен/nnKFZ/0bbd923f51.png

197

Re: Шлях на математичну вершину

сидів тільки що в тубзіку, і мене осяйнуло! ну чи як там правильно сказати?..
Я ж допустив помилку при виведені значення синусу 45 градусів, в мене там вийшло корінь з 0.5 ділене на 1, і після цього чомусь вийшло 0.5, а корінь зник...

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nnQXX/c1ff9240db.png

Подякували: 221VOLT1

198

Re: Шлях на математичну вершину

Сьоні вночі був думав над отією залежністю, і чому вона нелінійна. Але думав не про відношення катетів до гіпотенузи, а про відношення катетів самих до себе, і от надумав слідуючу думку.
Якщо ми зафіксуємо катет B, і будемо збільшувати катет A, то які відношення ми можемо мати?
Під відношенням тут ще й слід розуміти, що це і є значення кута. Так, може воно не в градусах, чи радіанах, але коли у нас є дві палки, котрі утворюють собою кут, то лише позиції вільних кінців цих палок можуть дати нам зрозуміти, який кут утворюють ці палки.

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/nopHs/47441b80f4.png

З цьої точки зору, у нас є дві палки:
1. Перша палка - це наш фіксований катет, точки котрого нікуди не рухаються
2. Друга палка - це гіпотенуза
І от ми змунюємо саме вільну кінцеву точку цієї гіпотенузи.
Якби ми крутили цю точку навколо точки, де утворюється кут, то залежність між зміною позиції точки, та швидкістью зміни кута - була б лінійною, ну і це очевидно.
Але ми рухаємо точку вздовж катета А, і ми можемо рухати цю точку вверх стільки, скільки захочемо, по суті - нескінченність.
Якби залежність між зміною точки і зміною кута була б лінійною, то наш кут ріс би так само до нескінченності, але ми з вами розуміємо, що цей кут не може бути більше, або дорівнювати 90 градусам, адже, якщо він стане дорівнювати 90 градусам, то це б означало, що гіпотенуза і катет A паралельні, але в звичному нам евклідовому просторі, паралельні прямі не перетинаються, а ми від початку рухаємо верхню точку гіпотенузи по катету А.
Ну ви зрозуміли.
Оковим методом можна зробити висновок, що найбільший вплив зміна позиції точки d на зміну кута α має саме на початку свого руху, і чим більше віддаляється вона, тим менший вплив на ця зміна буде мати.
З цього я побудував озьдо такий графік, котрий не являється точним, але передає основну думку

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/noqkT/6d5562282c.png

Також очевидно, що гіпотенуза буде завжди більшою за катет A, на першому скріншоту я ще намалював значення синусу кута, і як це значення корелюється зі значенням відношення B до A, не знаю, навіщо.
Зато тепер можна сказати, що яким би не було відношення B до A, але відношення B до C завжди буде меншим, а відношення B до C зветься косинусом кута α.

Подякували: 221VOLT1

199

Re: Шлях на математичну вершину

Роздуми в голос це звичайно добре, але Ви зекономите час, якщо просто почитаєте вікіпедію.

Подякували: 221VOLT1

200

Re: Шлях на математичну вершину

leofun01 написав:

Роздуми в голос це звичайно добре, але Ви зекономите час, якщо просто почитаєте вікіпедію.

там лайно незрозуміле написане, треба все самому робити, аби файно зрозуміти

Подякували: 221VOLT, leofun012