1

Тема: Посилання. Типи посиланнь в SEO

Посилання (гіперпосилання, також називають "лінк") - це основа інтернету. Такі собі дороги, якими з'єднуються сторінки сайту та сайти між собою.

Посилання - це основне в SEO. За допомогою посилань пошукові системи можуть визначити, які сторінки на сайті найбільш важливі (виставити певний пріоритет), але не тільки всередині сайту, але і в усьому інтернеті.
Пошукова система Google одна з перших навчилась виставляти пріоритет сторінкам враховуючи всі посилання, засточувавши алгоритм PageRank.
Текст посилання зазвичай містить дані про те, яка інформація буде на відповідній сторінці, і це також дуже важливо.

Посилання можна класифікувати за різними параметрами.


Активні та неактивні посилання

Активні посилання - це посилання, клікнувши на які ви переходите на відповідну сторінку.

<p>Пошукова система <a href="http://google.com/">Google</a> найбільш популярна.</p>
<p>Пошукова система <a href="http://google.com/">http://google.com/</a> найбільш популярна.</p>

Неактивні (текстові) посилання - це посилання, які просто вставлені в текст і для того щоб перейти на сторінку потрібно "вручну" вставити їх в рядок вводу URL-адреси.

<p>Пошукова система http://google.com/ найбільш популярна.</p>


Такі посилання можна зустріти на форумах, в коментарях, а також різних месенджерах, які автоматично не визначили що це посилання.


Внутрішні та зовнішні посилання

Внутрішні посилання - це ті, які ведуть на інші сторінки сайту.
Зовнішні посилання - це ті посилання, які ведуть на сторінки іншого сайту.
Ми використовуємо зовнішні посилання в двох контекстах: посилання, які ведуть з вашого сайту на інший; посилання, які ведуть з іншого сайту на ваш.


Прямі та непрямі посилання

Прямі посилання - посилання, які ведуть одразу ж на сторінку сайту. Наприклад:

<a href="http://google.com/">google.com</a>

Непрямі посилання вставлені за допомогою певного скрипта або внутрішнього перенаправлення:
Наприклад:

<span class="link" onclick="loocation.href='http://google.com'">google.com</span>
<a href="http://example.com/redirect?=http://google.com">google.com</a>

Непрямі посилання часто зустрічаються в соц. мережах, на форумах, в комментарях, проте більших посиланнь в інтернеті все-таки прямі.


Відкриті та закриті посилання (dofollow та nofollow)

Відкриті посилання - це ті, які відкриті для роботів пошукових систем. Часто їх ще називають dofollow. Проте значення dofollow для атрибуту як такого не існує.
Приклад:

<a href="http://google.com/">google</a>

Закриті посилання - це ті, які "не враховуються" пошуковими системами. Для цього використовується атрибут rel зі значенням nofollow (rel="nofollow").
Nofollow-посилання придумали для боротби зі спамерами. Такі посилання не передають вагу іншій сторінці. Google рекомендує закривати посилання для коментарів, форумів, соціальних мереж, реклами та інших місць, де користувачі самі створюють контент або контент генерується автоматично певним чином. Також рекомендовано закривати наскрізні посилання.


Наскрізні посилання та посилання в контенті сторінки

Наскрізні посилання - це посилання, які розміщують в певному блоці сайту на всіх сторінках. Наприклад, я завжди на сайтах, які я роблю вставляю посилання на свій сайт.
Посилання в контенті - посилання, які вставлені безпосередньо в основному контенті сторінки (в основному тексті, який більше не повторюється по сайту).
Що важливо це те, що зараз пошукові системи "враховують" наскрізні посилання як з однієї сторінки. Хоча і це не зовсім правда. На мою думку там є певний коефіціент. Наприклад, з однієї сторінки вага = 10. З двох - 15, З трьох - 17, З чотирьох - 18. Зі 100 - вага 23. Дуже грубо, але сподіваюсь ви зрозуміли.
З власного досвіду знаю, що краще 5-10 якісних посилань з контенту, аніж 2-3 наскрізних посиланнь.


Звичайні (природні) посилання та SEO-посилання

Звичайні (природні) посилання - це ті, які вставленні без жодної думки про SEO. Наприклад, комусь дійсно сподобалась стаття чи вона дійсно містить корисну інформацію. Або це посилання на сайт виробника, або на wiki. Чим більше у вас природніх посилань тим менше шансів потрапити під фільтри пошукових систем.
SEO-посилання - посилання, які розміщенні з метою маніпуляції пошуковими системами:
- Спам на форумах та в коментарях.
- Рекламні нетематичні посилання.
- Посилання зі спам-анкорами.
- Посилання на сайтах, які займаються лише продажом посилань.
- Відсутність переходів по розміщенним посиланням.
- Посилання, то з'являються, то зникають (арендовані).
- Посилання, які з'являються через певний час після публікації новини/статті.
- Приховані посилання.

2

Re: Посилання. Типи посиланнь в SEO

Пізніше ще буде класифікація по анкорам та типам матеріалу (там досить багато), а також про те як цю всю інформацію застосовувати на практиці і якими сервісами користуватись.

Подякували: koala, Monolith, bebyk3

3

Re: Посилання. Типи посиланнь в SEO

Непідйомна тема, але будемо чекати продовження.