Тема: Lua та чорна скринька
Прів. Є одна прога для малювання, і в ній можна створювати скриптовані пензлики.
Сама прога безкоштовна і японська, і ніде референсу по скриптингу я не знайшов, лише завантажив скриптиків інших людей і почав їх спрощувати аби почати розбиратись з усім цим з початку, і от прийшов до такого скрипта
function main( x, y, p )
tempX = x
if (tempX%2)==0 then
bs_pixel_set( x, y, 0, 0, 0, 255)
else
bs_pixel_set( x, y, 255, 0, 0, 255)
end
bs_pixel_set( x, y-1, 0,0,255,255)
return 0
end
Функція приймає на вхід позицію курсора та силу натиску, я хотів зробити так, аби колір пікселів при малюванні вздовж осі X чередувався з червоним та чорним, а ще, зверху я малюю синю лінію, аби перевірити, що з значенням X та Y все гаразд, але тут виходе якесь лайно...
Я і так пробував, і так, і перевіряв значення, котре повертається після операції отримання залишку від ділення, і наче все вірно, але в результаті виходе це
Умова просто ігнорується, а чому - хз.
Хтось зна, чого таке може бути?
p.s. прога зветься FireAlpaca