1. Не переймайтесь лишніми справами.
Все в цьому світі можна розподілити на корисне та "сміття". Балачки, плітки, зволікання - все це марна трата часу. Якщо маєте бажання отримати результат, варто переходити до активних дій.
2. Записуйте думки та ідеї.
В людей така ж память як і в компютерів. Людська "оперативка" зберігає в собі важливу інформацію, проте недовго. Обєм вашої памяті обмежений. Коли вона перевантажена, то більш давня інформація видаляється, щоб звільнити ресурси для нової. Щоб розвантажити память, записуйте ваші думки в записник, - це також збільшує продуктивність вашого мозку. Навіть, якщо ви все ж не повернетесь до вашої ідеї, воно того варте.
3. Кажіть "- Ні!".
Коли розмова йде про роботу, кажіть "- Ні!" для всього, що не відноситься до ваших цілей та цінностей. Ми живемо в еру достатку - можливостей вистачає завжди. Не варто витрачати час на дрібнички, що вас мало турбують.
4. Відпочивайте кожні 5 хвилин через кожні 30-45 хвилин.
Потягніться, випийте води, пройдіться до кухні та назад. Головне зробіть невеличкий відпочинок від роботи хоча б на трішки. Коли ви повернетесь до столу, у вас можуть зявитись нові ідеї. Або навпаки, подумаєте "Та що ж я таке роблю!" та покинете справу, перш ніж витратите на неї власний час.
5. Звільніть все, що вас відволікає
Силу волі досить часто переоцінюють. Якщо вас щось відволікає, - усуньте це. Не сподівайтесь, що у вас є імунітет від відволікаючих факторів,- буде краще прибрати ці фактори.
6. Тримайтесь подалі від безладу.
Безлад в житті = безлад в мізках. З безладом в мізках жити не вийде. Простота в роботі - кращий варіант. Стіл, ноутбук, блокнот. Мінімалізм рулить. Можна обійтись без декору.
7. Зосередтесь на одній справі.
Якщо у вас є справи, що повторюються, спробуйте за можливістю виконати їх якнайбільше за один день.
8. Зменшіть обєм інформації.
Не варто читати 5 000 статей про продуктивність. Якщо знайшли корисну інформацію, - скористайтесь нею. Не шукайте більше. Більше - не завжди краще. Ви зможете її опрацювати, та справа не в цьому. Перестаньте споживати - розпочинайте створювати.
9. Складіть розпорядок.
Рішення стомлюють мозок. Розпорядок рівномірно розподіляє час та ваші зусилля тим самим підвищуючи продуктивність. Розпорядок - це ефективно. Користуйтесь цим.
10. Багатозадачність погано.
Коли ви робите декілька справ одночасно, ну наприклад, пишете повідомлення другу, відправляєте емейл, переглядаєте стрічку Фейсбук, знаходячись на зустрічі, - ви переключаєтесь між контентом. За даними дослідження, на те, щоб знову включитись в роботу, після того, як вас щось відволікло, необхідно біля 25 хвилин! Це марна витрата дорогоцінного часу.
11. Перевіряйте повідомлення два рази на день.
Дехто може отримувати задоволення від приємного спілкування, справа в дозі дофаміну, що викликає приємні відчуття та сприяє залежності. Проте хоча він викликає збудження, він так само й виснажує, тому варто контролювати кількість приємного дофаміну
12. Не користуйтесь смартфоном перший час вашого дня.
Перша година вашого дня продуктивна, тому краще присвятіть цей час планування вашого дня, перегляньте корисну книжку, чи просто проведіть сніданок з насолодою.
13. Сплануйте наступний день.
Кожного вечору, перед тим, як лягати спати, сплануйте основні задачі на наступний день. Тоді слідуючий ранок буде більш сконцентрованим, а день більш продуктивним.
14. Намагайтесь мінімізувати час на роздуми.
Коли люди кажуть, що вони роздумують, буває, що вони більше хвилюються, ніж приймають рішення. Не роздумуйте довго, просто зробіть та спостерігайте що буде. Якщо ж вам сподобаються наслідки прийнятого рішення - продовжуйте, в іншому випадку зробіть щось інше.
15. Робіть фізичні вправи.
В житті визначними справами є лише декілька справ: їжа, вода, житло, людські відносини та фізичні навантаження. Науковці стверджують, що регулярні вправи роблять вас щасливішими, розумнішими та енергічнішими.
16. Частіше посміхайтесь.
Сміх нейтралізує стрес. Якщо вам необхідно бути продуктивними - посміхайтесь. Так що піднімайте куточки вашого роту доверху
17. Обмежте зустрічі.
Досить часто буває що в групі людей практикують колективні зустрічі. Визначіться, а вам насправді там необхідно бути, це корисно вам? Якщо ні, - не витрачайте час.
18. Спитайте в себе це насправді важливо?
Задайте це питання собі, кожного разу перед новою життєвою подією. Може так статись, що відповідь негативна, - тоді навіщо витрачати час не те, що непотрібне для вас.
19. Якщо у вас тяжкий день - натисніть "Reset"
Все ж сталась прикра неприємність, хтось насваривсь на вас, shit happens - що ж буває,.. всі ми люди, та трапляються помилки. Не варто перейматись з цього приводу. Побудьте на одинці з собою, помедитуйте, послухайте музику або просто зробіть прогулянку. Пізніше спробуйте повернутись до справи - не дозволяйте дню марно пройти.
20. Працюйте.