1 Востаннє редагувалося Fox (23.12.2016 16:06:06)

Тема: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

Зробив танк який може рухатися...
Але маю проблему.
Через будь яку нерiвнiсть вiн може зробити сальто або взлетiти.
Ось видео:

https://youtu.be/CXzxy7xZjJY

Може хтось мав з таким справу i може пiдказати що робити ?
PS: Якщо швидкiсть досить велика то такого ефекту нема...

2

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

Я б порадив вам виправити формули, щоб такого не ставалося.
Як саме? А мені звідки знати, як виправити формули, якщо ви їх не показали?

3 Востаннє редагувалося Fox (23.12.2016 16:14:16)

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

koala написав:

Я б порадив вам виправити формули, щоб такого не ставалося.
Як саме? А мені звідки знати, як виправити формули, якщо ви їх не показали?

А якi формули ?
Wheel Collider це же стандартний компонент я його не писав.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Move : MonoBehaviour {
    public WheelCollider[] left;
    public WheelCollider[] right;

    public Transform mass;

    public float maxAngel = 3;
    public float maxAngelSpeed = 200;
    public float maxSpeed = 20;
    public Rigidbody rigidbody;
    // Use this for initialization
    void Start () {
        rigidbody = GetComponent<Rigidbody>();
    }
    

    void FixedUpdate()
    {
        rigidbody.centerOfMass = mass.localPosition;
        float y = Input.GetAxis("Vertical") * maxSpeed;
        float x = Input.GetAxis("Horizontal") * maxAngelSpeed * Time.deltaTime;
        if (y != 0)
        {
            for (int i = 0; i < left.Length; i++)
            {
                left[i].motorTorque = y;
                right[i].motorTorque = y;
            }
        }
        Rotate(x);
    }
    void Rotate(float x) 
    {
        Quaternion rot = Quaternion.Euler(0f, x, 0f);

        Quaternion bestRotation = rigidbody.rotation * rot;
        if (left[2].isGrounded || right[2].isGrounded)
        {
            rigidbody.MoveRotation(bestRotation);
        }

    }
}

Ось весь код який писав я.

4

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

koala написав:

Я б порадив вам виправити формули, щоб такого не ставалося.
Як саме? А мені звідки знати, як виправити формули, якщо ви їх не показали?

то компоненти physx, я так думою

5

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

скиньте мені ваш проект, подивлюся, може знайду рішення

Подякували: Fox1

6

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

Ну тримайте.
https://сайт-злодій/d/m4KSPUob34am7j
Але я так думаю що не вийде виправити.
Я колись машину робив i вона також була з таким багом.

7

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

коротше, спочатку воно і в мене скакало, але після зміни collision detection, що на rigidbody танка, цибати перестало. І навіть коли я знову поставив Discrete, то теж не цибало

Подякували: Fox1

8

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

FakiNyan написав:

коротше, спочатку воно і в мене скакало, але після зміни collision detection, що на rigidbody танка, цибати перестало. І навіть коли я знову поставив Discrete, то теж не цибало

:3
Классссссссс... УРА....
Дуже дякую :3

9

Re: Wheel Collider полiт на орбiту через якусь яму

нема за шо

Подякували: 221VOLT1