21 Востаннє редагувалося poperechnyi1 (03.02.2017 14:48:20)

Re: Шашки на js

ок.
У меня є 2мірний масив як зробити пошук елемента в ньому?

22

Re: Шашки на js

poperechnyi1 написав:
FakiNyan написав:
poperechnyi1 написав:

https://jsfiddle.net/poperechnyi1/xdzu8xfq/
Зараз буду пробувати правила гри реалізувати.

а хтмл де? а цсс?

поставили завдання реалізувати без цього.
Просто на консолі. От думаю як це буде.

Графіка буде погана :D

23

Re: Шашки на js

poperechnyi1 написав:

ок.
У меня есть 2мерный массив как сделать поиск елемента в нем?

оце так нахабство

24

Re: Шашки на js

poperechnyi1 написав:

ок.
У меня есть 2мерный массив как сделать поиск елемента в нем?

шановний ви порушуєте порушуйте правило форуму 1.1, поважайте інших або підете в бан

25 Востаннє редагувалося poperechnyi1 (03.02.2017 14:50:01)

Re: Шашки на js

mike написав:
poperechnyi1 написав:

ок.
У меня есть 2мерный массив как сделать поиск елемента в нем?

шановний ви порушуєте порушуйте правило форуму 1.1, поважайте інших або підете в бан

вибачте, я не хотів. Вже виправив.

Подякували: mike1

26

Re: Шашки на js

poperechnyi1 написав:

ок.
У меня є 2мірний масив як зробити пошук елемента в ньому?

ну а дошку Ви як малювали?
цикл в циклі - по стовпцях і по рядках (або навпаки)

27

Re: Шашки на js

ping написав:
poperechnyi1 написав:

ок.
У меня є 2мірний масив як зробити пошук елемента в ньому?

ну а дошку Ви як малювали?
цикл в циклі - по стовпцях і по рядках (або навпаки)

В циклі
https://jsfiddle.net/poperechnyi1/xdzu8xfq/
Ал я нічого не малював бо графіка сказали не потрібна=|

28

Re: Шашки на js

poperechnyi1 написав:
ping написав:
poperechnyi1 написав:

ок.
У меня є 2мірний масив як зробити пошук елемента в ньому?

ну а дошку Ви як малювали?
цикл в циклі - по стовпцях і по рядках (або навпаки)

В циклі
https://jsfiddle.net/poperechnyi1/xdzu8xfq/
Ал я нічого не малював бо графіка сказали не потрібна=|

шукати в матриці можна простішим способо, вам не потрібно дві різні ф-ї, які роблять практично одне і те саме, як я бачу, та із вмістом "магічних" циферок. Вам всього лишень потрібно взяти вхідну матрицю, що є двовимірний масив
першим циклом пройтись по рядках, що є горизонталлю, і знайшовся відповідну комірку по горизонталі, знайти у вкладеному масиві, вже, за допомогою другого циклу, відповідну комірку по вертикалі
ось приклад

function findCell(board,h,v){
    if(board.length<1)return null;

    //нормадізація даних
    //якщо вхідні запрошувані індекси менше нуля
    if(h<1)h=0;
    if(v<1)v=0;

    //якщо вхідні запрошувані індекси поза межами матриці
    //то робим ці індекси максимально можливими для цієї матриці
    if(board.length-1<h)h=board.length-1;
    if(board[0].length-1<v)v=board[0].length-1;

    //пошук
    var foundItem=null;
    for(var i=0;i<=board.length;i++){
        if(i==h){
            for(var j=1;j<=board[i].length;j++){
                if(j==v){
                    foundItem=board[i][j];
                }
            }
        }
    }
    return foundItem;
}


console.log(findCell([[1,2,3],[4,5,6]],0,2));

щоб оновити елемент в матриці так це взагалі простіше всього, тут ніякого циклу не потрібно

function updateBoardCell(board,newValue,h,v){
    if(('undefined'!==typeof board[h])&&
        ('undefined'!==typeof board[h][v])){
        board[h][v]=newValue;
    }
}

29

Re: Шашки на js

пропоную скачати http://html-canvas-lib.sourceforge.net/
разом з кодом там є приклад дошки на канвасі --
трошки докрутити -- і вперед в продакшн гратись з друзями))

той же приклад онлайн
http://html-canvas-lib.sourceforge.net/#examples
http://html-canvas-lib.sourceforge.net/ … -grid.html

імхо бібліотека хороша -- звичайно не така мудрьона як LibCanvas, не ооп а чисто-функціональна і проста як палець))