Тема: Godot Engine
Дивно що до цих пір не створено теми по цьому дивовижному двигуну. Розробляю з друзями проект на ньому (спочатку обрали Unity, але довелось відмовитись по певним причинам).
Тому якщо хтось вирішить використовувати двигун Godot і матиме якісь питання/проблеми, задавайте - з радістю допоможу.
Коротко опишу його можливості:
- швидка розробка 2D/3D іграшок
- зручне середовище розробки IDE з підтримкою плагінів
- хороша документація та багато різних пригладів іграшок
- відкритість на безкоштовність
- відсутність сміття та блобів (на відміну від Unity)
- хороша інтеграція з 3D редакторами 3DS Max, Maya та Blender
- проста скриптова мова GDScript, у 3.0 версії додадуться С++ та Visual Scripting. Також є API для додавання власних мов, розвивається підтримка мови C#
- підтримка багатьох платформ: iOS, Android, BlackBerry, Windows, OS X, Linux, *BSD, Haiku, HTML5 (з версії 3.0)
- хороше англомовне та російськомовне ком'юніті (сподіваюсь і ми підтягнемось)