1 Востаннє редагувалося leofun01 (29.03.2019 18:54:47)

Тема: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

Є отака анімація
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/Great_stellated_dodecahedron_truncations.gif/240px-Great_stellated_dodecahedron_truncations.gif
Які програми і технології я повинен використовувати, щоб самостійно творити таку красу ?

Пробував через вольфрам і навіть непогано виходило, але він залишає в файлах на виході купу сміття і зтискати анімації він не вміє.

Було би ідеально розібратися як це робиться через OpenGL. Покищо знайшов тільки таке.

2

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

WebGL
Canvas
SVG

Подякували: leofun011

3

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

blender
l
e
n
d
e
r

Подякували: leofun011

4

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

не зовсім зрозумів в чому питання? Як робиться трансформація? Матрична математика + улюблена мова програмування+ фрейморки для графики. (OpenScenrGraph, OpenGL etc)
Або як сказали вище - блендер та інше.
Залежить від того що саме ви хочете.

Подякували: leofun011

5 Востаннє редагувалося leofun01 (31.03.2019 22:43:05)

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

reverse2500 написав:

WebGL
Canvas

Ці варіанти зразу відпадають.

reverse2500 написав:

SVG

Чи можна побачити 1 приклад 3D анімації з використанням SVG і без JavaScript ?

FakiNyan написав:

blender

Я звичайно загуглю, але хотілось би побачити посилання на якийсь туторіал по використанню Blender'а для створення подібної анімації.

varkon написав:

не зовсім зрозумів в чому питання? Як робиться трансформація? Матрична математика + улюблена мова програмування+ фрейморки для графики. (OpenScenrGraph, OpenGL etc)

Транформації НЕ є проблемою.
Питання в тому як із покадрово відрисованих зображень зліпити файл *.gif який буде оптимізований по розміру вихідного файлу (це якщо робити через C#).
Або як зробити захват анімації яка йде на екран (це якщо через OpenGL).

Ну OpenGL я ще вивчаю, якось розберуся.

Ще з Blender попробую розібратися, інтерфейс трохи закручений, але здається це все одно має бути простіше ніж на голому C++.

6

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

Не знаю, чи буде мій коментар доречним, але я писав таке в delphi десь в році 2005-му, використовуючи чистий OpenGL, використовуючи приклад з журналу Мій Комп'ютер року певно 2002-го видання. По щасливій випадковості я його знайшов Прикріплю скан-фото.

Видання українське але російською мовою, так що нєабєссуттє.

Посилання на гугл диск

А от порившись трохи в павутинці знайшов текстовий варіант архівної статті

Подякували: leofun011

7

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

Blender мені дуже сподобався.
Як з використанням blender'а і GIMP'а робити gif, розібрався. Оптимальність збірки файлу таким способом це вже інше питання.
Як встановлювати Shape Key анімацію, ясно.
Як робити перетворення (morph) між різними формами/поверхнями (shape), ще вчусь.
Параметри поверхонь і координати вершин в мене є.
Залишається посидіти, потренуватися.

8

Re: Як створюється { 3D анімація | 3D графіка } ?

а ще є класна штука Direct3D. але для нього потрібена бібліотека
d3dx9.dll
чи якось так. і без нього нічого працювати не буде.
Ви можете з блендера завантажувати туди моделі в форматі ".x". Колись давно, коли я робив ігри, я створював в програмі SketchUp8 моделі і конвертував їх в цей формат за допомогою плагіну 3DRad. А потім конвертовані моделі завантажував в програми.
Тоді, в 2010 році ще робили з цими моделями робочий стіл 3D. Тобто вікно, а в ньому за допомогою колесика миші Ви можете переміщуватись в коридорі назад і вперед, а по боках вибирати ярлики для запуску :) Можете повторити, якщо вам цікаво. Згадав.