161 Востаннє редагувалося Droid 77 (30.06.2020 22:22:39)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Vo_Vik, так там є можливість спробувати і без реєстрації, як анонім.

Подякували: Gener_Al1

162 Востаннє редагувалося Gener_Al (20.08.2020 12:17:00)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ExPy написав:

... чи можливо зробити збереження гри? Ну тобто я помилку зробив, вернутись на 2-3 ходи (коли там зберiгався) i переграти? А то з нуля якось не дуже.
i на Сiчi там щось можна зробити? Я що не пробував, мене зразу впiзнають i виганяють, хоч 1 козак, хоч другий, чого так?
i можна вам задонатити на бiткойн?

Щодо збереження. Гра, скажімо чесно, невелика (хоча зараз бачу ігри довжиною в годину продають в Стімі). Єдине, що може зацікавити людину для перепроходження - ачівки. Але із збереженнями вони дуже легко отримуються. Та й граєш "відповідальніше" без збережень. Відсутність збережень - старий прикол ігор-рогаликів. Підвишують "напругу" та затягують час. Не я перший вигадав =).
На Січі, за деяких умов, можна отримати непогану плюшку. Описувати як - не буду, бо буде нецікаво. В крайньому випадку пишіть в лічку =). Квестів, які ні на що не впливають, у грі нема.


koala написав:

А можете додати програвач із козацькими маршами/піснями? На кшталт...

Можна, хоча в браузерка зазвичай музики нема. Але як тут з авторським правом? У мене в грі весь контент легальний - мені або дозволили його використати, або автор помер більше 100 років тому. Щодо музики, я намагався зв'язатися із музикантами - мене ігнорували. Можна ще раз спробувати тепер, коли гра вийшла.

koala написав:

Гм, а чого реєстрація тільки через гугл чи фейсбук? Для мене на цьому гра завершилась. Але то таке, я - соціопат.

Свою реєстрацію мені не так легко зробити - я не професійний програміст. До того ж мейл-серверу у мене нема. Але частину гри можна пройти взагалі без реєстрації. А там зробити ліву пошту на гмейлі, закінчити гру і забути про ту пошту назавжди (про гру не забувайте =) ).

Подякували: leofun011

163

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Droid 77 написав:

Vo_Vik, так там є можливість спробувати і без реєстрації, як анонім.

На певному етапі таки вимагає реєстрації.

Подякували: leofun011

164

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

Свою реєстрацію мені не так легко зробити - я не професійний програміст. До того ж мейл-серверу у мене нема. Але частину гри можна пройти взагалі без реєстрації. А там зробити ліву пошту на гмейлі, закінчити гру і забути про ту пошту назавжди (про гру не забувайте =) ).

Ви можете звернутись до спільноти, я думаю Вам з радістю допоможуть, можливо навіть якесь готове рішення порадять.

Подякували: Gener_Al1

165 Востаннє редагувалося Gener_Al (02.07.2020 01:12:11)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Chemist-i написав:
Gener_Al написав:

Свою реєстрацію мені не так легко зробити - я не професійний програміст. До того ж мейл-серверу у мене нема. Але частину гри можна пройти взагалі без реєстрації. А там зробити ліву пошту на гмейлі, закінчити гру і забути про ту пошту назавжди (про гру не забувайте =) ).

Ви можете звернутись до спільноти, я думаю Вам з радістю допоможуть, можливо навіть якесь готове рішення порадять.

Дякую за пораду, наразі мені вже потроху допомагають. І, можливо, ще якусь форму реєстрації додадуть. Хоча на першому місці переклад англійською та зміна інтерфейсу меню (його всі критикують, майже як бої). У своєму пості я пояснював чому це не було зроблено до релізу.

166

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Про гру «Гетьманщина - часопис» (https://historygame.net/) написали портали:
itc.ua - https://itc.ua/articles/getmanshhina-ya … -rujnuvali
liga.net - https://ua-news.liga.net/society/news/k … tmanschina

Здається, гру більше хвалять ніж сварять. Хоча, якщо буде продовження і там будуть битви – вони будуть іншими.

А тепер цікава статистика на сьогодні. Зайшли на сторінку гри 4532 користувача (статистика Google). Зайшли у гру, використавши FB чи Gmail – 1676 людей. Хтось знає – чи це добрий коефіцієнт конвертації? З тих хто «залогінився» пройшли гру, хоч до якогось закінчення, 1310 людей. Найпопулярніша ачівка – дипломат (досягло 199 людей) . Найменше катів та козаків – 5 та 8 людей, відповідно. Зіграти «краще за реальну історію» й отримати звання державник зміг 41 гравець.

Сподіваюсь, «Гетьманщині» ще є куди рости.

Подякували: 0xDADA11C7, ExPy2

167

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

На Січі, за деяких умов, можна отримати непогану плюшку. Описувати як - не буду, бо буде нецікаво. В крайньому випадку пишіть в лічку =). Квестів, які ні на що не впливають, у грі нема.
Біткоін можна сюди - 1CuwsR4Um3CLAeQsTeTkprAMMYUb9gqW38
Дякую.

Закинув трохи.
На рахунок Січі - плюшку знайшов (якшо ми про одне i те саме), але я правильно розумiю що залишитись там не можна? Ну тобто при всiх варiантах мене посилають додому?

Подякували: Gener_Al1

168

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:

Про гру «Гетьманщина - часопис» (https://historygame.net/) написали портали:
itc.ua - https://itc.ua/articles/getmanshhina-ya … -rujnuvali
liga.net - https://ua-news.liga.net/society/news/k … tmanschina

Здається, гру більше хвалять ніж сварять. Хоча, якщо буде продовження і там будуть битви – вони будуть іншими.

А тепер цікава статистика на сьогодні. Зайшли на сторінку гри 4532 користувача (статистика Google). Зайшли у гру, використавши FB чи Gmail – 1676 людей. Хтось знає – чи це добрий коефіцієнт конвертації? З тих хто «залогінився» пройшли гру, хоч до якогось закінчення, 1310 людей. Найпопулярніша ачівка – дипломат (досягло 199 людей) . Найменше катів та козаків – 5 та 8 людей, відповідно. Зіграти «краще за реальну історію» й отримати звання державник зміг 41 гравець.

Сподіваюсь, «Гетьманщині» ще є куди рости.

Ну просто зайшли на сторінку, то одне, а почали грати і покинули, то друге. Подивіться скільки часу проводили на сторінці ті, що не зареєструвались. Якщо до 30с, то просто хтось випадково, а якщо провели кілька хвилин і дропнули через необхідність реєстрації, то інше.

Подякували: leofun011

169

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ExPy написав:

Закинув трохи.
На рахунок Січі - плюшку знайшов (якшо ми про одне i те саме), але я правильно розумiю що залишитись там не можна? Ну тобто при всiх варiантах мене посилають додому?

Дуже дякую. Із вашою допомогою я вже "відбив" гроші вкладені у "розкрутку через ФБ". Бо зараз, якщо у тебе нема хоча б 1-2к підписників у якісь соц. мережі (причому байдуже яких і як зібраних), твій проект дивитися не будуть.
Плюшка на Січі одна. Але залишитися там не можна. Та й навіщо молодій людині, у якої є перспективи кар'єри у реєстровому козацтві, залишатися на Січі. Квест зроблено, аби показати, що Січ зовсім не завжди була другом центральної влади. Бо деякі думаю, що Січ то і є Військо Запорозьке. А це зовсім не так.

Vo_Vik написав:

Ну просто зайшли на сторінку, то одне, а почали грати і покинули, то друге. Подивіться скільки часу проводили на сторінці ті, що не зареєструвались. Якщо до 30с, то просто хтось випадково, а якщо провели кілька хвилин і дропнули через необхідність реєстрації, то інше.

Гугл каже, що показник відмов - 45,96 %. Ці ті, хто були менше ніж 30 секунд+боти й роботи, як я розумію.

170

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

8-9 липня – річниця Конотопської битви. 1659 року військо Івана Виговського, із допомогою Кримського ханства, завдало поразки ратникам Олексія Трубецького. Ця битва, фактично, завершила московсько-козацьку війну 1658-1659 років.  Щоправда, скористатися наслідками своєї перемоги Військо Запорозьке не змогло. Політичне протистояння зрештою нівелювало військову перемогу.
Нагадаємо, що Конотопській битві передували важкі бої під Пирятином, облога Варви та довга облога самого Конотопа.
На жаль, полковника Григорія Гуляницького та його брата Степана мало хто пам’ятає. Та саме Григорій стримував війська Трубецького на Лівобережжі та командував обороною Конотопа, поки гетьман Іван Виговський збирав війська. Відзначився у тих боях і майбутній гетьман Петро Дорошенко. До речі, чи всі знають, що Наталя Гончарова - дружина Пушкіна, то його онучка?
Згадати перебіг московсько-козацької війни та спробувати свої сили у обороні Лівобережжя можна погравши у безкоштовну історично-політичну гру « Гетьманщина - часопис» (https://historygame.net/).

На фото - меморіал, встановлений на честь Конотопської битви, у селі Шаповалівці.

фото

https://pbs.twimg.com/media/EcY-KZhXQAE-k8w.jpg

Подякували: koala1

171

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Мало хто пам’ятає, що 383 роки тому, влітку, розпочалося повстання Павла Бута (Павла Павлюка). Це, мабуть, саме масштабне селянсько-козацьке повстання, що передувало Визвольній війні під проводом Богдана Хмельницького. Цікаво, що Хмельницький через 11 років, фактично, повторить дії Павла. Так само на початку відправився на Січ, разом із січовиками почне серйозну збройну боротьбу проти Речі Посполитої . Звертатиметься до селян, міщан та реєстрових козаків, закликаючи їх приєднуватися до своїх лав. Повстання Бута було жорстко придушене, а його самого стратили у Варшаві.  Але, як доводить історія, діяв він у напрямку, що міг привести до перемоги. Вирішальним фактором, скоріш за все, була відсутність зовнішньої військової допомоги, яку Хмельницький отримував від кримських татар.

Наразі я міркую над подальшою розробкою історично-політичних ігор. І продовженням «Гетьманщини» (https://historygame.net/) може стати гра, присвячена подіям Визвольної війни 1648-1657 років.

Подякували: 0xDADA11C71

172

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Може краще цю до ладу привести?

173 Востаннє редагувалося Gener_Al (25.07.2020 15:26:07)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

Може краще цю до ладу привести?

Непогана гра вийшла. Більшість відгуків позитивні! А кардинальні зміни (наприклад, змінити систему боїв) краще вносити у новий проект.

Подякували: Laban, itakal2

174

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Давно хотів написати про Мартина Пушкаря.
У історично-політичній грі «Гетьманщина» (https://historygame.net/) він виглядає скоріше антагоністом. Адже був одним з очільників масштабного антигетьманського повстання на Полтавщині у 1657 році. Бунтівників було розбито, та подібні виступи потроху знижували легітимність діючої влади Війська Запорозького. Цим, звичайно ж, користувалися сусідні країни, намагаючись взяти землі Гетьманщини під контроль.
З іншого боку – Мартин був героєм Визвольної війни, близьким соратником Богдана Хмельницького. Походив із знатного роду, мав гарну освіту, був меценатом. Його поважали як прості люди, так і козаки. Людина, без подібної підтримки, не змогла б підняти масштабний антиурядовий бунт. Повстання піднімалося проти нових великих землевласників-магнатів, що почали з’являтися з числа козацької старшини із приходом до влади Івана Виговського. На сьогодні, думаю, можна сказати, що то було майже антиолігархічне повстання. Тож історична роль Пушкаря досить неоднозначна.

У якості висновку, зазначу, що історія Війська Запорозького нагадує наскільки погано, коли внутрішні суперечки захоплюють так, що витісняють розуміння зовнішніх ворогів. А зовнішні вороги, зазвичай, страшніші. Адже прагнуть не простого захоплення влади у країні, а її отримання через руйнування державності.

P.S. На малюнку – пам’ятник Мартину, що встановлено у місті Полтава.

Пушкар

https://pbs.twimg.com/media/EdxXX5aWkAYrGlY.jpg

Подякували: 0xDADA11C7, itakal2

175

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Одне питання, лівий фланг противника, це ваш правий? Бо з гри якось не зрозуміло.

176

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Vo_Vik написав:

Одне питання, лівий фланг противника, це ваш правий? Бо з гри якось не зрозуміло.

Все що пишеться - пишеться для гравця. Якщо пишуть про лівий фланг, то мається на увазі той фланг, що підписано гравцеві, як лівий.

177

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Значить розвідку намахали.

178 Востаннє редагувалося ur_naz (26.07.2020 17:34:43)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Більшість відгуків позитивні!

Це лише суб'єктивне судження. об'єктивний критерій - графік онлайну, кількість проданих копій, кількість донату тощо

179

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

Більшість відгуків позитивні!

Це лише суб'єктивне судження. об'єктивний критерій - графік онлайну, кількість проданих копій, кількість донату тощо

Незрозуміло із чим порівнювати. Які ще є подібні ігри - українською мовою про Україну?

Подякували: FakiNyan, itakal2

180

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Та не звертайте уваги.
Гра супер!