1

Тема: Моя електротаврія

Вітаю, поділюся з вами своєю електротаврією)

Я давно хотів власноруч зроблений електроавтомобіль і ще коли вчився, то мріяв, обирав для неї запчастини.
Після 14 року, я вже був певен, що то буде не матіз, не якась там ока, а таврія. Тож з першої зарплатні я купив ссд в свій стренький ноут, і через кілька місяців купив свій перший автомобіль.


http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0157.jpg


Наїздившись, я розпочав роботи)

Роботи розпочалися спонтанно, в морози, бо зайшовши до гаража, я помітив, що щось прокапує, хоча я змінив всі трубки, на нові, але зимою вони замерзли, втратили еластичність і антифриз почав прокапувати. Я взяв ключа і зняв голову рушія. Подивився на це, злякався. Пішов додому.


http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0059.jpg


На наступні вихідні, я вже зняв увесь рушій.


http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0062.jpg


Почав дивитися де купити електрорушій, а це виявилося не так і просто, бо те що я хотів, треба було купувати в штатах і чекати два місяці й щей платити гроші наперед, якомусь українському посереднику. Одним словок, шукав де тільки міг, писав усім. І в один момент на олх знахожу повідомлення, що продається старий рушій, готовий для встановлення в таврію, я трохи засмутився, бо за тиждень до цього я купив алюмінієву плиту за 2500грн і вже почав переносити на неї креслення коробки передач. Довго в смуті не був, та й купив стренький 80 кілограмовий ДС3.6

Почав прикручувати коробку і ставити новий рушій.

Поки це робив, мені привезли акумулятор. Порівняно з рушієм він важить в 100разів більше. Витритив цілий день, щоб розвернути його в потрібне положення.

фото

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0114.jpg
http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0117.jpg

Розібрав новий укумулятор, затестив першу зарядку. Страшно боявся, шо зара все згорить, що й два вогнегасники не допоможе)

фото

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0189.jpg

Почав розбиратися з проводкою і потроху все збирати до купи


http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0147.jpg


І зовсім згодом це сталося.


https://www.youtube.com/watch?v=4aIUCSM … mp;index=6


А пізніше і це.


https://www.youtube.com/watch?v=QaIyArJ … mp;index=9


На разі вже наїздив більше 100км)
Сподіваюся цією весною, літом її перереєструвати в електро.
А поки я сиджу дому і роблю, всілякі зручності


https://www.youtube.com/watch?v=v-85713 … p;index=10


Інші фотки

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0209.jpg
http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5e0dbbda68ec8/2_DSC_0159.jpg


Більше відео на каналі

2

Re: Моя електротаврія

А навіщо коробка передач на електро? Там же суть якраз в тому, що спрощується механізм, бо електро скільки подаш на вхід настільки він крутитиметься.

Подякували: FakiNyan1

3

Re: Моя електротаврія

спойлери є для вихованих людей

Подякували: NaharD1

4 Востаннє редагувалося NaharD (02.01.2020 17:21:29)

Re: Моя електротаврія

Vo_Vik написав:

А навіщо коробка передач на електро?

Багато для чого, в мому випадку, щоб спростити конструкцію, адже зняти двз та поставити електрорушій замість нього простіше, ніж видумувати різні конструкції для збереження дифенціала, кріплення того всього до рами і т.д.
З коробкою їздити економніше, щоб там не говорили, особливо по місту. Старт на 5 передічі = 200-250ампер, старт на  =3 50-75.
Ну і динаміка, старт з 3 передачі набагато динамічніший ніж з 5, звісно якщо не шкода енергії. Наприклад мені не дуже шкода, але мій рушій в піку може віддати тільки 25кВт, тому намагаюся привчити себе стартувати з 3. Але то важко, пістійно увімкнена 5 передача дуже манить.

Подякували: leofun01, ReAl, plusxx, 221VOLT4

5

Re: Моя електротаврія

А хіба Таврія не срань? Купив би Жука поновіше.

6

Re: Моя електротаврія

Володимире, ви крутий!  ;)

Подякували: NaharD, 221VOLT, ostap34PHP3

7

Re: Моя електротаврія

Постарайтеся поставити дві батареї вперед, і три назад, якщо хочете ставити усі п'ять. Це дозволить більш рівномірно розподілити вагу. Якщо запхнути усю вагу під капот, то машиною буде незручно керувати. Особливо на великій швидкості. Окрім того, батареям би не завадила деяка амортизація, я маю на увазі щось серйозніше за пінисту резинку, бо батареї не люблять сильних ударів, та й у Таврії не дуже міцний корпус.

Подякували: leofun01, 221VOLT, ostap34PHP3

Re: Моя електротаврія

NaharD, аплодую Вам стоячи. Безсумнівно можна пишатися таким втіленням ідеї у життя.

Подякували: 0xDADA11C7, NaharD, flatliner, Chemist-i, 221VOLT5

9

Re: Моя електротаврія

Вчора сталася крута штука, я зареєстрував свій електромобіль. Ще й замінив номера на зелені)

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa2f82e36fc9/TOovWOz.jpg


Прихований текст

А в свідоцтві немає об'єму, зате тип палива електрика)

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa2f82e36fc9/W0tyPoi.png

10

Re: Моя електротаврія

Який вийшов запас ходу між зарядкою батарей?

Подякували: 0xDADA11C71

11

Re: Моя електротаврія

Ще важко сказати. Проїжав 80+ км напруга комірки була 3.8В, думаю 100+ вона проїде. Це при ємності акумулятора 16кВт/г. Вже освоїв два міста - Ірпінь та Бровари. Загальний електропробіг - 2.5 тис. км.

Трохи свіжих фоток

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa4ec0412333/VSSoPxT.jpg

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa4ec0412333/94HyI7S.jpg

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa4ec0412333/PduC3Ge.jpg

http://replace.org.ua/extensions/om_images/img/5fa4ec0412333/b7mj2zQ.png

Подякували: Chemist-i, flatliner, Arete, ReAl, Yola, leofun016