frz написав:Зараз розкажу.
▼тиць
Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.
Ну, то мені відомо, але це ж питання дизайну. Хоча звісно, воно найлогічніше, розподіл ваги та й залишати простір для додаткового багажного відділення... хоча, вага тих акумуляторів навряд чи більша самого двигуна внутрішнього згоряння, якщо їх помістити під капотом... зробити мешним (менша дальність, але ж швидша "заправка", може воно того варте?). В кінці-кніців, можна було б придумати заправки: заїхав, люк відкрився, робот зняв, робот поставив, люк закрився, поїхав далі... хоча технологічно мабуть не вигідно, складні дуже заправки, багато не ставиш їх кругом, на відміну від звичайних зарядних станцій...
Але все одно, я вважаю, що це питання дизайну і при бажанні можна було би придумати, як їх розмістити так, щоб легко замінювати. Якби поставити таку мету. Інша справа в уніфікації, коли існує декілька марок електромобілів і в усіх різні акуми... Так і в отих водородних штуковин можуть з часом виникнути такі самі проблеми, коли буде певна кількість конкуруючих виробників.
Я ні на чому не наполягаю, просто розмірковую "вголос".