2 281

Re: Сьогодні я дізнався

bvn написав:
frz написав:
Перший автомобіль на водневому двигуні заправляється всього за 5 секунд і має запас ходу 1500 км

Ну, таки не заправка, а якась заміна балонів, чи що воно таке... Про електромобілі, до речі, теж думка така існувала, щоб акумулятори замінювати, замість зарядки... і залишати їх на заправці, хай їх там персонал (швидше автоматика) заряджає скільки хоче і коли захоче... поки що не прижилася чомусь.

Зараз розкажу.

тиць

Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.

https://www.notateslaapp.com/images/news/2022/tesla-base.jpg

2 282

Re: Сьогодні я дізнався

frz написав:
bvn написав:
frz написав:
Перший автомобіль на водневому двигуні заправляється всього за 5 секунд і має запас ходу 1500 км

Ну, таки не заправка, а якась заміна балонів, чи що воно таке... Про електромобілі, до речі, теж думка така існувала, щоб акумулятори замінювати, замість зарядки... і залишати їх на заправці, хай їх там персонал (швидше автоматика) заряджає скільки хоче і коли захоче... поки що не прижилася чомусь.

Зараз розкажу про машинки.

тиць

Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.

https://www.notateslaapp.com/images/news/2022/tesla-base.jpg

А для всяких піциків типу скутерів таке є.

тиць (видиво, en)

2 283

Re: Сьогодні я дізнався

Непоганий перелік сайтів, до яких українські правовласники мають претензії

2 284

Re: Сьогодні я дізнався

frz написав:

Зараз розкажу.

тиць

Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.

https://www.notateslaapp.com/images/news/2022/tesla-base.jpg

Ну, то мені відомо, але це ж питання дизайну. Хоча звісно, воно найлогічніше, розподіл ваги та й залишати простір для додаткового багажного відділення... хоча, вага тих акумуляторів навряд чи більша самого двигуна внутрішнього згоряння, якщо їх помістити під капотом... зробити мешним (менша дальність, але ж швидша "заправка", може воно того варте?). В кінці-кніців, можна було б придумати заправки: заїхав, люк відкрився, робот зняв, робот поставив, люк закрився, поїхав далі... хоча технологічно мабуть не вигідно, складні дуже заправки, багато не ставиш їх кругом, на відміну від звичайних зарядних станцій...
Але все одно, я вважаю, що це питання дизайну і при бажанні можна було би придумати, як їх розмістити так, щоб легко замінювати. Якби поставити таку мету. Інша справа в уніфікації, коли існує декілька марок електромобілів і в усіх різні акуми... Так і в отих водородних штуковин можуть з часом виникнути такі самі проблеми, коли буде певна кількість конкуруючих виробників.
Я ні на чому не наполягаю, просто розмірковую "вголос".

Подякували: vitek1

2 285

Re: Сьогодні я дізнався

bvn написав:
frz написав:

Зараз розкажу.

тиць

Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.

https://www.notateslaapp.com/images/news/2022/tesla-base.jpg

Ну, то мені відомо, але це ж питання дизайну. Хоча звісно, воно найлогічніше, розподіл ваги та й залишати простір для додаткового багажного відділення... хоча, вага тих акумуляторів навряд чи більша самого двигуна внутрішнього згоряння, якщо їх помістити під капотом... зробити мешним (менша дальність, але ж швидша "заправка", може воно того варте?). В кінці-кніців, можна було б придумати заправки: заїхав, люк відкрився, робот зняв, робот поставив, люк закрився, поїхав далі... хоча технологічно мабуть не вигідно, складні дуже заправки, багато не ставиш їх кругом, на відміну від звичайних зарядних станцій...
Але все одно, я вважаю, що це питання дизайну і при бажанні можна було би придумати, як їх розмістити так, щоб легко замінювати. Якби поставити таку мету. Інша справа в уніфікації, коли існує декілька марок електромобілів і в усіх різні акуми... Так і в отих водородних штуковин можуть з часом виникнути такі самі проблеми, коли буде певна кількість конкуруючих виробників.
Я ні на чому не наполягаю, просто розмірковую "вголос".

Вивантажував я якось з машини щоб занести додому батарею від безперебійника "для котла". Не скажу що зірвати хребет, але задоволення не з тих що хочеться повторити. А тут батарея цілої електричної машини, нехай консолідована десь в багажнику, а не на дні кузова. Точно це робилося б не руками, має бути якийсь автонавантажувач для цього.

2 286

Re: Сьогодні я дізнався

Дізнався, що якщо на цьому форумі швидко двічі натиснути кнопку "надіслати", то допис з'явиться двічі.

2 287

Re: Сьогодні я дізнався

Подивився на того друпала, а він виходе перекладений українською на більший відсоток, ніж всіма іншими мовами https://localize.drupal.org/

2 288

Re: Сьогодні я дізнався

bvn написав:

...
Але все одно, я вважаю, що це питання дизайну і при бажанні можна було би придумати, як їх розмістити так, щоб легко замінювати. Якби поставити таку мету. Інша справа в уніфікації, коли існує декілька марок електромобілів і в усіх різні акуми... Так і в отих водородних штуковин можуть з часом виникнути такі самі проблеми, коли буде певна кількість конкуруючих виробників.
Я ні на чому не наполягаю, просто розмірковую "вголос".

Згоден з вами.
Мені це видиться як :
-машина зупиняється в якійсь +/- колії, з похибкою вперед/назад +/- пів метра
-заїздиш палетою/піддоном збоку (по колії в піддоні) або робот вже прямо в рампі.
-і механізмом відчеплюється міняється стара батарея на нову.
-і логується якась інфа про батареї, бо вони не рівноцінні (їхній став, к-ть циклів..)
-ну і окремий сервіс займається не запрвками а батареями.

Але є мінуси, виробник не буде продавати стільки нових машин через те що батареї менше тримають.
+ хтось може робити уніфіковані батареї під такіж порти і виробник знову програє,
+ той же сервіс вже не той..
А так сидять всі на іглі.

Подякували: flatliner1

2 289

Re: Сьогодні я дізнався

frz написав:

Дізнався, що якщо на цьому форумі швидко двічі натиснути кнопку "надіслати", то допис з'явиться двічі.

Тільки цього форуму ?

А я гадаю це очікувана поведінка { операційної системи & web переглядача & мережі } разом.

2 290

Re: Сьогодні я дізнався

leofun01 написав:
frz написав:

Дізнався, що якщо на цьому форумі швидко двічі натиснути кнопку "надіслати", то допис з'явиться двічі.

Тільки цього форуму ?

А я гадаю це очікувана поведінка { операційної системи & web переглядача & мережі } разом.

Очікувана, але небажана. Тому, наприклад, у форму відповіді додають невидиме поле з унікальним ідентифікатором: якщо користувач натис кнопку двічі, зайві дублікати з цим ідентифікатором буде проігноровано.

Подякували: flatliner1

2 291

Re: Сьогодні я дізнався

Заміна батарей в автівці (графіка)

Подякували: flatliner1

2 292 Востаннє редагувалося P.Y. (22.09.2023 18:34:12)

Re: Сьогодні я дізнався

Ото все що на "дні" кузова - це батарея, принаймні в Теслі. Сподіваюся, тепер зрозуміліше, чому це не варіант її замінювати на заправці.

Отже, тесли треба міняти, як колись по дорозі міняли коней: доїхав до станції — залишив розрядженого коня там, а собі береш нового — і в дорогу.

Подякували: flatliner1

2 293

Re: Сьогодні я дізнався

В Каїрі більшість будинків не має фасадного покриття, лише гола цегла - бо в такому стані вони "ще не готові" і тому не підлягають оподаткуванню.

2 294

Re: Сьогодні я дізнався

koala написав:

Заміна батарей в автівці (графіка)

процес
Подивився ваше відео, і перше рекомендоване(зправа зверху) що мені запропонувало..
Чому це пишу? думаю якщо пошукати то можна знайти і краще..
Що мене вразило.. те що я побачив далеко не те гіпотетичне що я описував.

Подякували: flatliner1

2 295 Востаннє редагувалося ReAl (24.09.2023 21:16:19)

Re: Сьогодні я дізнався

Про цікавезну бакалаврську (!!!) роботу, виконану в Українському католицькому університеті під керівництвом (а кого ж ще) Фаренюка.

на replace

йому (бакалавру) було б геть нецікаво

Подякували: Tarpan871

2 296

Re: Сьогодні я дізнався

Жирафи вміють чистити свої вуха власним язиком.

2 297

Re: Сьогодні я дізнався

Під час зимової сплячки ведмеді не какають.

2 298

Re: Сьогодні я дізнався

frz написав:

Під час зимової сплячки ведмеді не какають.

Бджоли протягом личикової та лялечкової стадії — так само. Власне, й дорослі бджоли до вітру ходять під час польоту (а взимку не політаєш).

2 299

Re: Сьогодні я дізнався

Існує наукова праця від Мічиґанського державного університету на тему "чому звірі мають різні за формою какульки"

А в спрощеній формі ці відмінності продемонстровано в мультику, де кротик досліджує, хто саме йому накакав на голову

2 300

Re: Сьогодні я дізнався

Це, безумовно, цікава тема для спеціалістів-зоологів, але настільки масова розтиражованість обісраного крота змушує будувати криптотеорії про всесвітню змову копрофілів.