1 Востаннє редагувалося harentius (09.08.2021 09:23:34)

Тема: Ідеї щодо нової гри

Вітаю!
Останні кілька років у мене крім основної роботи є хобі - розробка ігор. Багато чому навчився, були різні успіхи при релізах, але, тим не менше, релізи були)
Звичайно, рефлексую часто з того, що це відволікає від розвитку для основного напряму діяльності, але якось поки що закинути не виходить.

Отже, я встиг зробити пару казуальних ігор, повноцінну 3d і знову скотився в казуальну для того, щоб виграти трохи часу і подумати над тим, що я буду далі робити, бо якось хочеться, щоб в середньому (не рахуючи проміжних проектів), кожна наступна гра була кращим досягненням.
Але я відволікся.

Намагаюся на фоні думати про наступний серйозний проект.
Давно хотілося зробити щось хороше на українську тематику, але довго здавалося, що на таке не вистачить сил. Зараз я став трохи більш впевненим у силах.
Але… Тут уже почалася криза ідей. Буду вдячним, якщо почую будь-які, навіть найбожевільніші чи найкосмічніші, адже вони стимулюють процес мислення (та, і в принципі, в геймдизайні майже будь яку, навіть найкосмічнішу ідею можна втілити, спрощуючи механіки до простіших)
Звісно поділюся тим, над чим сам думаю (але не факт, що не поміняю все докорінно)

У нас дуже багата і красива міфологія, але якось не популяризована.
Знаю про проект Чарівний світ.UA, вони “популярні у вузьких колах” і взагалі молодці, у них є додаток в цьому напрямку. Ще є з десяток книг на ринку, половина (ну може третина :) ) з них це книги Дари Корній. (Я знаю, що якщо я буду прокрастинувати по цьому проекту, я буду читати ці книги і переконувати що це “в рамках проекту” :))
Можна було б зробити якусь “не темну” частково фентезі RPG, де жили б характерники (а може просто головний персонаж був би характерником) і істоти української міфології.

Спочатку я думав, що таке зробити нереалістично, і треба придумувати простіші ігрові механіки, навіть якщо зберегти ідею (ну не знаю там, карткова гра, візуальна новела, і т.д.), але з часом став розуміти, що я місцями переускладнюю:

  • Є досить достойні готові RPG кіти до всяких Unity/Unreal, взявши їх за основу зекономляться людино*роки

  • Незважаючи на те, що я, звісно, розорюся замовляючи 3d моделі і анімації, все ж їх теж не так багато треба, оскільки для оточення цілком підійдуть стокові, те ж саме стосується і архітектури (ну тут не так уже однозначно, але стокові дерев’яні типові RPG будиночки можуть підійти, я не претендую на історичну точність). Тобто реально проблематична частина тут (але, тим не менше, дуже важлива) - це персонажі та істоти.

Отже, поки що якось так.

На жаль, якоїсь сюжетної ідеї, і класичних сюжетних елементів поки що не прийшло в голову, надіюся, що якщо таки дойду до читання тематичних книг, то щось з’явиться. Та все ж, крім початкового запитання
1) Ідеї гри на українську тематику
Добавлю ще парочку:
2) В описаному світі (з характерниками і міфічними істотами) між ким і ким може бути конфлікт?
3) Хто може бути антагоністом?

Дякую всім, хто відгукнеться

Подякували: 0xDADA11C7, tchort, bvn3

2

Re: Ідеї щодо нової гри

Як варіянт спробуйте подумати над грою про корупцію. Щоправда доведеться держслужбовців розпитувати як брати хабарі та кому наверх передавати.

Подякували: harentius1

3

Re: Ідеї щодо нової гри

0xDADA11C7 написав:

Як варіянт спробуйте подумати над грою про корупцію. Щоправда доведеться держслужбовців розпитувати як брати хабарі та кому наверх передавати.

так можна зробити симулятор корупціонера і хабарника

Подякували: 0xDADA11C7, harentius2

4

Re: Ідеї щодо нової гри

Корупціонер 80-го рівня  :) Гарно  :)  (?)

5 Востаннє редагувалося tchort (09.08.2021 15:44:00)

Re: Ідеї щодо нової гри

Не знаю як написати, хотілось вказати на дещо. Мабуть не буду марнувати вашого часу на пусті кружляння навколо, напишу прямо, - в тому що ви описали є принаймні дві доволі серйозні, фундаментальні проблеми. Але разом з тим...раз ви теж як і я марнували якогось часу на вивчення ігор та геймдизайну, - то самі не відповісте які, відразу як є? Може варто ще раз поглянути, відійшовши на два кроки, на все те що маєте в себе в уяві і чого хочете?

Подякували: harentius1

6 Востаннє редагувалося harentius (09.08.2021 22:02:58)

Re: Ідеї щодо нової гри

Буду вдячним, якщо вкажете на ці дві проблеми, бо воно ж, розумієте, в себе на носі можна чогось не побачити)
Давайте покажу, що я бачу:

  • Ціль занадто амбітна, не те, щоб не реальна, але близько того. Для досягнення такої цілі треба команда, бюджети і оце от все. Тут треба велетенська кількість людино-годин, а описані спрощення впливають на якість проекту і віднімають його “душу” (Тобто, його можна реалізувати, але він буде “зробленим під копірку”. З іншого боку, нам навіть такого не вистачає, тому навіть “трешовий” продукт - це продукт). Навіть при спрощеннях (а інакше ніяк не можна, без команди, у вільний від роботи час і т.д.) із готовими рушіями треба мати і сценарій, і когось, хто зробить ескізи із “атмосферою”, і хтось хто зможе зробити 3д моделі для цього всього, і хтось, хто розбереться у тих же рушіях і т.д. (я, мабуть, щось забув, на зразок звуку, анімацій і т.д., але ідея зрозуміла).

  • Можливо перетинається з попереднім, але такий проект важко зробити фінансово  вигідним (але можливо)

Скажемо так, це сира ідея, я задумуюся над іншими, і над спрощеннями. Тому і прошу допомоги спільноти, можливо це “стимулює мислення”.
Якщо вдастся хоча б зробити чорновик дизайн документу і якийсь кривий graybox-прототип - це вже добре.

Подякували: tchort1

7 Востаннє редагувалося bvn (12.08.2021 02:32:54)

Re: Ідеї щодо нової гри

Ага, я ото теж маю хоббі подібне до вашого... але може програміст нікчемний, чи чогось часу не вистачає, за останні роки (власне ще лише 1.5 роки, як я вирішив відновити цей напрямок у своєму житті) не випустив жодної гри. Спочатку вивчав MonoGame, але дещо розчарувався можливостями C# і остаточно вперся в pixijs, зробив декілька однофайлових хелоувордів, а потім вирішив писати простеньку гру і попутно почав лампічити під себе бойлерплейт... тобто я спочатку взяв готовий з typescript і почав переробляти під себе, все йшло не погано, але задовбав мене отой typescript, коли воно ругається, що змінна може бути null, хоча я її ось туточки ж проініціалізував... і тому подібні задрочні заморочки, викинув нафіг той typescript... Взяв інший бойлерплейт без нього і почав переробляти, щось там в мене з класами не так пішло і таке як es6 нормально не підтримувався, стрілкові функції і т. п., лампічив-лампічив - перестало взагалі працювати. Отак і довбусь на ровному місці.
Іноді думаю, якби хто просунутий показав, як він робить свої ігри, може б я просто перейняв чужий досвід і не ліпив би власних заморочок. Тож я можу запропонувати вам ідею, як ви просили, але був би не проти й докластися до її реалізації.

Ідея платформера (в квадратних дужках ускладнення, які можна опустити)
Головний герой:
[Доброволець в трєніках і шльопках з дробовіком] - по мірі проходження стадій перетворюється на
[Доброволець в синьому камуфляжі, хрєновому броніку і зеленій касці радянських часів, на ногах якісь кроси]
Український солдат в нормальній екіпіровці
[... далі можна екіпіровку ускладнювати якимись наворотами, не придумував]

герой вміє:
ходити, [бігати], стрибати, присідати, [лягати], стріляти [з різної зброї], [кидати гранати]
рухи керуються стрілками, стрільба наводиться мишою
має стрічку життя, яка зменшується при попаданні ворожих куль (гранат, бутилок чи ще якоїсь срані, чим воюють ватники)
Може підіймати аптечку і відновлюлвати стрічку життя.
[Може підіймати скрині зі зброєю і апгрейдити свою зброю]

Стадія 1
Маємо на паралаксі якісь напів сільскі пейзажі, посадки, на прикінці з'являються будинки не вище 5 поверхів.
На зустріч пруться якісь упороті алкаші і кидаються бутилками, далі з'явяються чорти з рушницями, на прикіці виповза усате чувирло підозріло схоже на Стрєлкова-Гіркіна - це головний мерзотник цієї стадії, тому він теж має стрічку життя і вбивається дещо складніше за інших чортів.

Стадія 2
Паралакс: Сільські пейзажі, все більше якісь поля, наприкінці міська забудова, не дуже висока, як і в попередньому випадку.
Вороги: переважно чорти з рушницями, іноді в камуфляжі а-ля бєркут чорти з автоматами, на шляху зустрічається проміжний ускладнений мерзотник підозріло схожий на Мозгового.
Головний мерзотник: Плотніцкій (або той, хто там зараз, я манав їх відслідковувати)

Стадія 3
Паралакс: Терикони, наприкінці міські пейзажі, щось схоже на Донбас-Арену
Вороги: чорти в камуфляжі, трапляються солдафони в екіпіровці - "іхтамнєти", ці крім автоматів, ще й кидаються гранатами.
Проміжні мерзотники: Гіві та Моторило
Головний мерзотник: Захєрченко

Стадія 4
Паралакс: Кримські пейзажі, наприкінці можна втулить Кримський міст
Вороги: "їхтамнєти" і кадрові з шевронами (звісно, кожен наступний тип гидоти, повинен мати більш складний ai)
Проміжні мерзотники: ФСБшники в чорній формі
Головний мерзотник: Аксьонов на мотоциклі (їздить по мосту і хєрячить з міномета)

Стадія 5
Паралакс: Пейзажі середньої полоси роісії з розваленими халупами і дерев'яними туалетами, наприкінці шосе з табличкою "МКАД"
Вороги: кадрові і фсбшники
Проміжний мерзотник: Сурков
Головний мерзотник: Шойгу на танку

Стадія 6 (остання)
Паралакс: Московські вулиці, Червона площа, наприкінці Кремль
Вороги: росгвардія, кадрові і фсбешники
Проміжний мерзотник: хто там в них ФСБ очолює Патрушев чи Наришкін... я цю гидоту плутаю...
Головний ворог: Ху№ло на броньованій машині [або навіть вертольоті]

Переможна сцена: розвалений кремль з українським прапором над ним.

Подякували: 0xDADA11C7, harentius2

8

Re: Ідеї щодо нової гри

bvn
Мені ідея подобається, але мені здається, що ваші пригоди тільки почнуться з початком розповсюдження гри.

Подякували: bvn1

9 Востаннє редагувалося tchort (11.09.2021 08:43:02)

Re: Ідеї щодо нової гри

Деякі розірвані думки. Варті чогось будуть вам, чи ні, не можу того знати.

Сюжет/"історія" - справа не перша, м'яко кажучи, якщо ваша гра не є інтерактивною новелою. Якщо не має місце гра з історією, повіддю (що м'яко кажучи складна концепція, важко її провернути буде, потрібен хороший письменник)...і цей механізм (game in "storytelling itself") не планується робити ядром геймплею, головним наповненням, — то це не та дорога.
А Ви сфокусувалися перше(здалось) і чогось згадали історію, якісь декорації, деталі сеттінгу на початку, — це не те з чого б я зараз починав конструювати концепт гри, може раніше коли було менше досвіду і менше годин міркувань минуло в моєму черепі.

0. Механізми. Найперше, з чого й сам починаю тепер, це механізм, — суть гри. Перефразую одного програміста, — "Почніть з цікавого механізму." (алгоритму, в оригіналі) — це те, з чим власне грати, взаємодіяти. Що буде втягувати й утримувати в світі, історії, - в Грі. Власне і роблять гру ті інтерактивні механізми. Вона з'являється, виникає з них. ("Emerge" як кажуть за морями.) Що звісно очевидно.

Є пару речей що твердо вкарбувалися в пам'ять, від чоловіка що мав десятиліття досвіду в розробці ігор і вважається одним з найкращих ігрових письменників (пан Chris Avellone) :
1. Читання фантастичної літератури/фікції, — не найкраща ідея. Вже точно коли йдеться про книги з річки "generic fantasy world" чи похідних/вторинних варіації навколо якоїсь фентезі світу/теми. (Принаймні, якщо Ваша мета — генерація оригінальних ідей.) Коли чогось читати то краще, — історію. Послужить непоганим паливом для того складного двигуна закріпленого на шиї. Історія дивніша за всяку вигадку. Словом, непогане (і зі свого досвіду підтверджу), джерело надхнення, енергії, якихось калорій/матеріалу для уяви.
2. Історію/повідь ігрову — найдешевше змінити, це найгнучкіша річ в порівнянні з іншими елементами що утворюють гру. На будь якому етапі розробки. Уявіть перебудувати чи викинути, рівні, код/механіку...а потім уявіть переписати листок того нарративу, щоб був більш цікавий чи когерентний або обіграв/приєднав якісь механізми чи пояснив білі плями в світі гри(обумовлені, як приклад, якимись технічними/ресурсними обмеженнями). Той текст, служить тією гнучкою проникливою і рухомою ниткою з голкою — можна як завгодно, з якого боку нанизати деталі, перешити гри деталі.

Іноді якось виходить так, що сюжет сам себе творить з системи вигаданої, органічно, варто лише розробити кістяк тієї системи. Почнеться ця взаємодія де система й сюжет/історія почнуть грати й дороблювати, взаємно-доповнюватись коли вони почнуть сплавлюватися в одне.

Тримався б подалі від тих штампованих драконо-міфічно-етнічних-магічних штук, — море ними перенасичено, вірний спосіб пристрелити свою гру, це кинути її в ту обгортку/сцену/сеттінг, і було там щось цікаве чи ні, — лежатиме вона замаскована в купі тих клонованих трупів. Це поганий камуфляж. (Хіба що додати якийсь просто незвичайний, оригінальний і цікавий спін до всього, інакше є шанс того, — похоронити гру ще при розробці.)

Є деяке число ігор (ролевих, описаних на папері) під ліцензією Creative Commons, тож може якось буде корисно погортати ті механізми і світи розроблені для них. Адаптувати все під якийсь сеттінг/тему - діло не складне і доволі цікаве, творче.
Можна поглянути і на всі ті розробки світів і механізмів вже з комерційних настільних ігор, розібрати і сконструювати щось ліпше й більше. І нічого не потрібно рабськи копіювати, — хороша деталь тут і там — припасувати, доробити, переробити і зібрати у щось нове, додавши з тим щось своє. Сам огляд їх стимулюватиме уяву. Пам'ятати варто..."Нічого з вакууму".

Прихований текст

Відверто кажучи, поки що.

1) Ідеї гри на українську тематику
Добавлю ще парочку:
2) В описаному світі (з характерниками і міфічними істотами) між ким і ким може бути конфлікт?
3) Хто може бути антагоністом?

-відсуньте цю мішанину в сторону.  Це другорядне, може заважати. Поки все інше у Вас не встановилось.

10

Re: Ідеї щодо нової гри

Доброго дня. Давненько виношую ідею гри на українську тематику, біда що досвіду в програмуванні майже нуль. Робоча назва гри "Котигорошко". В ідеалі це повинен бути 2d-платформер (на початку з одним героєм, під кінець уже з 4 героями (і керуванням як у "Загублених вікінгах")). Якщо Вам цікаво то можемо списатися у приватних повідомленнях

11

Re: Ідеї щодо нової гри

Wol_And написав:

Доброго дня. Давненько виношую ідею гри на українську тематику, біда що досвіду в програмуванні майже нуль.

А в чому маєте досвід? Малювання? Складання музики? Можливо матан? Вільне володіння англійською? Мені чомусь здається що біда ваша  дещо більша, ніж незнання програмування.