Тема: Assembler математичні дії

Доброго ранку!
Я студент, і у мене виникло питання по мові програмування Assembler.Справа в тому, що це не є мій основний предмет вивчення, скоріше допоміжний.Навчання є дистанційне і це ще більше затрудняє цей предмет для вивчення.
Моє завдання це:
- РЕАЛІЗАЦІЯ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ З ФІКСОВАНОЮ КОМОЮ
   X1+X2-X3=C ЯКЩО С>0 ТО V=C+X4-X5, ЯКЩО С=0 ТО V=C+X4+X5
- РЕАЛІЗАЦІЯ ФУНКЦІЇ МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ У ФОРМАТІ З ФІКСОВАНОЮ КОМОЮ
  X1+X2-X3=C ЯКЩО С>0 ТО V=|C|*X4, ЯКЩО С<=0 ТО V=Х1*X4
- ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ З ПЛАВУЧОЮ КОМОЮ
1 1 0 1    |    0 1 0 1    |      1 0 0 1     |        0 0 0 1

Я розумію, що деякі люди на форумі будуть писати, що "ти повинен сам робити це, а не щоб хтось робив", але ж шановні я нікого не змушую мені допомагати.Моєї групи немає в навчальному закладі, я і ще 1 людина, яка поки нічого не робить.Хто кинув навчання, хто перевівся і не відповідає, хто виїхав за кордон.

Дякую за увагу.СПАСИБІ.

2 Востаннє редагувалося Firefox is dead (26.03.2023 09:35:03)

Re: Assembler математичні дії

ми тут не "деякі люди"
тому
https://replace.org.ua/rules/
Все погано.

а щодо вашого завдання, є декілька варіантів його рішення (є декілька навіть без вашої участі).
від банального ChatGPT
до фрілансерів

ви навіть не стараєтесь

Олекссандрр написав:

Навчання є дистанційне і це ще більше затрудняє цей предмет для вивчення.

дуже помиляєтесь, якраз дистанційне навчання поліпшує можливість вивчення програмування.

нехай щастить, будуть запитання на рахунок завдання - звертайтесь

3

Re: Assembler математичні дії

Цитую себе:"Я розумію, що деякі люди на форумі будуть писати, що "ти повинен сам робити це, а не щоб хтось робив", але ж шановні я нікого не змушую мені допомагати."

Я знаю, що так буде, тому навіщо було взагалі писати??
Стосовно:"ви навіть не стараєтесь" - мова форуму Українська, але в мене таке відчуття, що ви її не розумієте нажаль.

Я також написал, що Assembler мені не потрібен - це просто продмет заради предмету в навчанні.На даний момент не маю планів на ньому програмувати.

Тому висновок, який з цього випливає такий - або допомагай, або дай силлку на матеріал по моїй темі, або не пиши взагалі нічого.Писати щось заради того щоб писати не потрібно.
Дякую за очікувану відповідь.

4

Re: Assembler математичні дії

Навіщо вам давати посилання по темі, якщо ви не хочете вчити асм, відповідальність за здобуття знань перекладаєте на когось іншого, цим кимось іншим ви незадоволені, робити ви з цього однозначний висновок та вчинити згідно нього ви не збираєтеся. Як каже моя знайома місткиня в таких випадках"почалося імпотентське гей-порно".

5 Востаннє редагувалося ReAl (26.03.2023 11:11:06)

Re: Assembler математичні дії

Олекссандрр написав:

Стосовно:"ви навіть не стараєтесь" - мова форуму Українська, але в мене таке відчуття, що ви її не розумієте нажаль.

Слово «старатися» (і з цього куща «старанний») є у словниках 1930-тих років (до розгрому і переведення на «расцвєт і сбліжєніє»), є у Грінченка і є у Караванського.
Якщо ви кращий мовознавець за них — навіщо вам взагалі той асемблер?

6

Re: Assembler математичні дії

Олекссандрр написав:

Я також написал, що
...
або дай силлку на

:)

Олекссандрр написав:

мова форуму Українська, але в мене таке відчуття, що ви її не розумієте нажаль.

7 Востаннє редагувалося koala (26.03.2023 13:14:03)

Re: Assembler математичні дії

Ну, ви вже визначайтеся: або асемблер вам не потрібен (і оцінка теж), або потрібен. І те, і інше одночасно - якось не виходить. Чи загальну логіку ви теж так само вивчали, як зараз асемблер?

Подякували: Tarpan87, ReAl2

8

Re: Assembler математичні дії

Олекссандрр, є багато підручників. Відкривайте наприклад ті що в рекомендованій літературі від викладача. Там буде багато прикладів. Як треба символічний "зарах" на трояк, тупо копіпастите приклад з підручника та і все.

9

Re: Assembler математичні дії

Асемблер як безпосередній інструмент розробки мало кому потрібен насправді. Вивчення його має значення для глибшого розуміння процесів, що відбуваються при роботі програм, написаних на більш високорівневих мовах. Хоча, якщо йдеться про написання драйверів до заліза (напр., периферія для взаємодії з дроном) — мабуть, потрібен.

Щодо завдання. Асемблер (принаймні, для 8086) я знаю, програмування я знаю. Незовсім розумію, чого від вас хоче викладач. Який саме асемблер ви вивчаєте? Фіксована кома — що саме мається на увазі? Серед типів даних того асемблера, яким зазвичай для галочки навантажують студентів, фіксованої коми безпосередньо нема. Її можна емулювати, використовуючи якийсь із цілочисельних типів, але тоді треба знати характеристики цієї фіксованої коми — скільки знаків перед комою та після, в якій системі (двійковій чи десятковій)...

Останнє завдання, про плавучу кому, взагалі незрозуміле. «1 1 0 1    |    0 1 0 1    |      1 0 0 1     |        0 0 0 1» — я бачу чотири двійкові числа, з 4 розрядами в кожному, які не схожі ні на представлення вбудованих типів з плаваючою комою, ні на операції з ними. Питання не до автора, а до всіх решти: хтось узагалі в цій темі розуміє, що там малось на увазі?

Подякували: leofun011

10

Re: Assembler математичні дії

P.Y. написав:

Питання не до автора, а до всіх решти: хтось узагалі в цій темі розуміє, що там малось на увазі?

Щоб зрозуміти тему і що саме вимагає викладач треба зазирнути в методичку та поспілкуватись з викладачем.

11

Re: Assembler математичні дії

Іншими словами, або викладач дав замість завдання якусь хрінь, що не підлягає виконанню, або студент записав замість завдання якусь хрінь, що не підлягає виконанню. Що й слід було довести.

12

Re: Assembler математичні дії

Навряд то хрінь.
Скоріше завдання для розуміння різниці між операціями з плаваючою крапкою та без неї (з цілими значеннями).
Останнє завдання повинно дати розуміння: мантиси, знака мантиси, порядку та знака порядку.
Хоча приклад з цілими не дуже вдалий, то мабуть щоб учні уточнювали у викладача те що не зрозуміло.

13

Re: Assembler математичні дії

Droid 77 написав:

Навряд то хрінь.
Скоріше завдання для розуміння різниці між операціями з плаваючою крапкою та без неї (з цілими значеннями).
Останнє завдання повинно дати розуміння: мантиси, знака мантиси, порядку та знака порядку.
Хоча приклад з цілими не дуже вдалий, то мабуть щоб учні уточнювали у викладача те що не зрозуміло.

Таких викладачів не можна на гарматний постріл підпускати до віддаленого викладання чи заочки. На денному, де їх бачать кожен день — ну, ОК, не вкладається людина в лекцію, то приходьте після лекції. А де в кого і як уточнювати, якщо більшість часу студент і викладач не перетинаються і, можливо, перебувають у різних містах чи країнах?

Завдання для самостійного виконання має бути сформульовано так, щоб його можна було виконати самостійно. Я бачу не завдання, а шифр, який ніхто, крім самого викладача, студентові не розшифрує (Ви теж не розшифруєте). Зрозуміло, що більшість студентів робить замість завдання невідомо-що, викладач потім це оцінює невідомо-як і ставить оцінки невідомо за що. Я зазвичай не матюкаюсь, але мені важко характеризувати роботу викладачів такого типу, не вдаючись до цього важливого мовного засобу.

Подякували: leofun011

14

Re: Assembler математичні дії

Хіба хтось забороняє учням ставити запитання викладачам по електронній пошті чи іншим засобам зв'язку?
На мою думку віддалене навчання це передбачає.

15 Востаннє редагувалося P.Y. (27.03.2023 01:34:00)

Re: Assembler математичні дії

Droid 77 написав:

Хіба хтось забороняє учням ставити запитання викладачам по електронній пошті чи іншим засобам зв'язку?
На мою думку віддалене навчання це передбачає.

І викладач буде пояснювати завдання стільки разів індивідуально кожному, скільки студентів у групі, якщо не зміг пояснити всім разом один раз протягом лекції? Ні, викладач пояснить комусь одному-двом із групи (бо час обмежений), а решту, в кращому разі, відсилатиме до когось, кому він це роз'яснив, а ти потім шукай того «одногрупника толю, такого високого» по всіх інтернетах. Ну або це в нього такий спосіб нав'язати студентам свої додаткові платні послуги (які необов'язково дадуть знання, але дещо підвищать шанси здати залік у цього викладача).

Коротше, викладач свою роботу на лекції не зробив. Якщо працівник будь-якої іншої професії не виконує свою роботу як слід, його звільняють.

Подякували: leofun011

16 Востаннє редагувалося frz (27.03.2023 01:54:40)

Re: Assembler математичні дії

Тут ще й грає роль відсутність студентського коммюніті в даному конкретному випадку. Автор не попіклувався про те, щоб створити банальну безкоштовну групу слак і запросити туди всіх однокурсників аби всі були на відстані одного кліку.

"А чого я?!"

А хто?

Ви чого там взагалі вчитеся і ким плануєте далі бути... Софт-скіли це добрі 30% вашої кваліфікації (далі ще більше).

Якість роботи викладача це природний предмет обговорення. Способи вирішення найнеймовірніших задач колективним розумом за 5 хв до заліку - теж.

17

Re: Assembler математичні дії

frz написав:

Тут ще й грає роль відсутність студентського коммюніті в даному конкретному випадку. Автор не попіклувався про те, щоб створити банальну безкоштовну групу слак і запросити туди всіх однокурсників аби всі були на відстані одного кліку.

"А чого я?!"

А хто?

Ви чого там взагалі вчитеся і ким плануєте далі бути... Софт-скіли це добрі 30% вашої кваліфікації (далі ще більше).

Якість роботи викладача це природний предмет обговорення. Способи вирішення найнеймовірніших задач колективним розумом за 5 хв до заліку - теж.

Та нема там ніякого вирішення найнеймовірніших задач. Просто підмогиричений викладач роздає «колективному розуму» шарові оцінки. А знань що до заліку, що після, приблизно однаково.

18

Re: Assembler математичні дії

Хтось знає назву підрусника, яка містить інфориацію по моїм прикладам.Я шукав на YouTube, але чесно я знайшо, наприклад, X1+X2-X3=C, але ці умови С>0 ТО V=C+X4-X5, ЯКЩО С=0 ТО V=C+X4+X5, як що з ними робити я не розумію.Якщо не важко скажіть, який матеріл можно почитати, хоча б чпробую розібратися.

Tarpan87 написав:

Як каже моя знайома місткиня в таких випадках"почалося імпотентське гей-порно".

Я бачу ви зі своєю знайомою тільки і думаєте про імпотентське гей-порно.Зрозуміло Європа.В Європі таких люблять.

koala написав:

Ну, ви вже визначайтеся: або асемблер вам не потрібен (і оцінка теж), або потрібен. І те, і інше одночасно - якось не виходить. Чи загальну логіку ви теж так само вивчали, як зараз асемблер?

Я відразу написав, що лише здати цей предмет.Assembler не маю наміру вчити, я не заради Assembler прийшов до навчального закладу.Це мертва мова або вузьконаправлена, але це не мій напрямок.

Я нерозумію людей (Tarpan87, koala), які пишуть нісенітниці.Це ж форум.Якщо ви знаєте, то хоть напишіть назву літератури або відео з яких я зможу взяти потрібну мені інформацію.Не засмічуйте форум.Мені потрібна допомога, а не ваші якість там"гей-фантазіїї" та інші дурниці в ваших збочених головах.
ВСІМ ДЯКУЮ ЗА УВАГУ.БЕЗ ОБРАЗ.ЛИШЕ ДОПОМОГА))) ГАРНОГО ДНЯ.

Подякували: Tarpan871

19 Востаннє редагувалося P.Y. (27.03.2023 09:39:42)

Re: Assembler математичні дії

frz написав:

Тут ще й грає роль відсутність студентського коммюніті в даному конкретному випадку. Автор не попіклувався про те, щоб створити банальну безкоштовну групу слак і запросити туди всіх однокурсників аби всі були на відстані одного кліку.

"А чого я?!"

А хто?

Ви чого там взагалі вчитеся і ким плануєте далі бути... Софт-скіли це добрі 30% вашої кваліфікації (далі ще більше).

Якість роботи викладача це природний предмет обговорення. Способи вирішення найнеймовірніших задач колективним розумом за 5 хв до заліку - теж.

З мого досвіду навчання на заочці. Як правило, є частина студентів, які постійно спілкуються між собою — імовірно, ядро їх вже десь збирається. І є студенти, які взагалі нікого не знають — якщо в них нема контактів інших студентів, то в них нема контактів інших студентів, організатори спілкування теж цих студентів не знають і не шукають. Як правило, такі студенти для вирішення додаткових питань вишукували своїх викладачів на парах стаціонару, але в наш час, коли занять на стаціонарі може і не бути, не дуже уявляю, кого, де і як їм шукати.

20

Re: Assembler математичні дії

Олекссандрр, текст завдання неповний, без додаткової інформації його правильно виконати неможливо. Вам дали лише це завдання — і все? Ніяких методичок/підручників/усного пояснення?