1

Тема: Затестіть клієнт-сервер бдлск

Хай. В мене є клієнт і сервер, і от на моєму компі вони дивно себе поводять, чомусь, на клієнт (при відключеному сервері), при запуску приходить якесь повідомлення в 0 байтів.
Короче, що вам тре зробити:
1) Запустити сервер, запустити клієнт. Зробити скріншот того, що виводиться на сервері та клієнті
2) Запустити сервер, запустити клієнт, закрити клієнт, запустити клієнт знову. Зробити скріншоти
Оце все тільки під віндою вийде зробити, бо під лінупс не компілюварірував ще.

Post's attachments

cs.zip 113 kb, 281 downloads since 2014-10-16 

2

Re: Затестіть клієнт-сервер бдлск

Скомпілюй лінукс .

3

Re: Затестіть клієнт-сервер бдлск

тре код перенести на ВМ

Прихований текст
    #include <cstdlib>
    #include <iostream>
    #include <boost\asio.hpp>
    #include <boost\bind.hpp>
    #include <boost\array.hpp>

    using namespace boost::asio;

    class Client{

    public:
        Client(ip::udp::endpoint endP) :endPoint(endP.address(), endP.port()){}
        ip::udp::endpoint endPoint;
        bool Compare(Client &other)
        {
            if (other.endPoint.address() == endPoint.address() && other.endPoint.port() == endPoint.port())
            {
                return true;
            }
            else
            {
                return false;
            }
        }

    };

    class UdpSimpleServer{
    private:
        ip::udp::socket socket1;
        std::array<char, 1024> buff;
        std::list<Client> clients;
        ip::udp::endpoint endpoint;
        int port;

        void receive_callback(const boost::system::error_code &err, std::size_t bytes_transfered)
        {
            std::cout << "We got " << bytes_transfered << " bytes from port: " << endpoint.port() << std::endl;
            if (bytes_transfered > 0){
                buff[bytes_transfered] = '\0';
                std::cout << buff.data() << std::endl;

                Client client(endpoint);

                bool add = false;

                if (clients.size() > 0)
                {
                    for each (Client cl in clients)
                    {
                        if (client.Compare(cl))
                        {
                            add = true;
                            break;
                        }
                    }
                }

                if (!add)
                {
                    std::cout << "Add new client" << std::endl;
                    clients.push_back(client);
                    std::cout << "We have " << clients.size() << " clients now" << std::endl;
                }
                if (clients.size() > 1)
                {
                    for each (Client cl in clients)
                    {
                        if (!client.Compare(cl))
                        {
                            socket1.send_to(buffer(buff), cl.endPoint);
                            std::cout << "Sent data to: " << cl.endPoint.port() << std::endl;
                        }
                    }
                }
            }

            std::cout << std::endl;

            socket1.async_receive_from(buffer(buff), endpoint, boost::bind(&UdpSimpleServer::receive_callback, this,
                boost::asio::placeholders::error, boost::asio::placeholders::bytes_transferred));
        }

    public:
        UdpSimpleServer(io_service &service, int port) :socket1(service){
            UdpSimpleServer::port = port;
        }

        void Start()
        {
            try{
                socket1.open(ip::udp::v4());
                socket1.bind(ip::udp::endpoint(ip::address_v4::from_string("0.0.0.0"), port));

                socket1.async_receive_from(buffer(buff), endpoint, boost::bind(&UdpSimpleServer::receive_callback, this,
                    boost::asio::placeholders::error, boost::asio::placeholders::bytes_transferred));
            }
            catch (std::exception ex)
            {
                std::cout << "Error: " << ex.what() << std::endl;
            }
        }
    };

    int main()
    {
        io_service service;
        UdpSimpleServer server(service, 9050);
        server.Start();
        service.run();

        std::cin.get();
        return 0;
    }
#include <cstdlib>
#include <iostream>
#include <list>
#include <boost/asio.hpp>
#include <boost/bind.hpp>
#include <boost/array.hpp>
#include <boost/thread.hpp>
#include <locale>

using namespace boost::asio;

io_service ios;

class Client
{
public:
    Client(int port) : socket_(ios)
    {
        receiver_ = ip::udp::endpoint(ip::address_v4::from_string("127.0.0.1"), port);

        socket_.open(ip::udp::v4());
        socket_.async_receive_from(buffer(buffer_), receiver_, boost::bind(&Client::on_receive, this, placeholders::error, placeholders::bytes_transferred));
    }
    void send(const std::string& msg)
    {
        std::copy(msg.begin(), msg.end(), buffer_.begin());
        socket_.async_send_to(buffer(buffer_, msg.size()), receiver_, boost::bind(&Client::on_send, this, placeholders::error, placeholders::bytes_transferred));
    }
private:

    void on_send(const boost::system::error_code& ec, const size_t bytes)
    {
        std::cout << "sended " << bytes << " bytes with " << ec.message()<< std::endl;
    }

    void on_receive(const boost::system::error_code& ec, const size_t bytes)
    {
        std::cout << "received " << bytes << " bytes with " << ec.message() << std::endl;
        buffer_[bytes] = '\0';
        std::cout << buffer_.data() << std::endl;
        socket_.async_receive_from(buffer(buffer_), receiver_, boost::bind(&Client::on_receive, this, placeholders::error, placeholders::bytes_transferred));
    }

    ip::udp::socket socket_;
    std::array<char, 1024> buffer_;
    ip::udp::endpoint receiver_;
};

int main()
{
    setlocale(LC_ALL, "");
    Client client(9050);
    client.send("hello1");
    client.send("hello2");
    client.send("hello3");
    ios.run();
}

4

Re: Затестіть клієнт-сервер бдлск

в мене на компі стоїть Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 але коли я пробую запустити екзешку я отримую таку помилку про те що на моєму комп'ютері немає msvcp120d.dll

5

Re: Затестіть клієнт-сервер бдлск

забудьте