Тема: Як правильно задавати шлях?
Хай. Є кід,
GLuint LoadTexture(const char * filename)
{
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
GLuint texture1;
unsigned char * data;
FILE * file;
int w, h, channels;
data = SOIL_load_image(filename, &w, &h,&channels, SOIL_LOAD_RGB);
std::cout << GetLastError() << std::endl;
glPixelStorei(GL_UNPACK_ALIGNMENT, 1);
glGenTextures(1, &texture1);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture1);
glTexEnvf(GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_REPLACE);
glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST);
glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_CLAMP);
glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_CLAMP);
//gluBuild2DMipmaps(GL_TEXTURE_2D, 3, w, h, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
texture1 = SOIL_create_OGL_texture(data, w, h, channels, 1, SOIL_FLAG_INVERT_Y);
SOIL_free_image_data(data);
return texture1;
}
Воно має завантажувати картинку, шлях на котру передається як аргумент.
Але я дуже запутався, який шлях тре передати, аби воно підгружало картинку t.bmp, котра лежить в тій самій папці, що й exe'шка?