1

Тема: Як правильно задавати шлях?

Хай. Є кід,

GLuint LoadTexture(const char * filename)
{
    glEnable(GL_TEXTURE_2D);

    GLuint texture1;
    unsigned char * data;

    FILE * file;
    int w, h, channels;
    data = SOIL_load_image(filename, &w, &h,&channels, SOIL_LOAD_RGB);

    std::cout << GetLastError() << std::endl;

    glPixelStorei(GL_UNPACK_ALIGNMENT, 1);

    glGenTextures(1, &texture1);
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture1);
    glTexEnvf(GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_REPLACE);
    glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST);

    glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
    glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_CLAMP);
    glTexParameterf(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_CLAMP);
    //gluBuild2DMipmaps(GL_TEXTURE_2D, 3, w, h, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
    texture1 = SOIL_create_OGL_texture(data, w, h, channels, 1, SOIL_FLAG_INVERT_Y);
    SOIL_free_image_data(data);

    return texture1;
}

Воно має завантажувати картинку, шлях на котру передається як аргумент.
Але я дуже запутався, який шлях тре передати, аби воно підгружало картинку t.bmp, котра лежить в тій самій папці, що й exe'шка?