1 Востаннє редагувалося Yola (06.10.2015 17:45:15)

Тема: Як швидко стартувати з OpenGL

Що мені потрібно зробити, щоб почати писати програми з OpenGL. Мені не потрібні додаткові бібліотеки, які створюють вікна, як-от GLUT.

Поки що завантажується гіг Windows SDK :) про всяк випадок, бо в наявному Windows SDK 8.1 opengl.h не  виявив. А от у 7.1 він є, тож перевстановлюю 8.1.

-----------

Єєє! Перевстановлення Windows SDK 8.1 дало мені gl.h. Тепер воно вариться через якійсь WINGDIAPI.

-----------

Отак працює, бо gl.h потребує дечого з windows.h

#include <Windows.h>
#include <gl\gl.h>

2

Re: Як швидко стартувати з OpenGL

<windows.h> ріже око. Вам треба якісь чисто віндосовські функції?

3

Re: Як швидко стартувати з OpenGL

quez написав:

<windows.h> ріже око. Вам треба якісь чисто віндосовські функції?

Це вимога майкросовтівської версії.
Можна додати умовну компіляцію windows.h чи використовувати freeglut.

4

Re: Як швидко стартувати з OpenGL

Гади.

5

Re: Як швидко стартувати з OpenGL

Моя вам порада - старайтесь якнайменше прив'язуватись до Мікрософту. Бо те все лайно не робить програми кращими, а роботу приємнішою.