1 Востаннє редагувалося Дмитро-Чебурашка (02.01.2016 16:44:25)

Тема: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

З новим роком, що настав, усіх! Всім клльового продовження свята, встстреч з друзями, і більше слухати рідну мову!

Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка якась! Не можу!
Це, я вже не перший день не можу зрозуміти, що у мене в коді! Начебто і працює майже як належить, але програма, скомпільована в ДЕВ-С ++
клікає відладчик, на моїй машині це зокрема ІДА, пише в консоль нормально,але завершується з кодом -3887352130 ......
Я вже сто разів дивився на код ... Та ничого такого! Ничого взагалі я не бачу, ото щоб могло таке спричінити!
Я стало бути щось дуже не розумію .. Я пробував налагоджувати з кодеблок- я й кодеблок не дуже вправно володію, може тому й не зрозумів також ничого.
Здається щось негарне трапляється коли код доходить до рядка 31 knot = headline1;
Відповідно викликається в дію

StringBad& StringBad::operator=(const StringBad& st)
{
  if (this==&st)return *this;
    len=st.len;
    delete [] str;
    str=new char(len+1);
    std::strcpy(str, st.str);                  // initialize pointer      вгнати значення
    std::cout << "StringBad& StringBad::operator=(const StringBad& st) this   "<< this << "   *this "<<  *this << "   st " << st << "   &len "<< &len  << std::endl;
    return *this;
}

Прямо щось таємниче відбувається, містика якась, я взагалі не зрозумів, може причина якась проста, але я не зрозумію ось.

Я знаю що я можу плутати що завгодно і де завгодно!

Нижче повний код як він зараз та послання на цілісний проект як він був пару днів тому (взагалі те ж саме)

// strngbad.cpp -- StringBad class methods
#include <cstring>                    // string.h for some
#include "strngbad.h"
using std::cout;

// initializing static class member
int StringBad::num_strings = 0;                //   ініціалізація статичного класового члена

// class methods

// construct StringBad from C string
StringBad::StringBad(const char * s)
{
    len = std::strlen(s);                  // set size        встановити розмір
    str = new char[len + 1];          // allot storage               виділити пам'ять
    std::strcpy(str, s);                   // initialize pointer      вгнати значення  ні ініціалізувати покажчік
    num_strings++;                    // set object count
    cout << num_strings << ": \"" << str
         << "\" object created\n";    // For Your Information
         std::cout << "StringBad::StringBad(const char * s) this   "<< this << "   s " << s << std::endl;
}

StringBad::StringBad()                // default constructor
{
    len = 0;
    str = new char[1];
    str [0]='\0';               // default string
    num_strings++;
    cout << num_strings << ": \"" << str
         << "\" default object created\n";  // FYI
         std::cout << "StringBad::StringBad() this   "<< this << std::endl;
}

StringBad::StringBad(StringBad& st)
{
    len =st.len;                  // set size        встановити розмір
    str = new char[len + 1];          // allot storage               виділити пам'ять
    std::strcpy(str, st.str);                  // initialize pointer      вгнати значення  ні ініціалізувати покажчік
    num_strings++;                    // set object count
    cout << num_strings << ": \"" << str
         << "\" object created\n";    // For Your Information
         std::cout << "StringBad::StringBad(StringBad& st) this   "<< this << "   st " << st << std::endl;
};

StringBad::~StringBad()               // necessary destructor
{
    cout << "\"" << str << "\" object deleted, ";    // FYI
    --num_strings;                    // required
    cout << num_strings << " left\n"; // FYI
    delete [] str;                    // required
    std::cout << "StringBad::~StringBad() this   "<< this << std::endl;
}

std::ostream & operator<<(std::ostream & os, const StringBad & st)
{
    os << st.str;
    return os;
}

StringBad& StringBad::operator=(const StringBad& st)
{
  if (this==&st)return *this;
    len=st.len;
    delete [] str;
    str=new char(len+1);
    std::strcpy(str, st.str);                  // initialize pointer      вгнати значення
    std::cout << "StringBad& StringBad::operator=(const StringBad& st) this   "<< this << "   *this "<<  *this << "   st " << st << "   &len "<< &len  << std::endl;

    return *this;

}

bool StringBad::operator<( const StringBad &st){
    if (std::strcmp(str, st.str)>0)
    return true;
    else
    return false;
}

bool StringBad::operator>(const StringBad &st){
    return  str< st.str;
}

bool StringBad::operator==(const StringBad &st){
    std::cout << "bool StringBad::operator==(const StringBad &st) this   "<< this << "   *this "<<  *this << "   st " << st << "   &len "<< &len  << std::endl;
    return (std::strcmp(str, st.str)==0);
}

char & StringBad::operator[](int i)
{
    std::cout << "char & StringBad::operator[](int i) this   "<< this << "   *this "<<  *this <<  std::endl;
    return str[i];
}
// strngbad.h -- flawed string class definition
#include <iostream>
#ifndef STRNGBAD_H_
#define STRNGBAD_H_
class StringBad
{
private:
    char * str;                // pointer to string  покажчік кудись
    int len;                   // length of string   длина чогось
    static int num_strings;    // number of objects  число об'єктів
public:
    StringBad(const char * s); // constructor
    StringBad();               // default constructor
    StringBad(StringBad& st);
    ~StringBad();              // destructor
// friend function
    friend std::ostream & operator<<(std::ostream & os, 
                       const StringBad & st);
     StringBad & operator=(const StringBad & st);                    
     bool operator<( const StringBad &st);
     bool operator>( const StringBad &st);
     bool operator==( const StringBad &st);
     char& operator[](int i);
};
#endif
// vegnews.cpp -- using new and delete with classes
// compile with strngbad.cpp

#include <cstdlib>
#include <iostream>
using std::cout;

#include "strngbad.h"

void callme1(StringBad &);  // pass by reference
void callme2(StringBad);    // pass by value

int main()
{
    using std::endl;
    StringBad headline1("Celery Stalks at Midnight");
    StringBad headline2("Lettuce Prey");
    StringBad sports("Spinach Leaves Bowl for Dollars");
    cout << "headline1: " << headline1 << endl;
    cout << "headline2: " << headline2 << endl;
    cout << "sports: " << sports << endl;
    callme1(headline1);
    cout << "headline1: " << headline1 << endl;
    callme2(headline2);
    cout << "headline2: " << headline2 << endl;
    cout << "Initialize one object to another:\n";
    StringBad sailor = sports;
    cout << "sailor: " << sailor << endl;
    cout << "Assign one object to another:\n";
    StringBad knot;
    knot = headline1;
    cout << "knot: " << knot << endl;

    StringBad Test("Test");

    StringBad AnsverF("Lov");
    //if ("Lov"==AnsverF){
    //    cout << "Tak " << endl;
    //}

    StringBad Mu("QWERTYUIOP");
    cout << Mu[4] << endl;

    cout << "End of main()\n";

    system("pause");
    return 0;
}

void callme1(StringBad & rsb)
{
    cout << "String passed by reference:\n";
    cout << "    \"" << rsb << "\"\n";
}

void callme2(StringBad sb)
{
    cout << "String passed by value:\n";
    cout << "    \"" << sb << "\"\n";
}

http://www.не-дійсний-домен/5646878
або
http://сайт-злодій/files/mybs9aklx

Re: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

Дякую! Е настирність, майже нездорова.. Ну є і є. Характер такий.

Re: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

Але, справа в тому, що я велику частину коду з книги перекотив вручну, і навіть не дивлячись.

Але я не розумію і не бачу помилку! Ось що образливо.

Re: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

Доброго ранку! Так, там щось подібне. Але чому цей крєш виходить ?

5 Востаннє редагувалося koala (03.01.2016 12:33:15)

Re: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

Видалив ваші exe і об'єктні файли, виправив одне попередження (stringbad.cpp:43 - зайва ; ), скомпілював - все працює.

Re: Програма викликає відладчик. Може туплю, може не не розумію, загадка я

Спасибі, друзі! Там була синтаксична, таки саме синтаксична помилка.
Не знаю, чи може комусь ще стати внагоді.
Я не міг хоч ти що помітити що дужки не ті, круглі замість квадратних. Впритул не бачив !
Я ж думав що помилка принципова а отже може повторитися в моєму коді де і коли завгодно, я думав, що я принципи яксь не розумію..

(en)

Ah. There is a big mistake on this line in the definition of the copy assignment operator:

str=new char(len+1);

The above should have been:

str = new char[len + 1];

A few other notes:
Unless you have some special reason not to do so, the parameter of the copy constructor should be a const reference.
Do not do this:
Code:

// strngbad.h -- flawed string class definition
#include <iostream>
#ifndef STRNGBAD_H_
#define STRNGBAD_H_

The header inclusion guard should be at the very start, e.g.,

#ifndef STRNGBAD_H_
#define STRNGBAD_H_
// strngbad.h -- flawed string class definition
#include <iostream>

Actually, you should not #include <iostream> in the header. You only need the declarations so you can declare the overload of operator<< for ostream, so you should #include <iosfwd>. In the source file, you then normally #include <ostream>, though in this case you would #include <iostream> because you directly use cout.
These member functions are not const-correct:

bool operator<( const StringBad &st);
bool operator>( const StringBad &st);
bool operator==( const StringBad &st);

I suggest having two such member functions:

bool operator<( const StringBad &st) const;
bool operator==( const StringBad &st) const;

Then define the other relevant operators as non-member non-friend functions. Strictly speaking, operator== can be implemented in terms of operator< but you may find it better to define it separately anyway.
Your copy assignment operator is not exception safe: you should only destroy the old string content after copying over in case an exception is thrown.

Подякували: koala1