1 Востаннє редагувалося cheappi386 (06.07.2016 20:45:42)

Тема: Вхід для початківця

Опенжл виглядає занадто складним, а юніті лякає занадто закрученеми можливостями.Яке двигло обрати початківцю, для андройду ? Чи можливо краще таки напружитися з опенжелом?
PS: потрібні саме можливості візуалізації, механіку+гемплей хотілось би вручну кодити.

2

Re: Вхід для початківця

юніті найпростіше, шо може бути

3 Востаннє редагувалося /KIT\ (05.07.2021 11:46:39)

Re: Вхід для початківця

del

4

Re: Вхід для початківця

мені відразу стало зрозуміло і просто, майбуть, тоді і юня була простішою, хоча інтерфейс, наче, мало відрізняється від теперішнього

5

Re: Вхід для початківця

Наскільки функціональна безкоштовна версія юніті.Та й що з доступністю безкоштовних ресурсів(моделі,текстури та інше) ?

6

Re: Вхід для початківця

от недавно зробили так, що безкоштовна має весь функціонал коштовною, окрім всіляких хмарних сервісів, типу збирання білда на серверах юніті і т.д.. І ще в безкоштовній версії при запуску гри, на секундочку з'явиться сплеш - made with unity.
А так все є.
В ассетсторі купа ресурсів, як платних так і ні, включно з скриптами і ефектами.

7

Re: Вхід для початківця

Читав, що безкоштовна версія має всі можливості платної, але при комерційному використанні, автор гри зробленої на безкоштовній версії має платити відсоток від доходу розробникам Юніті.

8

Re: Вхід для початківця

misha_bondar_2012 написав:

Читав, що безкоштовна версія має всі можливості платної, але при комерційному використанні, автор гри зробленої на безкоштовній версії має платити відсоток від доходу розробникам Юніті.

Читали, тільки щось не те. Якщо ваша компанія отримує більше 100 000 $ доходу на рік, ви маєте купити pro-версію. А те, що ви читали, відноситься до Unreal Engine

Подякували: FakiNyan, leofun012

9

Re: Вхід для початківця

Хтось може порекомендувати гарних туторіалів?

10

Re: Вхід для початківця

cheappi386 написав:

Хтось може порекомендувати гарних туторіалів?

хто більше сподобається, того і дивіться
https://www.youtube.com/results?search_ … 0%BA%D0%B8

11 Востаннє редагувалося raxp (08.07.2016 13:50:55)

Re: Вхід для початківця

Опенжл виглядає занадто складним

http://programming.in.ua/component/sear … phrase=all
https://triplepointfive.github.io/ogltutor/

Яке двигло обрати початківцю, для андройду ?

OpenGL ES http://dedfox.com/izuchaem-opengl-es2-p … e-nachalo/

Подякували: quez, leofun012

12 Востаннє редагувалося cheappi386 (09.07.2016 18:47:50)

Re: Вхід для початківця

Одна сцена з текстурою, апк майже 20 мегабайт виходить, воно(юніті) що за собою свою ВМ тягне?(((

13

Re: Вхід для початківця

ну це мінімальний розмір апк такий

14

Re: Вхід для початківця

не розумію чому в юніті обєкти які описують вектори, мають у собі лише координати ОДНІЄЇ точки

15 Востаннє редагувалося P.Y. (15.07.2016 13:27:49)

Re: Вхід для початківця

Я не знаю юніті, але в математиці вектор також записується координатами однієї точки (а іншою вважається початок координат). Якщо вектором задається, наприклад, переміщення об'єкта в просторі, то, очевидно, ці координати є відносними — наскільки об'єкт переміститься відносно свого початкового положення.

Подякували: leofun011

16

Re: Вхід для початківця

ну так, від 0;0;0 до точки, що описується вектором

17

Re: Вхід для початківця

FakiNyan написав:

ну так, від 0;0;0 до точки, що описується вектором

а як тоді вирахувати координати вектора у "світі" ?

18

Re: Вхід для початківця

cheappi386 написав:
FakiNyan написав:

ну так, від 0;0;0 до точки, що описується вектором

а як тоді вирахувати координати вектора у "світі" ?

вони і так записані для світу, є ще локальні

transform.localPosition

19

Re: Вхід для початківця

не догоняю чого воно не працює, а саме координати камери відскакують назад на наступному ouchPhase.Moved Що я впустив?

public class MyCam : MonoBehaviour {

    // Use this for initialization
    private Vector2 last, old;
    private Vector3 camPos;
    private Camera cam;
    private void DrawInfo()
    {
        int w = Screen.width, h = Screen.height;

        GUIStyle style = new GUIStyle();

        Rect rect = new Rect(0, 0, w, h * 2 / 100);
        style.alignment = TextAnchor.UpperLeft;
        style.fontSize = h * 2 / 100;
        style.normal.textColor = new Color(0.0f, 0.0f, 0.5f, 1.0f);
        string text;
        text = string.Format("X:{0}", last.x);
        text = text + string.Format(" Y:{0}\n", last.y);
        text = text + string.Format(" Xold:{0}", old.x);
        text = text + string.Format(" Yold:{0}\n", old.y);
        text = text + string.Format(" CamX:{0}", camPos.x);
        text = text + string.Format(" CamY:{0}", camPos.y);
        text = text + string.Format(" CamZ:{0}", camPos.z);
        GUI.Label(rect, text, style);
    }
    void Start ()
    {
        cam = GetComponent<Camera>();
    }

    // Update is called once per frame

    void Update ()
    {
        
        if(Input.touchCount == 1)
        {
            Touch touch = Input.GetTouch(0);
            if (touch.phase == TouchPhase.Moved)
            {
                last = touch.position;
                camPos = cam.transform.position;

                Vector2 direction = (old - last); 
                float extraLen = cam.orthographicSize / cam.pixelHeight * 2f;
                cam.transform.position += transform.TransformDirection( (Vector3) (direction * extraLen) ); 

                old = last;
            }
        }
        if (Input.touchCount == 2)
        {

        }
    }
    void OnGUI()
    {
        DrawInfo();
    }
}

20

Re: Вхід для початківця

шо ви тут хочете зробити?
я про

float extraLen = cam.orthographicSize / cam.pixelHeight * 2f;
                cam.transform.position += transform.TransformDirection( (Vector3) (direction * extraLen) ); 

не зрозумів
якщо ви хтіли знайти напрямок руху, то вам тре було просто

Vector2 direction = (old - last).normalized(); 

чи якось так
тому що transform.TransformDirection переводить локальний напрямок в глобальний
https://docs.unity3d.com/ScriptReferenc … ction.html

Подякували: leofun011