1 Востаннє редагувалося Звір із Лісу (25.05.2018 11:59:22)

Тема: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Вітаю, шановні форумчани.

Ім’я моє поки що залишається в паспорті й нехай воно стане відоме прикордонникам, коли пересікатиму кордон десь у Карпатських лісах у пошуках роботи. Проте це вже перебільшення, бо в планах влаштуватися в цій країні. У мене виникли певні труднощі саме з вибором подальшого шляху, але трішки про себе.

Свого часу полюбляв математику. Поглинав книги, які людина із здоровим глуздом не читала б в дитинстві. Цікавили числа, але як на зло… всі автори математичних книг писали літературною мовою і мені стало цікаво, що там в паралельному світі букв і літературних зворотів. Коротше… до математичних книг приєдналося братство класиків пера. Все було в нормі, почитував книги, писав свої спостереження в математичному світі, але тут… Грім серед ясного неба… Прочитав декілька книг української літератури. Ці книги стали проблемою, бо заклали паростки розуміння того, що відбувається. Мене зацікавила політика і заполонила жага справедливості для народу. І ось тут терези схилилися не до математики… Пішов на журналістику.

Пройшло деяка кількість часу…

Журналістом не був, але роман свій завершую й маю стос віршів. Можливо колись думав, що зробив помилку, але можливо і ні.

Тепер уже без водиці й перейдемо до справи. Математикою цікавлюся й в доробку є доволі багато цікавих спостережень. Література також на своєму місці й роман не за горами. (Може хтось та й видасть =). Маю ще одне захоплення ігри… Свого часу цікавився програмуванням, але неможливість визначитися з мовою, потреба писати та читати своє, може ще й лінь, не дали змоги посилити жодної. Вчив одне переходив до іншого… і тому плюнув на цю затію та подався копати бурштин у себе на городі. Лише людей розсмішив та колорадських жуків розлякав, його не було.

Про що я? Звісно… У мене виникла ідея, що вивчити мову ще встигну, але потреба реалізації вимагає негайних дій. Мене зацікавила можливість поєднати літературу та математику. Певним чином це мені вийшло у віршах, але хіба це приносить кошти. Тому поліз із головою в індустрію, де водяться долари (не далі монітору свого ноутбуку).  Мене зацікавили ігри вже не як продукт, яким я користуюся, а саме процес створення.

Протягом деякого часу почав писати нові ідеї ігор, сценарії, нові механіки, авторські сетінги із цікавими світами, видумував способи реалізації… Писав багато і заповнив цими даними блокнот. І на додачу робив замальовки персонажів, артів тощо (ну це вже як курка лапою). Вирішив, що ці всі записи може колись і використаю, але для їх реалізації потрібні ресурси та команда. Ось тому я перестав думати про глобальні проекти, які включали в себе від нового онлайн проекту із механікою «покемоного» до нового погляду на РПГ жанр із новими механіками, які кардинально змінять відіграш ролей. Думками перейшов до простішого…

Протягом одного місяця написав понад сотню числових ігор, головоломок. Всі головоломки прості в створенні. Запросто запропоную алгоритм створення програми, бо маю певні розуміння в програмуванні. Головоломки різною складності: від  медитативного до інтелектуального. Всі ігри різні. Це нові головоломки, що опираються на механіки існуючих (японських, судоку) та авторські, що мають мої авторські ідеї й можливо (ймовірність всюдисуща) десь хтось створив. Хоч числові мінімалістичні, але глобалізм прокинувся і тут, бо я вже обдумав світ, що буде суто математичний, але то таке…

Ось тепер уже точно подалі від водиці.

Хочу запитати, що обрати і як діяти при обраному варіанті.

1.    Знайти вже існуючу команду та запропонувати їм вже готовий концепт однієї головоломки із розписаними ідеями реалізації, механіками та монетизації у грі. Проте моя жадібність авторства не дуже до цього схильна, але це не точно.
2.    Знайти програміста та художника й сумісно із ними створити свою компанію. Головоломок та ідей вистачить на років десять, але у мене бажання все таки творити щось глобальне і тому на років 3 із прискореними темпами.


Цікаво почути Вашу думку. Буду вдячний за допомогу... Можливо, шукаю програміста та художника, що вміє користуватися графічними редакторами... Пропозиції залишайте в своєму поштовому ящику, а поштар згодом забере.

ЗІ: помилки шукайте в Андерсена та Енштейна=)


ЗІЗІ... дописка з часом... Шукаю компаньйонів, а не працівників=)

2 Востаннє редагувалося VTrim (25.05.2018 11:42:23)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Більшість інді ігор просто приречені на провал (а мат. ігри як на мене тим більше) і не бачити вам хрумких шекелів як своїх вух.

3

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

VTrim написав:

Більшість інді ігор просто приречені на провал (а мат. ігри як на мене тим більше) і не бачити вам хрумких шекелів як своїх вух.

Судячи з моїх спостережень усе та й навпаки. Числові, різні головоломки та усе з головою мають популярність... Я ж не опираюся на інші платформи, а обирає андроїд. Виконати програмно та художньо всі ідеї можна за два-три дні. Хороший програміст виконає за день. І ще можна сценарій добавити і буде шик.

Відкрию вам секрет. Кожного ранку в дзеркалі бачу... вуха!!! =) ... значить і шекелі прийдуть, і ігрова індустрія України розвинеться.

4

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

> Виконати програмно та художньо всі ідеї можна за два-три дні. Хороший програміст виконає за день.

Ловіть наркомана.

Подякували: leofun01, flatliner2

5 Востаннє редагувалося Звір із Лісу (25.05.2018 13:08:41)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

VTrim написав:

> Виконати програмно та художньо всі ідеї можна за два-три дні. Хороший програміст виконає за день.

Ловіть наркомана.


Мені не відома ваша адреса, тому не маю можливості...  чомусь складається враження, що спільні проекти краще починати зі знайомими

Подякували: FakiNyan1

6

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

а де ті ігри і вірші мона подивитись?
сподіваюсь, вам не 15 років, і все те, про що ви написали, відбулося на за останні 2 місяці?

7 Востаннє редагувалося Звір із Лісу (25.05.2018 14:57:27)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

FakiNyan написав:

а де ті ігри і вірші мона подивитись?
сподіваюсь, вам не 15 років, і все те, про що ви написали, відбулося на за останні 2 місяці?


Ні, мені не 15) Достатньо пройшло часу, щоб могли посадити 9 раз)

Думаю мої вірші не доречні й в них немає потреби. Я шукаю пояснення, як діяти: чи шукати спільників чи долучатися до вже існуючого угрупування. Всі ідеї, що стосуються глобальних сетінгів є лише в блокнотах, але вони лише на майбутнє. При виборі варіанту, як правильно діяти, щоб не помилитися, бо досвіду у мене не має? Хіба що сказати про досвід пройдених ігор=)

Теперішнє бачу в невеликих проектах різних головоломок на телефон. Доречний ваш запис у два місяці)) Звісно не за останні, а трішки пізніше. За один місяць підготував головоломки, а за другий (теоретично) написав книгу. На компютері є лише один уже готовий концепт документ, із описом гри, механік та елементів, які можна монетизувати. Потрібно лише доопрацювати і документ був підготовлений, як перший проект яким хотів зайнятися. Без проблем підготує і до решти дизайн-документи.

Уже давно хотів це все почати, але, напевно, проблема в моїй оцінці важливості посади з якої хочу почати. Геймдев, що нічого не робив, але має забагато амбіцій=) З часом вивчу програмування, лише з мовою визначуся.

8

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Тут треба визначитись, чи ви інвестор, який вкладає гроші в свою чи чиюсь ідею і на виході одержує прибуток чи збитки.
Чи ви просто автор ідеї який шукає інвесторів.

9

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

то оті ігри головоломки - це вже готові ігри на якийсь андройд, чи як?
зараз ви схожі на людину, в котрої є ідея, і вона шукає людей, аби реалізувати цю ідею. Але ті ідеї і безкоштовно непотрібні, якщо за розробку нічого не будуть платити.
Найбільше, що зараз може вийти - знайти купку студентів, котрі ще ніде не працювали, але хочуть бути автором якоїсь крутої гри. Але швидше за все, що їм через місяць вже все набридне, і вони просто зникнуть зі списку ваших контактів.

Дописуйте роман, продавайте його мільйонним тиражем, і на ті гроші створюйте гру, тоді ви зможете найняти нормальних кодерів.

10

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:

Тут треба визначитись, чи ви інвестор, який вкладає гроші в свою чи чиюсь ідею і на виході одержує прибуток чи збитки.
Чи ви просто автор ідеї який шукає інвесторів.

Ех, був би я інвестором за ідеями далеко не прийшлося б іти... Ви праві, можна  рубанути з іншого боку й написати сценарій до глобальних ідей із повним описом сетінгу... Наприклад із використанням механіки нової РПГ. (Ось тут ви повинні відчути саму суть носія ідеї, коли важко щось донести іншим лиже фразами крута ідея, новий сетінг) =) Розкидатися ідеями не варто, в нас поки що не та країна, що можна ними торгувати=)

Але в тому суть) Як я сказав, у мене не має бажання, щоб ідея працювала на когось, а лише на мене і на моїх компаньйонів. Носія ідеї можна й турнути, а от цьому випадку простіше.

Тому доцільний варіант. Малі проекти... багато малих проектів, які прості у виконанні. На початках, співпраця через видавництва, а далі - як карта ляже. Можна розширитися й працювати над глобальними проектами... Ви тепер розумієте амбіції, як з нічого створили новий UAEA=)) Для цих проектів не потрібні інвестори, бо зайнятість буде мінімальною. Якщо щось вистрілить, ось тоді можна подумати про повну зайнятість.

Хоча може все таки краще інвестори... В такому випадку хто зазвичай виступає в цій ролі й кому відправляти концепт документи?

11

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Я шукаю пояснення, як діяти: чи шукати спільників чи долучатися до вже існуючого угрупування.

Якщо зеро досвіду - я за "долучатися".

12

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

FakiNyan написав:

то оті ігри головоломки - це вже готові ігри на якийсь андройд, чи як?
зараз ви схожі на людину, в котрої є ідея, і вона шукає людей, аби реалізувати цю ідею. Але ті ідеї і безкоштовно непотрібні, якщо за розробку нічого не будуть платити.
Найбільше, що зараз може вийти - знайти купку студентів, котрі ще ніде не працювали, але хочуть бути автором якоїсь крутої гри. Але швидше за все, що їм через місяць вже все набридне, і вони просто зникнуть зі списку ваших контактів.

Дописуйте роман, продавайте його мільйонним тиражем, і на ті гроші створюйте гру, тоді ви зможете найняти нормальних кодерів.


Нажаль романи за мільйони не продають так одразу) Тим паче в Україні...

Думаю вам зрозуміле поняття концепт документа.  Вже готовий опис гри і механік. По суті це лише ідея, яку я описав. І є питання вибору...

-взяти цей документ і відправити якимось розробникам на цій платформі із можливістю працевлаштування на посаду геймдева чи молодшого...

-чи знайти програміста та художника, й створити проект і якщо він вдасться, то створити спільну "компанію". На рівних умовах...

Проте є ще третій варіант, що вище озвучений із інвесторами, але як я сказав другий варіант цікавіший, але чи доцільний.

Говорю не про продаж ідеї, а повна зайнятість. Коли буду долучений до обговорення, створення.

13 Востаннє редагувалося Звір із Лісу (25.05.2018 15:38:38)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Q-bart написав:

Я шукаю пояснення, як діяти: чи шукати спільників чи долучатися до вже існуючого угрупування.

Якщо зеро досвіду - я за "долучатися".

ще б зрозуміти кого шукати) заходити на гуглплей та шукати українських розробників... Може порадите до кого можна звернутися? Дякую.

14

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
VTrim написав:

> Виконати програмно та художньо всі ідеї можна за два-три дні. Хороший програміст виконає за день.

Ловіть наркомана.


Мені не відома ваша адреса, тому не маю можливості...  чомусь складається враження, що спільні проекти краще починати зі знайомими

Схоже є якась спільна паталогія у людей хворих іграми. Розбиратися у у ній я звісно не буду, але метастази у всіх однакові - тотальне нерозуміння ринку, технологій, але бажання завоювати відразу всіх і вся.

15

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
Q-bart написав:

Я шукаю пояснення, як діяти: чи шукати спільників чи долучатися до вже існуючого угрупування.

Якщо зеро досвіду - я за "долучатися".

ще б зрозуміти кого шукати) заходити на гуглплей та шукати українських розробників... Може порадите до кого можна звернутися? Дякую.

ну як шукати? На work.ua, dou.ua, djinni.co гейм студії, дивитись вакансії і слати резюме. Студії, що знаю: Львів - Nravo тільки

16

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Там Григорович зібрався писати другого сталкера, приєднуйтеся.

17

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

VTrim написав:
Звір із Лісу написав:
VTrim написав:

> Виконати програмно та художньо всі ідеї можна за два-три дні. Хороший програміст виконає за день.

Ловіть наркомана.


Мені не відома ваша адреса, тому не маю можливості...  чомусь складається враження, що спільні проекти краще починати зі знайомими

Схоже є якась спільна паталогія у людей хворих іграми. Розбиратися у у ній я звісно не буду, але метастази у всіх однакові - тотальне нерозуміння ринку, технологій, але бажання завоювати відразу всіх і вся.


Дивна паталогія в людей, які лізуть туди куди їх не просять. Ринок розумію, і якщо ви не знаєте людини, то не судіть її за своїми мірками. Прийде час відправлю вам подарунковий пакунок проекту "що завоює всіх і вся" (більше оптимізму)...  І тут я шукав поради, як діяти і як впевнитися чи варті всі доробки уваги.

На щастя отримав розуміння. Дякую тим хто щось все таки писав, а вам нехай Гейб скінів підкине.


Думає нехай модератор уже закриє тему. Кому потрібно той зможе написати в приватні, бо Григорович ще побачить і заманить мене до своєї команди.

18

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
Vo_Vik написав:

Тут треба визначитись, чи ви інвестор, який вкладає гроші в свою чи чиюсь ідею і на виході одержує прибуток чи збитки.
Чи ви просто автор ідеї який шукає інвесторів.

Ех, був би я інвестором за ідеями далеко не прийшлося б іти... Ви праві, можна  рубанути з іншого боку й написати сценарій до глобальних ідей із повним описом сетінгу... Наприклад із використанням механіки нової РПГ. (Ось тут ви повинні відчути саму суть носія ідеї, коли важко щось донести іншим лиже фразами крута ідея, новий сетінг) =) Розкидатися ідеями не варто, в нас поки що не та країна, що можна ними торгувати=)

Але в тому суть) Як я сказав, у мене не має бажання, щоб ідея працювала на когось, а лише на мене і на моїх компаньйонів. Носія ідеї можна й турнути, а от цьому випадку простіше.

Тому доцільний варіант. Малі проекти... багато малих проектів, які прості у виконанні. На початках, співпраця через видавництва, а далі - як карта ляже. Можна розширитися й працювати над глобальними проектами... Ви тепер розумієте амбіції, як з нічого створили новий UAEA=)) Для цих проектів не потрібні інвестори, бо зайнятість буде мінімальною. Якщо щось вистрілить, ось тоді можна подумати про повну зайнятість.

Хоча може все таки краще інвестори... В такому випадку хто зазвичай виступає в цій ролі й кому відправляти концепт документи?

Я не просто так написав про 2 можливі шляхи. Хто платить. той і контролює. Не можете платити треба розуміти, що доведеться відмовитись від контролю.

Подякували: Звір із Лісу1

19

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Я "лізу" рівно туди, куди дозволяють гілки форуму.
Ви створили тему і дали згоду на обговорення вами сказаного, тож будьте ласкаві слухати й не дуже приємні речі, а не тільки веселкові поради.

Подякували: Звір із Лісу1

20

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Цікаво, а скільки сучасний український письменник би взяв за права на його науково-фантастичний твір?
Або взагалі за написання твору під заказ.