Тема: Принуип побудови координатної сітки
Допоожіть розібратися з кодом. Дана чатикна малює горизонтальні, а потім вертикальні лінії так, щоб утворилась координатна сітка. Посніть, будь ласка, по якому принципу це відбувається та умову і тіло циклу
private: System::Void DrawGrid(Pen^ pen, Graphics^ g) {
    float dt = 20.0f / scale;    //шаг на масштаб
    pen->Width = 1 / scale;    // ширина карандаша
    // рисуем горизонтальные линии по всей длине picturebox
    for( float i = 0.f; i < (float)pictureBox1->Width/2.f; i += dt)
    {
        g->DrawLine(pen,  i, (float)pictureBox1->Height/-2.f,  i, (float)pictureBox1->Height/2.f); 
        g->DrawLine(pen, -i, (float)pictureBox1->Height/-2.f, -i, (float)pictureBox1->Height/2.f); 
    }
    // рисуем вертикальные по всей длине
    for( float i = 0.f; i < (float)pictureBox1->Width/2.f; i += dt)
    {
        g->DrawLine(pen, (float)pictureBox1->Width/-2.f,  i, (float)pictureBox1->Width/2.f,  i); 
        g->DrawLine(pen, (float)pictureBox1->Width/-2.f, -i, (float)pictureBox1->Width/2.f, -i); 
    }
}Дуже вдячна


