1

Тема: Допоможіть дописати програму

Програма представляє собою стек, куди записуються вагони. Вагон має тип і унікальний порядковий номер.
Є функція Generate, яка рандомізують тип вагона і номер його.
Але, після того як вона виводить, я хочу що б вона показала ці номери, наприклад, в типі вагона 'A'. Але, воно його не відображає.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

interface IStack {
    Boolean Empty();
    object Pop();
    object Push(object elements);
    object Peek();
    void Generate(int qty);
    void Display();
    void DisplayAll();
}

class Carriage {
    public int CarriageNumber {
        get; protected set;
    }

    public string CarriageType {
        get; protected set;
    }

    public Carriage(string type, int number) {
        this.CarriageNumber = number;
        this.CarriageType = type;
    }

    public override string ToString() {
        return CarriageNumber.ToString() + "/" + CarriageType;
    }
}

class Stack : IStack {
    int StackSize;
    int top;
    object[] item;

    public int StackSizeProperty {
        get { return StackSize; }
        set { StackSize = value; }
    }

    public Stack() {
        StackSizeProperty = 11;
        item = new object[StackSize];
        top = 0;
    }
    
    public Stack(int capacity) {
        StackSizeProperty = capacity;
        item = new object[StackSizeProperty];
        top = 0;
    }

    public bool Empty() {
        if (top == 0) {
            return true;
        }
        return false;
    }

    public void Generate(int qty) {
        Random rnd = new Random();

        Console.Write("Enter number of trains: ");
        qty = int.Parse(Console.ReadLine());

        string[] car_type = { "a", "b" };

        for (int elements = qty; elements > 0; elements--) {
            item[elements] = rnd.Next(1, 100);
            int type = rnd.Next(car_type.Length);
            Console.WriteLine("Item " + elements + ": " + item[elements] + "/" + car_type[type]);
        }
    }

    public object Push(object elements) {
        if (top == StackSize) {
            Console.WriteLine("Stack is full.\n");
            return "Stack is full.";
        }
        else {
            item[++top] = elements;
            Console.WriteLine("Item was been pushed.\n");
            return "item was been pushed.";
        }
    }

    public void Entering(string CarriageType,  int CarriageNumber) {
        Console.Write("\n\tEnter the type of train: ");
        CarriageType = Console.ReadLine();
        Console.Write("\tEnter the number of train: ");
        CarriageNumber = int.Parse(Console.ReadLine());
    }

    public object Pop() {
        if (Empty()) {
            Console.WriteLine("Stack is empty.\n");
            return "Nothing.";
        }
        else {
            return item[top--];
        }
    }

    public object Peek() {
        if (Empty()) {
            Console.WriteLine("Stack is empty.\n");
            return "Nothing.";
        }
        else {
            return item[top];
        }
    }

    public void Display() {
        for (int elements = top; elements > 0; elements--) {
            Console.WriteLine("Item " + elements + ": " + item[elements]);
        }
    }

    public void DisplayAll() {
        Console.WriteLine("All items: ");
        for (int elements = top; elements > 0; elements--) {
            Console.WriteLine("\t" + item[elements]);
        }
    }

    public void Exit() {
        do{ } while (Console.ReadKey().Key != ConsoleKey.Escape);
    }

    public int Entering() {
        Console.Write("\tEnter the number of train: ");
        return int.Parse(Console.ReadLine());
    }
}

class MainProgramStacks {
    static void Main() {
        Stack AtypeStack = new Stack();
        Stack BtypeStack = new Stack();

        int mm_choice = 0, type_choice = 0, peek_choice = 0,
            rmv_choice = 0, display_choice = 0,  qty =0,
            CarriageNumberA = 0, CarriageNumberB = 0;
        while (true) {
            Console.WriteLine("- -- ---  - Menu - --- -- -");
            Console.WriteLine("- 1 - Add an element      -");
            Console.WriteLine("- 2 - Peek top element    -");
            Console.WriteLine("- 3 - Remove top element  -");
            Console.WriteLine("- 4 - Display stacks      -");
            Console.WriteLine("- -- ---  -  --  - --- -- -");
            mm_choice = int.Parse(Console.ReadLine());
            
            switch (mm_choice) {
                case 1:
                    Console.Clear();
                    while (type_choice != 4) {
                        Console.WriteLine("- 1 - Add an element to type A: ");
                        Console.WriteLine("- 2 - Add an element to type B: ");
                        Console.WriteLine("- 3 - Generate elements:        ");
                        Console.WriteLine("- 4 -            Exit           ");
                        type_choice = int.Parse(Console.ReadLine());

                        switch (type_choice) {
                            case 1:
                                AtypeStack.Push(new Carriage("a", AtypeStack.Entering()));
                                break;
                            case 2:
                                BtypeStack.Push(new Carriage("b", AtypeStack.Entering()));
                                break;
                            case 3:
                                AtypeStack.Generate(qty);
                                break;
                        }
                    }
                    break;
                case 2:
                    Console.Clear();
                    while (peek_choice != 3) {
                        Console.WriteLine("- 1 - Peek top element of A type: ");
                        Console.WriteLine("- 2 - Peek top element of B type: ");
                        Console.WriteLine("- 3 -             Exit            ");
                        peek_choice = int.Parse(Console.ReadLine());

                        switch (peek_choice) {
                            case 1:
                                AtypeStack.Peek();
                                break;
                            case 2:
                                BtypeStack.Peek();
                                break;
                        }
                    }
                    break;
                case 3:
                    Console.Clear();
                    while (rmv_choice != 3) {
                        Console.WriteLine("- 1 - Remove element from type A: ");
                        Console.WriteLine("- 2 - Remove element from type B: ");
                        Console.WriteLine("- 3 -              Exit          -");
                        rmv_choice = int.Parse(Console.ReadLine());

                        switch (rmv_choice) {
                            case 1:
                                AtypeStack.Pop();
                                break;
                            case 2:
                                BtypeStack.Pop();
                                break;
                        }
                    }
                    break;
                case 4:
                    Console.Clear();
                    while (display_choice != 4) {
                        Console.WriteLine("- 1 - Display elements of type A: ");
                        Console.WriteLine("- 2 - Display elements of type B: ");
                        Console.WriteLine("- 3 - Display all elements:       ");
                        Console.WriteLine("- 4 -            Exit            -");
                        display_choice = int.Parse(Console.ReadLine());
                       
                        switch (display_choice) {
                            case 1:
                                AtypeStack.Display();
                                break;
                            case 2:
                                BtypeStack.Display();
                                break;
                            case 3:
                                AtypeStack.DisplayAll();
                                BtypeStack.DisplayAll();
                                break;
                        }
                    }
                    break;
            }
        }
    }
}

2

Re: Допоможіть дописати програму

Велика купа питань до коду, переважно пов'язана із нерозділенням введення і обробки даних, та то таке. Просто ви самі собі життя ускладнюєте.
Уточніть, будь ласка, що саме ви робите з програмою і чого очікуєте. "воно його не відображає" - це надто загальний опис, якщо комп'ютер, наприклад, вимкнеться, то він теж підійде. Пишіть конкретно, що ви вводили, що програма виводить, а чого ви очікуєте.
Не зрозуміла логіка - у вас два стеки для вагонів різних типів, але функція Generate заповнює лише один зі стеків сумішшю типів. Можливо, у цьому і проблема, щоб сказати точніше, треба його запускати, а ставити собі VS лише заради цього я не буду, та й якби він стояв, я б цього не зробив - вам же ліньки продемонструвати, що робить ваша програма, то чому мені не має бути ліньки повторювати вашу роботу?

3

Re: Допоможіть дописати програму

koala написав:

Велика купа питань до коду, переважно пов'язана із нерозділенням введення і обробки даних, та то таке. Просто ви самі собі життя ускладнюєте.
Уточніть, будь ласка, що саме ви робите з програмою і чого очікуєте. "воно його не відображає" - це надто загальний опис, якщо комп'ютер, наприклад, вимкнеться, то він теж підійде. Пишіть конкретно, що ви вводили, що програма виводить, а чого ви очікуєте.
Не зрозуміла логіка - у вас два стеки для вагонів різних типів, але функція Generate заповнює лише один зі стеків сумішшю типів. Можливо, у цьому і проблема, щоб сказати точніше, треба його запускати, а ставити собі VS лише заради цього я не буду, та й якби він стояв, я б цього не зробив - вам же ліньки продемонструвати, що робить ваша програма, то чому мені не має бути ліньки повторювати вашу роботу?

Сама функція Generate - працює.
Але, коли ці числа сгенеровані я їх хочу відобразити всі в стеці А, наприклад, або ж в Б. Але коли я іх хочу відобразити, вони(рандомні данні) не виводяться. Потім я хотів доробити сортування, яке буду відображати всі рандомізовані дані по типу вагонів А та Б.

Post's attachments

111.png 9.52 kb, 139 downloads since 2018-03-19 

4 Востаннє редагувалося laketych (19.03.2018 22:00:46)

Re: Допоможіть дописати програму

laketych написав:
koala написав:

Велика купа питань до коду, переважно пов'язана із нерозділенням введення і обробки даних, та то таке. Просто ви самі собі життя ускладнюєте.
Уточніть, будь ласка, що саме ви робите з програмою і чого очікуєте. "воно його не відображає" - це надто загальний опис, якщо комп'ютер, наприклад, вимкнеться, то він теж підійде. Пишіть конкретно, що ви вводили, що програма виводить, а чого ви очікуєте.
Не зрозуміла логіка - у вас два стеки для вагонів різних типів, але функція Generate заповнює лише один зі стеків сумішшю типів. Можливо, у цьому і проблема, щоб сказати точніше, треба його запускати, а ставити собі VS лише заради цього я не буду, та й якби він стояв, я б цього не зробив - вам же ліньки продемонструвати, що робить ваша програма, то чому мені не має бути ліньки повторювати вашу роботу?

Сама функція Generate - працює.
Але, коли ці числа сгенеровані я їх хочу відобразити всі в стеці А, наприклад, або ж в Б. Але коли я іх хочу відобразити, вони(рандомні данні) не виводяться. Потім я хотів доробити сортування, яке буду відображати всі рандомізовані дані по типу вагонів А та Б.

неможу додати два скріншоти сразу одним постом

Post's attachments

222.png 5.91 kb, 153 downloads since 2018-03-19 

5

Re: Допоможіть дописати програму

Функція Display не виводить усі дані в масиві item - вона виводить тільки top з них, з top-й по 1-й. Я ніде не бачу у ваших дописах, що це її очікувана поведінка. До речі, так само Generate лишає купу елементів незаповненими (чи навпаки вилізає за межі масиву).