21

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

VTrim написав:

Я "лізу" рівно туди, куди дозволяють гілки форуму.
Ви створили тему і дали згоду на обговорення вами сказаного, тож будьте ласкаві слухати й не дуже приємні речі, а не тільки веселкові поради.

Хм, можливо мене трішки понесло не в ту сторону... Тому перепрошую, якщо вже на те стало. Проте думаю, я чітко дав зрозуміти, що я хочу отримати і кажу свою оцінку ви могли б дати коли я написав вам, які ідеї та доробки маю. Проте в цьому не має сенсу, але лише можете отримати моє слово, що там нічого банального, що часто буває на форумах. Усе продумано до деталей.

Потрібно шукати людей не в мережі, а знайомих, кому буде можливість розповісти та показати всі ідеї... або шукати того, хто буде платити...

22

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Я теж не мав наміру образити вас, просто деякі фрази про легкість розробки і просування трохи дивують )
Вдалих вам починань.

=)
Подякували: Звір із Лісу1

23

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Капець, я навіть не знав що існує смертельна доза кофеїну. Вірніше не підозрював, що вона настільки мала.

24

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:

Цікаво, а скільки сучасний український письменник би взяв за права на його науково-фантастичний твір?
Або взагалі за написання твору під заказ.


Ви питаєте як автор? Десь хтось тут продавав на форумі свою ідею на книгу? Це часом не ви=)

Книгу краще написати самому, і запропонувати видавцю у вигляді синопсису... там же надійся на 100-250 доларів)) в разі успіху.

Мільйон принесуть лише право на фільм та переклад, що належатимуть особисто вам за договором. Тільки це вже фантазії))

Як я говорив, у нас ця віха не захищена, бо ти не можеш гарантувати, що в разі показу тобі відмовлять і заберуть собі ідею...

так саме я зараз пропоную "кота в мішку" запевняючи, що то сіамський.

25 Востаннє редагувалося Звір із Лісу (25.05.2018 17:49:31)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

VTrim написав:

Я теж не мав наміру образити вас, просто деякі фрази про легкість розробки і просування трохи дивують )
Вдалих вам починань.

в тому вся суть) маленькі проекти... основу деяких я написав в Ексель) Тому написати програму просто, створити графічні нюанси також. Геморой принесе лише реалізація додаткових елементів, які підлягатимуть монетизації... а продажами нехай займається видавець.

Чи ви скажете, що програмісту потрібно багато часу, щоб написати судоку... але є складніші проекти.

Деякі проекти можуть узагалі мати генератор головоломок, а деякі - потрібно все в ручну виставляти. Дякую за увагу.

26 Востаннє редагувалося VTrim (25.05.2018 17:50:18)

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Крім того, якщо є талант добре жунглювати літературними обертами можна й писати огляди на події зі світу геймдев індустрії. Читати круто написані розгромні або хвалебні статті теж цікаво, особливо українською.

=)

27

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
Vo_Vik написав:

Цікаво, а скільки сучасний український письменник би взяв за права на його науково-фантастичний твір?
Або взагалі за написання твору під заказ.


Ви питаєте як автор? Десь хтось тут продавав на форумі свою ідею на книгу? Це часом не ви=)

Книгу краще написати самому, і запропонувати видавцю у вигляді синопсису... там же надійся на 100-250 доларів)) в разі успіху.

Мільйон принесуть лише право на фільм та переклад, що належатимуть особисто вам за договором. Тільки це вже фантазії))

Як я говорив, у нас ця віха не захищена, бо ти не можеш гарантувати, що в разі показу тобі відмовлять і заберуть собі ідею...

так саме я зараз пропоную "кота в мішку" запевняючи, що то сіамський.

Ні я не автор, я купити хочу)

28

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:

Ні я не автор, я купити хочу)

Це ви так жартуєте? Думаю вам не підійде те, що я наразі пишу) Вам прийдеться вивчити забагато термінології і нюансів з героями=) Термінологія охоплює психологію і до космології. Це у вас творча криза,  вам прийдеться купувати вся книги, щоб відповідати стилю.

Жартами жартами, але книга не продається=) Лише звідки вам відомо напрям книги, а може це роман у стилі Коельйо)

29

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу, воно трохи звичайно кострубате. Здалось би якогось редактора, щоб вичитав. Але графоман ви завзятий) Краще придумайте як монетаризувати свої твори. Наприклад пишіть історії під заказ. І коли вже будете мати дохід, то спонсоруйте видання ігор по своїх ідеях.

30

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
Vo_Vik написав:

Ні я не автор, я купити хочу)

Це ви так жартуєте? Думаю вам не підійде те, що я наразі пишу) Вам прийдеться вивчити забагато термінології і нюансів з героями=) Термінологія охоплює психологію і до космології. Це у вас творча криза,  вам прийдеться купувати вся книги, щоб відповідати стилю.

Жартами жартами, але книга не продається=) Лише звідки вам відомо напрям книги, а може це роман у стилі Коельйо)

Я не конкретно вашу книгу маю наувазі. Взагалі для геймдеву дуже добра реклама, якщо є хороший твір по якому написана гра чи навпаки по грі написана книга.

31

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:

Звір із Лісу, воно трохи звичайно кострубате. Здалось би якогось редактора, щоб вичитав. Але графоман ви завзятий) Краще придумайте як монетаризувати свої твори. Наприклад пишіть історії під заказ. І коли вже будете мати дохід, то спонсоруйте видання ігор по своїх ідеях.

Порада хороша, і певною мірою я вже дійшов до цього. Згори я говорив про закриття теми)

Дам вам пораду, не називайте людей, що вважають себе письменниками графоманами, бо це образа=)

32

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:

Я не конкретно вашу книгу маю наувазі. Взагалі для геймдеву дуже добра реклама, якщо є хороший твір по якому написана гра чи навпаки по грі написана книга.


Весело... Ви знову точно в ціль)) Книга яку я пишу, була спочатку сценарієм для гри))

33

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Звір із Лісу написав:
Vo_Vik написав:

Звір із Лісу, воно трохи звичайно кострубате. Здалось би якогось редактора, щоб вичитав. Але графоман ви завзятий) Краще придумайте як монетаризувати свої твори. Наприклад пишіть історії під заказ. І коли вже будете мати дохід, то спонсоруйте видання ігор по своїх ідеях.

Порада хороша, і певною мірою я вже дійшов до цього. Згори я говорив про закриття теми)

Дам вам пораду, не називайте людей, що вважають себе письменниками графоманами, бо це образа=)

Я вибачаюсь. Я про те, що 180 навіть творів, навіть якщо це вірші на кілька стовпчиків, це досить великий об’єм написаного. Значить маєте усидчивість сидіти і писати. Це мало би бути хорошою якістю для хорошого письменника. Бо якщо роман великий, то там одні і ті самі епізоди приходиться переписувати по кілька разів, щоб з’язати всі кінці з кінцями.

От у вашому творі про кофеїн. скільки в дівчини ноутбуків було? бо один хлопець знайшов в неї дома, а другий вона впустила в готельному номері коли падала. От виходить неув’язочка.

34

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Vo_Vik написав:
Звір із Лісу написав:
Vo_Vik написав:

Звір із Лісу, воно трохи звичайно кострубате. Здалось би якогось редактора, щоб вичитав. Але графоман ви завзятий) Краще придумайте як монетаризувати свої твори. Наприклад пишіть історії під заказ. І коли вже будете мати дохід, то спонсоруйте видання ігор по своїх ідеях.

Порада хороша, і певною мірою я вже дійшов до цього. Згори я говорив про закриття теми)

Дам вам пораду, не називайте людей, що вважають себе письменниками графоманами, бо це образа=)

Я вибачаюсь. Я про те, що 180 навіть творів, навіть якщо це вірші на кілька стовпчиків, це досить великий об’єм написаного. Значить маєте усидчивість сидіти і писати. Це мало би бути хорошою якістю для хорошого письменника. Бо якщо роман великий, то там одні і ті самі епізоди приходиться переписувати по кілька разів, щоб з’язати всі кінці з кінцями.

От у вашому творі про кофеїн. скільки в дівчини ноутбуків було? бо один хлопець знайшов в неї дома, а другий вона впустила в готельному номері коли падала. От виходить неув’язочка.


)) Тепер вловив... Люди вміють користуватися пошуком. Самому стало цікаво скільки, згодом перегляну, але змін не гарантую, бо трішки в конфлікті з власником сайту та не маю доступу. Ви не зважайте на помилки логіки тексту, бо то було 8 років тому й наразі стиль трішки відрізняється. Хіба автор не може посеред твору дати щось чого не було. (Цікаво як у вас вистачило сил читати то. Спробуйте прочитати "Карсефул. Вигнанець з пекла." - давній твір, але може дати хоч якесь уявлення про те, якою буде книга (нижче в розділі "Твори")). Віршів там обмаль, бо маю план переробити всі... Нові, або в шухлядці, або на інших сторінках, тому ви бачите не весь обсяг писанини.

Доречі 180 - це доволі малий обсяг, якщо переглянете сайт, то знайдете авторів, що за рік надрукували до тисячі. Тільки моя творчість не по темі, що я створив, бо математичні здобутки та записи лише в блокнотах. Може ви бажаєте спробувати себе в ролі компаньйона й ви хороший програміст, що уже створював андроїд додадок, то скажіть. Я вам відправлю концепт документ і в разі потреби поясню, що до чого. Там уже скажете чи хороша ідеї чи не тим займаюся))

Дам вам завдання, що веселіше ніж творики. Зайдіть на сайт та натисніть на кнопочку реєстрації (ще до мого блокування пункту повної адреси не було). Це ж яка об'ємна база даних на незахищеному ресурсі. (блокований за розголос проблем сайту).

ЗІ: коли запитали про кофеїн, я одразу щось запідозрив... а проблема то в ніку з танків=) Стосовно компаньйона подумайте, й потрібно бути позитивно налаштованим.

35

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Нажаль абсолютно нема особистого часу на бавленку з андроїдом. Зате маю кілька людей, яким можу заплатити, щоб вони то зробили на ангулярі і потім зробили версію під андроїд чи iOS. Але то вкладання грошей і трохи інший рівень співпраці, ніж ви пропонуєте. Я не кажу працювати зі мною. Просто складіть загальне ТЗ для одної забавки і попросіть когось оцінити вартість розробки. Бо 2-3 дні роботи це 200-300 доларів, таку суму навіть і письменник може в Україні назбирати і оплатити розробку. Але маючи практику таких ситуацій, зазвичай такі задачі займають 2-3 місяці і відповідно зовсім інші суми.

Подякували: Звір із Лісу1

36

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Зрозуміло. Насправді, я сам спочатку не мав бажання влізати в андроїд, але вирішив з простішого. Значить час міняти стратегію й іти складнішим шляхом.

На вашу думку, що ліпше обрати з мов програмування - С+ чи Джава.

1. Для озвучених мною простих числових ігор - типу судоку. Основна платформа Андроїд.

2. Для квестової гри типу пошуку предметів (хоча без пошуку). Простий квестовий клікер із анімацією при певних кліках із авторським малюнком та сюжетом. Основа можливо андроїд, але бажано пк, бо це мала бути перша робота (але то таке).

Ще може порадите, що можна прочитати для розуміння, як користуватися графікою, щоб не було нехороших речей через різні розширення. Поганий досвід при створенні сайтів=(. Можна іноземну літературу.

Значить час їхати на заробітки по інвестиції=).

37

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

Дивіться в сторону Ангулар (той що на основі type scrypt а не js), vue чи навіть можливо unity3d.

На рахунок юніті можете попросити допомоги в Факиняна на цьому форумі)

Подякували: Звір із Лісу1

38

Re: Порадьте вірний шлях у геймдев.

тільки я перемикнувся з unity3d на Ангуляр (той, що на основі typescript, а не js) ще рік тому.

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!