21 Востаннє редагувалося dot (14.08.2019 19:44:19)

Re: що за муйня з укр.нетом?

P.Y. написав:

Це додаткові дії й для самого власника (особливо коли вам треба терміново відповісти, а ви намагаєтесь згадати пароль, поставлений минулої п'ятниці). Тому більшість обходиться простеньким свайпом.

Шчо швидш, аныж набрати самого кључа, але через відбитк паљцьа шче швидш. Хтозна шчо попереду робити јмо — оком, лицьом? Зьвістно, то дејака морока, але ж закривајете за собоју дверy від хати, еге?

Тіљки не кажіть, же ны.

22

Re: що за муйня з укр.нетом?

adziri написав:

А взагалом ніхто не заставляє нічого вводити, не подобається не користуйся

Виходить, що простіше не користуватися.
Ні, серйозно, хто взагалі заводить пошту на укрнеті в наш час? Це, може, було актуально в нульових, коли ще була різниця між тарифікацією українського/зарубіжного трафіку, але вже років десять як люди масово перейшли на гмейл. Виходить, скриньки на укрнеті є переважно лише в старих користувачів, що застали діалапний інет. В мене теж є, якщо що (давно туди не заглядав, та й для обміну кореспонденцією не використовую — тому втрата невелика).

З іншого боку, самий підхід, як у радянській їдальні — «лопай що дають, або топай звідки прийшов» — у даній ситуації свідчить про культуру ставлення до постійних клієнтів. Яка сформувалася в західних країнах ще в докомп'ютерні часи, і якої, на жаль, досі немає в нас.

Подякували: leofun01, ostap34PHP2

23

Re: що за муйня з укр.нетом?

P.Y. написав:
adziri написав:

А взагалом ніхто не заставляє нічого вводити, не подобається не користуйся

Виходить, що простіше не користуватися.
Ні, серйозно, хто взагалі заводить пошту на укрнеті в наш час? Це, може, було актуально в нульових, коли ще була різниця між тарифікацією українського/зарубіжного трафіку, але вже років десять як люди масово перейшли на гмейл. Виходить, скриньки на укрнеті є переважно лише в старих користувачів, що застали діалапний інет. В мене теж є, якщо що (давно туди не заглядав, та й для обміну кореспонденцією не використовую — тому втрата невелика).

З іншого боку, самий підхід, як у радянській їдальні — «лопай що дають, або топай звідки прийшов» — у даній ситуації свідчить про культуру ставлення до постійних клієнтів. Яка сформувалася в західних країнах ще в докомп'ютерні часи, і якої, на жаль, досі немає в нас.

джімел- кацапський, укркористувачів обслуговують московити.

24

Re: що за муйня з укр.нетом?

що за муйня з укр.нетом?

Прихований текст

Емм... ну він ... лайно.

Подякували: 221VOLT1

25

Re: що за муйня з укр.нетом?

P.Y. написав:

також користуються скайпом та іншими месенджерами

У яких зараз теж облікові записи до телефону прив'язуються, еге ;-D Skype серед популярних месенджерів — радше виняток, який не те що не використовує номер телефону у якості лоґіну, а й навіть не вимагає (поки що?) його прив'язувати. А от инші мастодонти 00-х вже впали: AIM/Yahoo Messenger закрилися, ICQ непомітно переформатувався в новий месенджер під старим брендом, і зараз теж вимагає. Про новомодні (WhatsApp/Viber/Telegram/Snapchat/Line), а також видрані з соцмереж чатики — нема чого й казати. Вільні (Jabber/Tox/Ring/Matrix/IRC/etc.) не вимагають, але мало хто ними й користується.

Ближче до теми — ну так, Ukr.Net десь із 2016-го року сфокусувався на безпеці й «закручує гайки». Заборонили збирання пошти иншими поштовими сервісами, вимкнули нешифрований SMTP, поставили ґуґлокапчу на вхід (тепер зі старих бравзерів до Web-інтерфейсу не зайти). Сумно, але зрозуміти їх можна. Бо буває й гірше — QIP он, приміром, взагалі помер. А також в Ukr.Net, на відміну від найближчих українських конкурентів, принаймні пошта на безкоштовних скриньках не видаляється й обсяг зберігання пристойний.