Vo_Vik написав:Проблема а моделюванні ші, не в самому ші, а в створенні штучного середовища для ШІ. От створите ви копію всіх людських нейронів. Ккди ви її засунете? В віртуальне середовище? А воно що буде на вхід тої моделі подавати? Як ви змоделюєте почуття голоду, страху, бо вміст якихось гормонів змінився, бо тебе розкрили коли ти спиш і температура шкіри знизилась на 0.5 градуса.
а я думаю, що, для початку, проблема саме в ШІ --
якщо грубо узагальнити --
люди називають інтелектом різницю між сільським дурачком-ідіотом-алкоголіком Васею і міським умником Петром, у якого, умовно, декілька PhD, високо літає в різноманітних абстракціях, вміє в різноманітну теорію і практику
(і пояснити, що-як працює, і показати, і спаяти-поремонтувати)
в теорії, між ними прірва
в теорії, нейронка може бути і Васею, і Петром)
на практиці, ми поки не бачимо навіть нейронки-Васі
в теорії, інтелект - вміння вирішити задачу
на практиці, інтелект - вміння оперувати абстракціями, що і дає рішення різноманітних задач
(Петро махає рукою Васі)
koala написав:Вибачте, ви хоч одне спеціалізоване видання про ШІ читали? Чи хоча б науково-популярне? Статті на жовтих сайтах не враховуємо.
якщо ви апелюєте до того, що я не ознайомлений з певними сучасними-новомодними термінами --
не треба це не має сенсу
я і без риторичних запитань знаю, що я не все знаю)
бути ознайомленим з всією теорією - всіма теоріями --
напевно, це наче "подивитись всі фільми" --
за час, поки ви переглядаєте один фільм, знімають ще декілька))
cheappi386 написав:Навчання це не костилі.Навчання залежить від середовища. ШІ не має бути подібним ні до людського ні до котячого, ні до риб'ячого. ШІ має навчатися залежно до середовища у якому він розташований. І якщо при цьому він успішно навчається, це таки інтелект. Бо він пристосовується до середовища у якому знаходиться, не залежно від того як це середовище сприймається іншими інтелектами.
PS Це моя особиста думка, яка не зобов'язана збігатися з загально прийнятими термінами.
якщо я скажу, узагальнюючи, що навчання нейронки -- це брутфорс,
що ви скажете про таку думку?
мавпа дивиться -- банан -- отже, бере і їсть,
не банан -- не чіпає,
бачить палицю і по чому нею поруч може вдарити -- взяла і вдарила)
на мою думку, на цьому і закінчується вся "інтелектуальність" тих костилів, якими вирішують вузькоспеціалізовані задачі зараз, начиваючи їх "інтелектом" ))
з такою мавпою у вас не получиться бесіда про абстракції, про ймовірне фантастичне життя на планетах далеких зірок, дивлячись разом у зоряне нічне небо,
з сільським дебілом Васею, можливо, уже якась-сяка-така бесіда получиться, це вже буде який-не-який - слабкий інтелект,
з міським умником Петром бесіда на такі теми може получитись дуже цікавою, бо тут є інтелект
(повторюсь -- веду мову про реальне, практику, а не формальне-гіпотетичне-лише_теорію,
те, що певна програма може ефективніше за вас ходити шаховими фігурками, це ще не робить цю програму ефективнішою за вас у всьому, це ще не робить цю програму справжнім загальним штучним інтелектом)