141

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

pluszz написав:


Ось тут після авторизації добре б було щоб напис на кнопці  змінювався. З  "Почати гру як анонім"  на просто почати гру бо трохи збиває з пантелику.
Візуально виглядає привабливо. Решту напишу пізніше.

Воно так, у більшості випадків, і працює. Логінізацію мені допомагали робити друзі (для мене це складнувато виявилося), я попрошу їх ще раз подивитися. Який браузер-пристрій скажіть, будь-ласка.

ur_naz написав:

Вважаю треба виправляти граматичні помилки та розвивати контент. Бо дуже скучно. ані музики нема, ані красивих шрифтів, ані цікавих розповідей і т.і.
Я вам писав, давайте бетатест, ви відмовились, тож в релізі щось сире і нецікаве з не дружелюбним та не інтуїтивним інтерфейсом.

Дякую за увагу до проекту. Якщо знайдете граматичні помилки - обов'язково напишіть. Все що знаходять, я виправляю.

Подякували: itakal1

142

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Gener_Al написав:
pluszz написав:


Ось тут після авторизації добре б було щоб напис на кнопці  змінювався. З  "Почати гру як анонім"  на просто почати гру бо трохи збиває з пантелику.
Візуально виглядає привабливо. Решту напишу пізніше.

Воно так, у більшості випадків, і працює. Логінізацію мені допомагали робити друзі (для мене це складнувато виявилося), я попрошу їх ще раз подивитися. Який браузер-пристрій скажіть, будь-ласка

Lubuntu 19.10(64 bit) Mоzilla Firefox 77.0.1

143

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А куда можна надсилати повідомлення про знайдені помилки.

Подякували: Gener_Al1

144

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Hadaju, sjudy abo na Dyskord. Pravda, na Dyskodi, jak batcyv, je Moskvomovni.

145

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

pluszz написав:

А куда можна надсилати повідомлення про знайдені помилки.

Наприклад, сюди: HistoryGame.net@gmail.com
Дякую.

146

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Насправді, приємно вражений грою! Я не звертав уваги на цей топік від самого початку, мені перші скріни видались неякісними,
тай, це мало бути під вінду. І не думав, що взагалі щось вийде (були на форумі свої ігрописці)

Та вчора випадково натрапив на стрім Alex20 і, по-перше, здивувася, що вона взагалі вийшла в продакшин, по-друге, зацікавив формат. Я не любитель шутерів, стрілялок, стратегій (що там ще) - коли їх грав, то це було швидше несвідомо. Там все наче на емоціях зав'язано. А тут я отримав повне занурення на к-ка годин, як з худ. книгами, які читав про цей історичний період. За це - велике дякую!

Гру пройти вдалось. З 3 чи 4 разу (і не ідеально).

Завдання, показати що, ані Хмельницький, ані Виговський не були просто дурнями, а були вимушені діяти відповідно до обставин - виконано точно, а справді їх до цього вважав просто не державниками, і у всьому винними (і Б. Хмельницького теж трохи).
Ще в мене з часів уроків історії не було зрозуміло чому так важливо на кого робить ставку та чи інша пол. персона (населення - знать - армія), в грі це добре проілюстровано.

Найважливішим для мене було:
1. Загальний акцент зроблений не на ефектах бою, не на анімації, не на картинках героїв (емоції. Я заради емоцій грав стратегії, але задоволення не отримував потім жодного, лише розчарування, що просрав час), а на виборі, який є важливий. Думаєш, перед тим, як зробити вибір. Один неправильний крок у битві - і фейл повністю - все, держави нема. Це дає відчуття важливості і зосередженності - найважливіший, критичний момент у грі, для мене. З вашою грою я задоволення отримав.

2. персонажі: реальні, конкретні, історичні. В худ. історичних книгах (Малик, Куліш): настрої різних верств населення передаються конкретними (історичними чи видуманими) персонажами через діалоги і локальні події, які, здавалось би, не мають значення на держ. рівні, але добре виконують свою роль. Мені здається, вам вдалось повторити цей трюк в грі.


Побажання від мене (up to you чи брати до уваги):
1. дизайн - моє перше враження зіпсував саме він. Дух епохи треба зберегти, але кнопочки з тінями - дуже кидаються в очі (2020 ж);
2. я б закинув грошенят, але що це за fondy? Трохи стрьомно. Може патреон? Звичайний лінк на моно?.
3. не надто інтуїтивний UX: куди натискати? чому? повторювані кліки. Повідомлення від населення інколи не показуються. - це все технічні моменти (найневажливіше, але трохи зручніше без)
4. ускладнення. Чим авторежим битви відрізняється від керування? Чи можна виграти керуючи, якщо авто режим прорахував б фейл? У реального воєначальника є ще багато інших параметрів від яких залежить результат битви, наскільки він підготувався, яке забезпечення, які союзники, як розділив війська, обхідні маневри хитрощі і багато іншого. Я дуже хочу ускладення до реального історичного рівня. Розумію, що технічно це все важко реалізувати, тому і є лише ці тупі стратегії. Але я б дуже хотів пограти в наближену до реальної стратегію (може я щось пропустив і щось схоже вже є?)
5. ускладення розгалужень гри. Я маю лише приблизне уявлення, яку роботу ви проробили пишучи сценарії щодо кожного напряму і розумію, що важко буде ускладнювати. Але я б спробував з більшою к-стю розгалужень.
6. Яка ж буде назва?
7. Ну і можливість почати з якось вже пройденого моменту в історії. Напр. я пройшов 75% і фейл, хочу далі спробувати по іншому, але перші 25% - буду проходити так само. Напр., почати з 30% гри, від того що ти вже пройшов.

Ще раз дякую!

Подякували: Gener_Al, plusxx2

147 Востаннє редагувалося Gener_Al (12.06.2020 01:28:14)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Q-bart написав:

Насправді, приємно вражений грою! Я не звертав уваги на цей топік від самого початку...

Дякую за такий великий відгук! Треба вірити в ігри про Україну, бо їх і так небагато =). Приємно, що гра сподобалася.

Щодо Ваших зауважень:
1. Гарний дизайн потребує художника і, як слідство, грошей. А гра (сподіваюсь, що це тимчасово), наразі, не може навіть свій хостинг оплатити. Тому дизайню, як вмію...
2. Fondy - досить відомий агрегатор платежів. Давно працює в Україні. Так що платіть - не бійтесь =). Його обрав тому, що друзі з ним давно працюють і допомогли мені зв'язати мій сайт з їхнім. Таким чином, люди які підтримують проект, одразу автоматично отримують можливість побачити порівняння своїх дій із діями реальних історичних осіб. Patreon - бере більший відсоток, не дуже просто налаштовується (як я читав), та, головне, мені нема чого пропонувати всім цим патронам. Гру не можна показувати частинами, як статті чи малюнки. Взагалі маркетинг – слабка сторона «Гетьманщини». Але це нормально для реального інді-проекта. Хоча я ходив по музеях, в якісь фонд державний. Показував, пропонував безкоштовно віддати. У кращому випадку «беруть подивитися», а коли телефонуєш просять «не відволікати». Забив поки що на це, бо нічого окрім демотивації не отримуєш.
3. Це все виходить з п1. На кращий дизайн я, мабуть, не спроможній. =)
4. Автобитви - для тих хто просто хоче «зануритися у історію». За умов підтримки старшиною на рівні 50-60%, комп’ютер зовсім непогано б’ється. Хоча ігнорує всякі герці та додаткові тактики. Я колись робив гру про давні битви, де команди треба роздати перед боєм. А під час бою хіба що гонцем щось можна спробувати виправити. Але нічого цікавого не вийшло, тож далі недоробленого прототипу справа не пішла.
5. Як на мене, тут цікавіше "далі робити". Бо насправді, ідея гри - поставити людину на місце тогочасних керманичів. А не показати фантазію автора.
6. Назва: Гетьманщина - часопис.
7. Гра і так невелика. Єдине що може підштовхнути пограти у неї довше - отримання ачівок. Але за умов "збереження" їх отримання буде дуже швидким та простим. Скажімо чесно, відсутність сейву - це затягування гри. Цим прийомом часто користуються ті, у кого небагато контенту. =)

Подякували: Q-bart, ReAl2

148

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

На кращий дизайн я, мабуть, не спроможній.

Вчитися. я робив конхветку з 16 кольорів у малюнку 16х16. А ви як з місяця впали, чи то застрягли в 90х. очі відкрийте. ви не в пустоті живете. Бо таке враження, що ви не знаєте навіть елементарних принципів побудови інтерфейсу. як зробити кнопку? щоб це була кнопка, а не оте що там?
І чом джуру образили?

Прихований текст

щось мене аж вивертає від того імперського ви  :!

149

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Гра супер дає можливість переосмислити історичні факти котрі людина нахапала з різних джерел і не задумувалась над ними. Зігравши в неї якби починаєш розуміти що керманичі Гетьманщини були дійсно в скрутній ситуації. Мені теж часом здавалося що цей проект може не виправдати сподівань. Та на щастя я виявився не правий, автор дуже крутий і проробив велику роботу дякую.   Я ще не получив всіх ачівок немає часу.

P.S.
Надіюсь автор буде ще змінювати(розширювати) гру. Можна булоб додати якісь міні квести про підтримку чумаків, контроль над тютюновими плантаціями, захоплення якихось незначних місцевостей, розширити лінію джури. Щоб воно не впливало на історію в цілому але було цікаво для гравця.

Подякували: ReAl1

150 Востаннє редагувалося Gener_Al (14.06.2020 10:52:39)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ur_naz написав:

Вчитися. я робив конхветку з 16 кольорів у малюнку 16х16.

Надсилайте приклади та власні роботи - будемо вчитися.

pluszz написав:

Гра супер дає можливість переосмислити історичні факти котрі людина нахапала з різних джерел і не задумувалась над ними.

Дякую за позитивний відгук. Про чумаків мав бути квест, але я так його і не доробив.
Гра, якщо буде розширюватися, то у вигляді інших невеликих "частин історії", хоча можливий експорт якихось параметрів чи персонажів з інших частин. Якщо епоха та місце подій не надто зміниться =)

Подякували: plusxx1

151 Востаннє редагувалося ur_naz (14.06.2020 12:50:47)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

вам це буде не цікаве

Post's attachments

gerbua_ps_3D.bmp 246 b, 264 downloads since 2020-06-14 

Подякували: 0xDADA11C7, Gener_Al2

152

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Наближається річниця Конотопської битви – головного бою московсько-козацької війни 1658-1659 років. За часів СРСР про битву намагалися не згадувати. Перше вшанування із залучення державних структур відбулося лише 2008 року, за президенства Віктора Ющенка. А 2009 року вийшла монета присвячена цій історичній події. Та потрібно пам’ятати, що самій битві передували менш масштабні, але не менш важливі бої.
Місто Конотоп (на той час прикордонне) знаходилося у облозі більше двох місяців. Саме героїчна оборона міста, під командуванням полковника Григорія Гуляницького, дала час тодішньому гетьману Івану Виговському зібрати козацьке військо та дочекатися татарської допомоги. А потім і розбити московську кавалерію та ратників. Тож історичний період Руїни – це не лише «туга та журба», але й ряд серйозних перемог.
Пригадати перебіг подій, що передували Конотопській битві та взяти участь у самому зіткненні можна погравши у безкоштовну історично-політичну гру «Гетьманщина – часопис» - https://historygame.net.

Подякували: FakiNyan, ReAl2

153

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Вітаю всіх з днем Конституції України. Це єдине державне свято, яке закріплено у самій Конституції, так що відмінити його вельми складно. А ще у Конституції зазначено, що джерелом влади є народ, описано територіальний устрій країни та багато всього іншого.
У Гетьманщині – першій козацькій державі, Конституції не було. Відомий документ Пилипа Орлика з’явилася лише на початку 18 століття. Та це не заважало існуванню країни. Джерелом влади щоправда був не народ, а реєстрові козаки. Вони мали право голосу, чорні ради за участі всіх верств населення проходили лише у виняткових ситуаціях. Територія ділилася не на області, як зараз, а на полки, очолювані виборним полковником. При цьому деякі міста, наприклад Київ, жили за Магдебурзьким правом і були вельми самостійними. Запорозька Січ взагалі поводила себе як автономна частина країни і часто ворогувала із самим гетьманом – верховним правителем країни, якого теж зазвичай обирали.
Є підстави стверджувати, що Богдан Хмельницький хотів  побудувати монархічну країну та заснувати власну династію, але невдало. Його старший син Тиміш одружився на Розанді Лупул - княгині Марії Радзивілл. Але невдовзі Тиміш загинув, а доля двох його синів і досі невідома.
А пригадати тонкощі державного устрою першою козацької держави можна погравши у безкоштовну історично-політичну гру «Гетьманщина - часопис» (https://historygame.net).

Подякували: plusxx, 0xDADA11C7, leofun013

154

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Я пiшов на союз з москалями, а мене вбили.
От i вiр людям.

А так гра шикарна! Дякую!

Подякували: 0xDADA11C7, Gener_Al2

155

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Прихований текст

москалеві москаляча смерть

156

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ExPy написав:

Я пiшов на союз з москалями, а мене вбили.
От i вiр людям.

А так гра шикарна! Дякую!

Буває. Є варіант піти на такий союз і не тільки вижити, а й преференції для власної родини отримати. Щоправда, гра все одно закінчиться.

157

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

ExPy написав:

Я пiшов на союз з москалями, а мене вбили.
От i вiр людям.

А так гра шикарна! Дякую!

І так буде з кожним хто піде на союз з москалями.

Подякували: FakiNyan1

158

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Ну то iсторiя, гра. У мене там повстання. Шведи морозяться. Поляки..якось я не люблю тих, з ким вчора ще воювали. Татари тоже вороги. От попробував продовжити курс Хмельницького.

Gener_Al, чи можливо зробити збереження гри? Ну тобто я помилку зробив, вернутись на 2-3 ходи (коли там зберiгався) i переграти? А то з нуля якось не дуже.
i на Сiчi там щось можна зробити? Я що не пробував, мене зразу впiзнають i виганяють, хоч 1 козак, хоч другий, чого так?
i можна вам задонатити на бiткойн?

Подякували: 0xDADA11C7, Gener_Al, leofun013

159 Востаннє редагувалося koala (30.06.2020 19:39:39)

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

А можете додати програвач із козацькими маршами/піснями? На кшталт

Подякували: 0xDADA11C7, Gener_Al2

160

Re: Розробка історично-політичної гри про добу Гетьманщини

Гм, а чого реєстрація тільки через гугл чи фейсбук? Для мене на цьому гра завершилась. Але то таке, я - соціопат.