koala написав:P.Y. написав:Викладачі тут теж молодці — дали завдання, не пояснивши, з якого боку до нього взагалі підступитись
Звідки ви знаєте, що дали викладачі?
Здогадуюсь, бо сам стикався з таким підходом. Заочка, і все таке — максимально пофігістичне ставлення і з боку викладачів, і з боку більшості студентів, але ж дехто навіть там намагається отримати якісь знання, а не тільки шаровий залік за невідомо-що.
Задачка про графічне моделювання операцій з множинами теж ходить у середовищі викладачів — люблять згадувати її, коли набридливий студент просить дати йому хоч якесь завдання, а не «будь-що на ваш вибір». Наскільки я можу зрозуміти, мається на увазі, що програма повинна малювати різні варіанти перетину кружалець залежно від того, яку операцію з множинами було задано. Як саме ці множини мають задаватись з точки зору викладачів — хтозна, та це й мало їх турбує.
P.Y. написав:Адекватною відповіддю було б порадити почитати про черепашачу графіку в пітоні, роботу з канвасом у джаваскрипті, графічний режим у турбопаскалі, і т.д., і т.п. — тобто, вказати на якийсь набір програмних інструментів, придатний для роботи з графікою. Замість цього — мудрагельство і гола теорія про графічний та текстовий режим.
Серйозно? Черепашача графіка - для чогось, відмінного від навчання основам програмування?
І скільки цих "і т.д. і т.п." мало б бути? Скільки існує бібліотек для роботи з графікою? 200? 500? 1000? А псевдографіку враховуємо? А з урахуванням портів під різні мови? І наскільки глибокі тюторіали по кожній комбінації бібліотеки й мови мали б написати "адекватні", на вашу думку, фахівці? До речі - а що ж ви самі промовчали? Почали б заповнювати ці і т.д. і т.п., зараз би вже до режиму CGA на асемблері 8086 (16-бітному) дісталися.
Як на мене, проблема в тому, що в голові у студента виникло якесь неправильне уявлення про завдання. Можливо, через викладачів, можливо, ні. Зрештою, він навчається, це нормально. Але розібратися, в чому саме проблема, він нам не дав, тупо ігноруючи питання чи відповідаючи "це неважливо", коли це якраз було важливо.
Продовжуєте заводити на манівці. Це сумно.
ПСЕВДОграфіку, як правило, не розглядають як «роботу в графічному режимі» — це або текстовий режим, або симуляція текстового режиму в консольному вікні (котре, технічно, використовує графічний режим для відображення символів, але надає програмістові ті ж засоби, що й текстовий режим). Якщо предмет називається «комп'ютерна графіка», або ж завдання стосується «графічного режиму», то, ймовірно, мається на увазі не ascii-графіка (хоч, безумовно, це теж цікава тема), а щось пов'язане з піксельною графікою — не символи, а точки, лінії, різні геометричні фігури...
Скільки таких варіантів бібліотек мало б бути — та назвіть хоч якусь одну актуальну бібліотеку, придатну для виконання таких завдань середньостатистичним студентом протягом семестру. В мене комп'ютерна графіка десь аж у минулому столітті була, коли на турбопаскаль вже плювалися, але вчитися на ньому продовжували. На пітоні малюю мало й схематично, тому черепахи цілком вистачає (хоча так, її зробили надто іграшковою) — не можу сказати нічого щодо рівня цього студента, але, ІМНО, для першого знайомства з комп'ютерною графікою краще вже черепаха, ніж прямий асемблерний доступ до відеопам'яті.