Тема: Рекомендовані Ігрові Двигуни для новачків у програмуванні.
Для тих хто хоче вивчати, вивчає або вже знає якусь мову програмування, - які з вашого досвіду ігрові двигуни / бібліотеки відносно легко освоїти, тим не менш які є доволі пристойними?
З мого скромного досвіду відносно легкі у освоєнні наступні бібліотеки/двигуни:
C:
Raylib (2D). https://www.raylib.com/
C++:
SFML (2D mainly); https://www.sfml-dev.org/download/bindings.php
Urho3D https://urho3d.github.io/
Python:
Panda3D (теж можна і на C++ але не можу того рекомендувати.) https://www.panda3d.org/
Lua:
Amulet (Несподівано приємна штука.) http://www.amulet.xyz/
Інші мови:
До Raylib та SFML існує пристойна кількість обгорток (language bindings) для інших мов програмування (Go, C#, Rust, Python...):
https://github.com/raysan5/raylib/blob/ … INDINGS.md
https://www.sfml-dev.org/download/bindings.php
Надію маю, хтось вкаже і на інші двигуни з якими мав досвід.