1 Востаннє редагувалося Quadrathell (07.09.2022 11:18:58)

Тема: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Слава Україні друзі...
Хочу вам презентувати свою демку гри, яка почала народжуватись після 2 місяців пристосування до підвальних умов.
Отже до гри:
Space Iron 2022, це механіка моїх улюблених скролерів шутанів ще з часів ZX Spectrum, тож було цікаво через 30 років запилити щось своє.

https://replace.org.ua/uploads/images/7872/bb4581bbb538fd6e50472a20b8d7f30b.jpg

https://t.me/quadrathell

У демці ще нема меню, тому гра починається одразу після запуску.

Управління:
WSAD - літати
E - кинути бомбу під себе
Space - стріляти
Left Shift - первісна швидкість кораблю
ESC - вихід у меню
1 - 2 - увімкнути вимкнути автофаєр

Меню:
Стрілки і Ентер

Як покращити свій корабель:
На горі є панель з вміннями:

1 - супутник (max 50)
2 - швидкість політу (max 10)
3 - перезарядження гармати (max 49)
4 - шкода снаряду (бескінечно)
5 - додає ще одну гармату (max 16)
6 - відновлює все життя
7 - додає одну бомбу (бескінечно)
8 - додає ще одну гармату у зворотньому напрямку (max 16)


Перемикання по панелі здійснюється підбиранням (круглих мерехтливих) поверапів, а для задіяння вміння потрібно підібрати поверап з затиснутою кнопкою Space, корабель при цьому буде мерехтіти...
Тобто, як що ви хочите поліпшити додавання ще однієї гармати, то вам потрібно зібрати 2 поверапи, а третій з затиснутою кнопкою Space

Після подолання усіх випробувань, гра не закіньчується а починається з початку... вміння не втрачаються... відчуй себе нагібатором )

Музика була взята з кейгенів, як що хто може допомогти з музикою, буду дуже радий, вітаються формати MOD IT XM

Чекаю на ваші відгуки, пропозиції та побажання \m/

Для запуску гри, розархівуйте, запускайте Space Iron 2022.exe і грайте
Завантажити: https://t.me/quadrathell

Подякували: Chemist-i, leofun012

2

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Виглядає непогано! А графіка своя або звідкись запозичена?

В файлі mapa.px, наскільки я можу зрозуміти, запрограмована мапа? Тобто гравець може створити власну?

3

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

The General написав:

Виглядає непогано! А графіка своя або звідкись запозичена?

В файлі mapa.px, наскільки я можу зрозуміти, запрограмована мапа? Тобто гравець може створити власну?

Так, тут все своє крім музики, ефекти робив програмою випадкових ефектів, малював спрайти у програмі Aseprite, там у папці IMG є плашка з того що є на явності, отже ще багато малювати доведеться.

mapa.px - так це є мапа рівня гри... Можливо запарюся і створю редактор рівнів... Тільки не знаю як це правильно зробити, бо кожен об'ект має свої властивості десь близько 20 параметрів... У кожного об'екта є життя, поведінка, шар, данні анімації і т. д...

4

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Відновив файл для завантажування у шапці, в архіві також додав запуск для Linyx 32. Тестуйте, бо з Лінуксом я не дуже...
У Версії для Віндовс додав вибір при старті - грати у вікні, чи на повний екран.

5

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Alt+F4 не завершую програму. Файлик називається readmi замість readme. Якщо розгорнути на весь екран, то розширення виставляється не максимальне яке підтримує монітор. Швидкість польоту знадто повільна. Не можна стрілятися затиснувши клавішу. Один постріл — одне натиснення клавіші. Я не можу пройти перший рівень.

6

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

А ще вона займає майже 19 Мб оперативки і процесорного часу.

7

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

javascriptIsLife, Alt+F4 воно і не повинно працювати, це демка, стабільно закриває кнопкою ESC
У майбутньому буде меню, так що все це тимчасово )
За файл readme дякую, справлю у наступній версії.

Якщо розгорнути на весь екран, то розширення виставляється не максимальне яке підтримує монітор.

Є таке, у гри фіксований розмір 800 х 576, принаймні одна з розмірів повинна уміщатися, хоча є одне але... 576 це не стандартний розмір, на майбутнє 24 піксела від низу задіється. Як що вам не важко покажіть як виглядає гра на повний екран, бо у мене 2 монітора і все начебто нормально.

Швидкість польоту знадто повільна.

Тож так задумано, для того щоб було куди модифікувати корабель у процесі гри.
Єдине що я вже виправив, це підняв швидкість куль, буде у нових версіях.

Не можна стрілятися затиснувши клавішу. Один постріл — одне натиснення клавіші.

Це така механіка, корабель спочатку не модернізований і дуже не зручний. Отже требо збирати поверапи перемикаючі вміння, та застосовувати вибір, піднявши поверап з затиснутою клавішею Space.

Я не можу пройти перший рівень

Раніше ігри були такими складними на перший погляд... требо було тиснути кнопки і контролювати процес, напрягати мізки.
Я спробую зробити відео, щоб був приклад як воно грається.

А ще вона займає майже 19 Мб оперативки і процесорного часу.

Так далеко я ще не копав, можу сказати що усі звуки та спрайти завантажуються у пам'ять, відвантажуються додаткові бібліотеки із Direct X які працюють з виводом спрайтів, декомпресори звуків та музики, екраном та інше.
Процесор звісно буде реагувати, бо в проєкті багато циклів та перевірок на зіткнення кожного видимого об'єкту, включаючи анімацію та властивості кожного блоку... Все одне у процесі потрібно буде оптимізовувати код.

Подякували: Chemist-i, bebyk2

8

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

А ось і відео, вибачте за якість, бо у тонкощах ютубу і бандікама не розбирався... Ще така непріємна річ, коли вмикаю захолення відео, гра працює повільно... Може з годом розберуся.
Пройшов уверь тестовий рівень:

https://youtu.be/-tjA7KriayU

9

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Та нормально воно виглядає на весь екран.

10

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Поновив версію, тепер у грі є меню, налаштування звуку можно зберегти кнопкою Ентер, інфо поки що не працює
Лівий шифт уповільнює корабель до первісного рівня
Збалансовано мапу і додано пара противників.

Подякували: Chemist-i1

11

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Кому ще цікаво, є нова версія гри, яка трохи зросла у розмирі (архив 2.5 мб.) тому вже не завантажується на форум.
Завантажити можно по посиланню в телезі https://t.me/quadrathell...
Що нового:
Додав автофаєр, для тих хто не хоче клацати пробел - увімкнути та вимкнути кнопками "1" та "2"
Пару нових вмінь, супутник та гармати які стріляють назад.
У грі тепер 2 мапи на вибір.
А також, нові спрайти, поведінка і т.д...
Повний опис моїх страждать у тектовику всередені архіву.

12

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

Quadrathell написав:

Як що вам не важко покажіть як виглядає гра на повний екран, бо у мене 2 монітора і все начебто нормально.

javascriptIsLife користується езотеричними ОС а-ля Шіндовс 95, тож річ може бути зовсім не у вашій грі. Раджу десь прописати мінімальні вимоги, зокрема мінімально підтримувану версію Шіндовса.

13

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

bebyk написав:
Quadrathell написав:

Як що вам не важко покажіть як виглядає гра на повний екран, бо у мене 2 монітора і все начебто нормально.

javascriptIsLife користується езотеричними ОС а-ля Шіндовс 95, тож річ може бути зовсім не у вашій грі. Раджу десь прописати мінімальні вимоги, зокрема мінімально підтримувану версію Шіндовса.

Віндовс ХР точно буде працювати...
Пам'ять ролі не грає, бо гра максимум 20 Мб потребує.
Самий слабий комп (ноут) на якому я тестував - двух ядерний інтел кор 2 (2Ггц), з інтегрованою відеокартою.
Політ нормальний, 60 ФПС тримає на протязі всього процесу.

По Лінуксу - я у ньому повний 0, але на Убунту йде нормально.
На убунту Атлон 20 річної давнини 3 Ггц і 2 Гб оперативи, з відеокартою Жі форц 1 ггб.

Можно спробувати компільнути старими версіями PureBasic і тоді буде працювати на віндовс 95, отже мені ніде буде протестити, да і думаю компи зі старими процами не витягнуть.

14

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

bebyk написав:
Quadrathell написав:

Як що вам не важко покажіть як виглядає гра на повний екран, бо у мене 2 монітора і все начебто нормально.

javascriptIsLife користується езотеричними ОС а-ля Шіндовс 95, тож річ може бути зовсім не у вашій грі. Раджу десь прописати мінімальні вимоги, зокрема мінімально підтримувану версію Шіндовса.

І максимальну версію також. Бо, наприклад, у вісімці позбулися деяких драйверів та частини підтримуваних відеорежимів — якщо іграшка писалась під WinXP, теж є ймовірність несумісності.

15

Re: Space Iron 2022 (Аркадний космічний шутер) Demo (Purebasic) Win Linyx

P.Y. написав:
bebyk написав:
Quadrathell написав:

Як що вам не важко покажіть як виглядає гра на повний екран, бо у мене 2 монітора і все начебто нормально.

javascriptIsLife користується езотеричними ОС а-ля Шіндовс 95, тож річ може бути зовсім не у вашій грі. Раджу десь прописати мінімальні вимоги, зокрема мінімально підтримувану версію Шіндовса.

І максимальну версію також. Бо, наприклад, у вісімці позбулися деяких драйверів та частини підтримуваних відеорежимів — якщо іграшка писалась під WinXP, теж є ймовірність несумісності.

Гра пишеться на windows 7, хоча тут немає різниці, бо двигун малювання спрайтів використовує бібліотеку Direct X 9 версію по замовченню, інших бібліотек я не підключав. Під Лінукс люди запускали на дебіені, теж працювало... Там на скільки я розумію використовується бібліотека Open Gl
Можу як варіант ще робити 64 бітну windows версію.
Тож не хвилюйтеся що у вас може не запуститися, Вінь ХР та вище буде працювати.
На рахунок 98 вінди і нижче, сумніваюсь, але раніше на 4 версії Пюребейсика мої перші программи працювали.

Подякували: Chemist-i, leofun012