1

Тема: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Люди, скажіть, а в українських школах досі пояснюють про subj (а заразом про планетарну модель атома, ентропію як міру хаосу і інші дурниці) не як про історичну невдалу абстракцію, щоб не лякалися, коли зустрінете в старій книзі, а як про щось реальне?
Хоча, звісно, флогістон, мурій, калорік і ефір ніби не викладають :)
Питання не тільки про фізику.

2

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

10 років тому школу кінчив, розказували саме так як Ви кажете.

3

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Мене молодняк більше цікавить

4

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Прихований текст

Мабуть молодняк взагалі про це нічого не знає, ну може лиш QBart, і ще півтора користувача на все наше село.

5

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

koala написав:

Люди, скажіть, а в українських школах досі...

Гадки не маю як там в сучасних школах,але чому ви дивуєтесь? Вчителі отримували знання з радянських книжок у радянських ВУЗах,молодших вчителів вчили ті ж вихідці з радянського союзу і книжки перших років незалежної котрі писали люди з того ж радянського часу. А враховуючи важкодоступність толкових матеріалів і мабуть в першу чергу небажання докладати зусиль для саморозвитку і покращення кваліфікації,то так воно і йде по накатаній з усією дослівною передачею знань які ви згадали. 
P.S. Можливо я й неправий,але "звучить" якось логічно!

6 Востаннє редагувалося Joker (18.06.2015 21:43:38)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

VertoX написав:
koala написав:

Люди, скажіть, а в українських школах досі...

Гадки не маю як там в сучасних школах,але чому ви дивуєтесь? Вчителі отримували знання з радянських книжок у радянських ВУЗах,молодших вчителів вчили ті ж вихідці з радянського союзу і книжки перших років незалежної котрі писали люди з того ж радянського часу. А враховуючи важкодоступність толкових матеріалів і мабуть в першу чергу небажання докладати зусиль для саморозвитку і покращення кваліфікації,то так воно і йде по накатаній з усією дослівною передачею знань які ви згадали. 
P.S. Можливо я й неправий,але "звучить" якось логічно!

Ні, все не так!

Подякували: Q-bart1

7

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Joker написав:

Ні, все не так!

А-а. Ну ладн!))

8

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Не знаю. Скоріш за все такого не було. На уроках фізики я просто сидів і чекав заакінчення всього того лайна. Ну або гарячково намагався запам’ятати чи пригадати те що потрібно вивчити до заняття. Треба знайти книжк по яким викладають і глянути там.

9 Востаннє редагувалося Joker (18.06.2015 22:24:52)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Invader написав:

Не знаю. Скоріш за все такого не було. На уроках фізики я просто сидів і чекав заакінчення всього того лайна. Ну або гарячково намагався запам’ятати чи пригадати те що потрібно вивчити до заняття. Треба знайти книжк по яким викладають і глянути там.

Чим вам допоможуть книги?
Фізику ми закінчили вчити з книг ще в 7 класі, далі все конспекти в зошиті.
Математика: з книг тільки д/з
Хімія: за всі роки навчання у гімназії я жодного разу не відкрив підручник з хімії (вчителю близько 50 років і знання він отримав саме з радянських книжок). У мене за рік 11. Йдемо далі. Він купив б/у проектор і тепер ми дивимося наші ж презентації і відео про всю ту хімію, оновив кабінет (періодична система на пів класу, заді експонати різних матеріалів і їх застосування). Змусив 9 клас робити презентації про рівняння-реакцій, потім змусив вчителя етики все це озвучувати (гарний голос), і потім все це об'єднували у один проект. Ще він видав дві власні книжки ( не більше 70 сторінок кожна, тираж незнаю. Думаю, що тільки для гімназії) і їх цілком вистачає. Один із учнів призер всесвітньої олімпіади з хімії.

Який предмет вас цікавить ще? Може питання?

10

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Не розумію до чого вся ця купа тексту.

11 Востаннє редагувалося Joker (19.06.2015 00:06:14)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Invader написав:

Не розумію до чого вся ця купа тексту.

Треба знайти книжк по яким викладають і глянути там.

Завдяки міністерству освіти книжки оновлювалися досить часто (от тільки не з метою покращення освіти). Але зараз вони не є основним джерелом (скорочена версія :) )

12 Востаннє редагувалося Djalin (19.06.2015 08:07:51)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

За фізику не скажу але з інформатики програма минулого року була на рівні 2003 (якщо знайду можу скинути) - зараз ніц не вкурсі.

13

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

koala написав:

Люди, скажіть, а в українських школах досі пояснюють про subj (а заразом про планетарну модель атома, ентропію як міру хаосу і інші дурниці) не як про історичну невдалу абстракцію, щоб не лякалися, коли зустрінете в старій книзі, а як про щось реальне?
Хоча, звісно, флогістон, мурій, калорік і ефір ніби не викладають :)
Питання не тільки про фізику.

В школі з всього вище наведеного, поки що(9 клас) розказували лише про планетарну модель атома. Про решта взагалі не чув...
А що модель атома насправді інша? Чи я щось не зрозумів?

14

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Djalin написав:

За фізику не скажу але з інформатики програма минулого року була на рівні 2003 (якщо знайду можу скинути) - зараз ніц не вкурсі.

Минулого року, тобто 2014-2015? Якщо так, то: мені довелось сидіти на уроці інформатики в 2 класі (то вже нова програма), так вони там вчили, що таке мережа(!).
За програмою(нова) 4 класу ж вчать те, що я того року (2014-2015) вчив в 9 класі(!). Тому не все так погано... Плюс я чув, що тепер повертають обов'язкове вивчення програмування в школі  *YAHOO*

Post's attachments

4.doc 95 kb, 543 downloads since 2015-06-19 

Подякували: Djalin1

15 Востаннє редагувалося Djalin (19.06.2015 10:00:46)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

За програмування не скажу але розробка сайтів у програмі фронт пейдж 2003 була в наявності...

постараюсь покопатись, хоча сильно підозрюю що вчителька просто користалась старою програмою  - аргументація чому дітей нічому новому не вчать була просто шикарна

Прихований текст

бо цих дибілів нічого не цікавить

а ні - то не минулого було а трохи раніше - погана на дати пам*ять - мо рочків 2-3 тому

Я тоді намагався організувати в школі щось типу факультативних занять чи конкурсу... з флешкою у якості призу...

точно дати не згадаю

16 Востаннє редагувалося Djalin (19.06.2015 10:16:38)

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Навіть копатись не тра
цитати

Програма для роботи з електронною поштою    Outlook Express

більше не існує - ага

Програма для обміну миттєвими повідомленнями    ICQ, Windows Messenger, Skype

тут і далі виділено мною

Електронні словники та програми-перекладачі    Lingvo, Prompt, Плай, Рута

звісно все ліцензійне - ага

Графічний редактор веб-сайтів     MS Front Page,
Macromedia Dreamweaver

Практична робота № 15. Автоматизоване створення веб-сайту.

тут шикарно


Власне це та сама програма, але лінукс й альтернативи не вивчались в тій школі взагалі, та й компи були цікаві.

Прихований текст

Мене вбиває ідіотизм, вже кілька днів ношусь як дурень зі ступою, знайома вчителька інформатики хоче спробувати лінукс у школі.

Скачав кілька дистрів, ще дещо качається... шукав літературу...

Сьогодні спитав на який комп хоче ставити - відповідь просто вбила

    целерон 900 оперативка 64



О так - наше майбутнє в надійних руках, так я знаю про Damn Small Linux і навіть скачав цілих 50 мегабайт образу.

Але... що можна навчитись на такому компі?

Далі власне назва теми

http://kutok.biz/viewtopic.php?f=20& … amp;p=1419

а до речі ось і дата - навіть точна 29 січня 2014

17

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Q-bart написав:

А що модель атома насправді інша? Чи я щось не зрозумів?

Модель - та хоч би й планетарна. Диск на фігурках слонів - то модель Землі, хоч і не дуже якісна. Глобус кращий :) А планетарна модель була спростована того ж року, коли й створена. Але лишається моделлю, просто не дуже якісною. Ось це - краще (дивіться гіфки).

18

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

а що, корпускулярно-хвильовий дуалізм вже спростований ?

19

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

karmeljuk написав:

а що, корпускулярно-хвильовий дуалізм вже спростований ?

Він, як і ефір, непотрібний і тільки все заплутує. Елементарні частинки - не хвилі і не частинки, а щось інше, без усякого дуалізму.

20

Re: Корпускулярно-хвильовий дуалізм і інші шкідливі шкільні меми

Мені здається "щось інше" буде більш заплутаним, якщо його не описати хоча б корпускулярно-хвильовим дуалізмом. Давним-давно про цей дуалізм говорили як про щось, що не до кінця вивчене.

Це як зараз з "чорною матерією" - вона носить ім'я саме "чорної матерії" у якості тимчасового імені - це усі розуміють. Між іншим, чорної матерії у Всесвіті більше у п'ять разів, ніж "відомої" більш-менш вивченої матерії.