Re: Українські ІТ компанії
MVC - це як раз і є патерн.
О_о не знав що MVC туди віноситься
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Робота → Українські ІТ компанії
Сторінки Попередня 1 … 4 5 6 7 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
MVC - це як раз і є патерн.
О_о не знав що MVC туди віноситься
P.Y. написав:Torbins написав:На рахунок фреймворків і технологій не погоджуся. Вони міняються кожні 5 - 10 років, і вчити їх у вузі немає ніякого сенсу. А от такі речі як патерни дійсно можна було б додати до програми.
Ну хоч щось із актуальних технологій показати могли б — щоб молодий дипломований турбопаскаль-девелопер не непритомнів від слова «фреймворк», а роботодавці не так крутили носом, коли бачать резюме випускника без комерційного досвіду. Тим більше, змінюються ж не лише мови — змінюються й самі принципи розробки.
Дивлячись де, в айті-пту потрібно, в університеті — ні.
В університети всіх випускників університетів працювати не влаштуєш. Якщо ж ми очікуємо, що випускник має працювати за фахом, то доведеться визнати, що ФІОТ не дає особливих переваг перед РТФ — навчальні програми обох факультетів однаково далекі від того, з чим доводиться мати справу програмістам у наш час.
quez написав:P.Y. написав:Ну хоч щось із актуальних технологій показати могли б — щоб молодий дипломований турбопаскаль-девелопер не непритомнів від слова «фреймворк», а роботодавці не так крутили носом, коли бачать резюме випускника без комерційного досвіду. Тим більше, змінюються ж не лише мови — змінюються й самі принципи розробки.
Дивлячись де, в айті-пту потрібно, в університеті — ні.
В університети всіх випускників університетів працювати не влаштуєш. Якщо ж ми очікуємо, що випускник має працювати за фахом, то доведеться визнати, що ФІОТ не дає особливих переваг перед РТФ — навчальні програми обох факультетів однаково далекі від того, з чим доводиться мати справу програмістам у наш час.
Безумовно, тільки от перед університетами не стоїть завдання працевлаштувати всіх випускників. Сама ідея університету в тому, щоб знайти двох людей на курс, які потім зроблять в сто раз більше за всіх інших.
P.Y. написав:quez написав:Дивлячись де, в айті-пту потрібно, в університеті — ні.
В університети всіх випускників університетів працювати не влаштуєш. Якщо ж ми очікуємо, що випускник має працювати за фахом, то доведеться визнати, що ФІОТ не дає особливих переваг перед РТФ — навчальні програми обох факультетів однаково далекі від того, з чим доводиться мати справу програмістам у наш час.
Безумовно, тільки от перед університетами не стоїть завдання працевлаштувати всіх випускників. Сама ідея університету в тому, щоб знайти двох людей на курс, які потім зроблять в сто раз більше за всіх інших.
Якщо програма майже не змінювалася з часів перфокарт, то ті двоє на курс, спираючись на університетські знання, зможуть зробити хіба що ОС для IBM-PC/XT.
quez написав:P.Y. написав:В університети всіх випускників університетів працювати не влаштуєш. Якщо ж ми очікуємо, що випускник має працювати за фахом, то доведеться визнати, що ФІОТ не дає особливих переваг перед РТФ — навчальні програми обох факультетів однаково далекі від того, з чим доводиться мати справу програмістам у наш час.
Безумовно, тільки от перед університетами не стоїть завдання працевлаштувати всіх випускників. Сама ідея університету в тому, щоб знайти двох людей на курс, які потім зроблять в сто раз більше за всіх інших.
Якщо програма майже не змінювалася з часів перфокарт, то ті двоє на курс, спираючись на університетські знання, зможуть зробити хіба що ОС для IBM-PC/XT.
Поки дев’яносто вісім вчать програмування на перфокартах, ті двоє роблять нейронну мережу, яка керує автомобілями і іншими роботами. Що їм від програми?
P.Y. написав:quez написав:Безумовно, тільки от перед університетами не стоїть завдання працевлаштувати всіх випускників. Сама ідея університету в тому, щоб знайти двох людей на курс, які потім зроблять в сто раз більше за всіх інших.
Якщо програма майже не змінювалася з часів перфокарт, то ті двоє на курс, спираючись на університетські знання, зможуть зробити хіба що ОС для IBM-PC/XT.
Поки дев’яносто вісім вчать програмування на перфокартах, ті двоє роблять нейронну мережу, яка керує автомобілями і іншими роботами. Що їм від програми?
Так ті двоє можуть і самі нейронну мережу забацати — нащо їм вступати в універ і тратити свій час на лекції про перфокарти?
quez написав:P.Y. написав:Якщо програма майже не змінювалася з часів перфокарт, то ті двоє на курс, спираючись на університетські знання, зможуть зробити хіба що ОС для IBM-PC/XT.
Поки дев’яносто вісім вчать програмування на перфокартах, ті двоє роблять нейронну мережу, яка керує автомобілями і іншими роботами. Що їм від програми?
Так ті двоє можуть і самі нейронну мережу забацати — нащо їм вступати в універ і тратити свій час на лекції про перфокарти?
Щоб здибатись один з одним, як їм інакше це зробити, принаймні в доїнтернетну епоху? Крім того, для нас з вами це «тратити час», а вони виносять з аудиторії явно більше, ніж принесли.
P.Y. написав:quez написав:Поки дев’яносто вісім вчать програмування на перфокартах, ті двоє роблять нейронну мережу, яка керує автомобілями і іншими роботами. Що їм від програми?
Так ті двоє можуть і самі нейронну мережу забацати — нащо їм вступати в універ і тратити свій час на лекції про перфокарти?
Щоб здибатись один з одним, як їм інакше це зробити, принаймні в доїнтернетну епоху? Крім того, для нас з вами це «тратити час», а вони виносять з аудиторії явно більше, ніж принесли.
Так у доінтернетну епоху і перфокарти були не такі жовті, а зараз що? Знайти іншого нетупого чувача — соцмережі чи щось подібне. Знайти необхідну інформацію — вікіпедія, навчальні сайти.
З лекцій вони теж щось виносять, безумовно, але вага лекцій у порівнянні з рештою доступної інформації не така вже й велика.
quez написав:P.Y. написав:Так ті двоє можуть і самі нейронну мережу забацати — нащо їм вступати в універ і тратити свій час на лекції про перфокарти?
Щоб здибатись один з одним, як їм інакше це зробити, принаймні в доїнтернетну епоху? Крім того, для нас з вами це «тратити час», а вони виносять з аудиторії явно більше, ніж принесли.
Так у доінтернетну епоху і перфокарти були не такі жовті, а зараз що? Знайти іншого нетупого чувача — соцмережі чи щось подібне. Знайти необхідну інформацію — вікіпедія, навчальні сайти.
З лекцій вони теж щось виносять, безумовно, але вага лекцій у порівнянні з рештою доступної інформації не така вже й велика.
Ну так закриєте їх до бісової матері, коли станете диктатором, раз вони не відповідають вимогам часу. Але хіба ви не стикались з ситуаціями, коли ні вікіпедія, ні навчальні сайти не допомагають — а якщо ви робитимете інновації, вони не допомагатимуть практично ніяк, рулитимуть книги, яких так просто і не скачаєш. Тут-то професор і знадобиться.
P.Y. написав:quez написав:Щоб здибатись один з одним, як їм інакше це зробити, принаймні в доїнтернетну епоху? Крім того, для нас з вами це «тратити час», а вони виносять з аудиторії явно більше, ніж принесли.
Так у доінтернетну епоху і перфокарти були не такі жовті, а зараз що? Знайти іншого нетупого чувача — соцмережі чи щось подібне. Знайти необхідну інформацію — вікіпедія, навчальні сайти.
З лекцій вони теж щось виносять, безумовно, але вага лекцій у порівнянні з рештою доступної інформації не така вже й велика.Ну так закриєте їх до бісової матері, коли станете диктатором, раз вони не відповідають вимогам часу. Але хіба ви не стикались з ситуаціями, коли ні вікіпедія, ні навчальні сайти не допомагають — а якщо ви робитимете інновації, вони не допомагатимуть практично ніяк, рулитимуть книги, яких так просто і не скачаєш. Тут-то професор і знадобиться.
Система працює так, що в професори йдуть ті, кому не вистачило скілів для комерційного ІТ. Книги? По-моєму, простіше скачати скани з рутрекера, ніж вихоплювати крихти знань з професорських бувальщин.
Але мова не про те: держава має готувати таких спеціалістів, які зможуть забезпечити функціонування її як держави. Тобто, готуєте спеціалістів з перфокарт — переводьте держконтори з віндоус-7 на машини з перфокартами, які ваші дипломовані спеціалісти самостійно зможуть спорудити в разі глобальної блокади.
Система працює так, що в професори йдуть ті, кому не вистачило скілів для комерційного ІТ.
Задовольнити власну цікавість за чужий рахунок же. Далеко не всім цікаво писати круди в комерційному айті.
Але мова не про те: держава має готувати таких спеціалістів, які зможуть забезпечити функціонування її як держави. Тобто, готуєте спеціалістів з перфокарт — переводьте держконтори з віндоус-7 на машини з перфокартами, які ваші дипломовані спеціалісти самостійно зможуть спорудити в разі глобальної блокади.
Я ж пишу, що університет існує не заради спеціалістів з перфокарт. Хоча і від них є толк: вони хоча б побачать, що можна не тільки бикам хвости крутити. Сценарій же, при якому купити пеку з віндусом буде складніше, ніж зібрати ЕБОМ з мурашника, не розглядається через свою нереалістичність.
усі студенти без виключення влаштовуються туди в якості трейні без зарплати на 20 годинний робочий тиждень. Був би і реальний досвід якийсь, і вузу не треба даремну роботу робити.
Робота без оплати не має сенсу. Мають платити хоча б мінімальний рейт $5 за годину. Людина не буде викладатись навіть на 40-60% без оплати.
Нам ще в 1996-1998 казали: "Шукайте роботу з 3-го курсу, краще з 1-2 ".
10-20 % студентів можуть самостійно знайти роботу на неповний день вже з 3-го курсу.
Компанії вже зараз шукають талановитих студентів на 2-4 курсі. На якому курсі до Вас у виш прийшла перша ІТ компанія щоб розказати про себе, "познайомитись" зі студентами? Лідери ринку ловлять таланти навіть на шкільних олімпіадах з програмування.
Компанії вже зараз шукають талановитих студентів на 2-4 курсі. На якому курсі до Вас у виш прийшла перша ІТ компанія щоб розказати про себе, "познайомитись" зі студентами? Лідери ринку ловлять таланти навіть на шкільних олімпіадах з програмування.
Цікаво, звідки така інформація? Ви з лідерами ринку особисто спілкувалися, чи з тими, кого ловлять на олімпіадах? Хоч, безумовно, лідери ринку зацікавлені в тому, щоб наївні школярики в це вірили: більше народу преться в ІТ — більший конкурс на вакансію — кращих кандидатів можна вибрати.
tim
Бачив я той код, який більшість пише на третьому курсі - платити там нема за що. Окрім того, в студента є стипендія, якщо він не контрактник. А якщо контрактник, то має бути вдячний, що його підпустили до напівреальної роботи. Тут вище говорили про двох з курсу які дійсно тягнуть, от їм можна платити додаткову зарплату, а решта хай знає в якому напрямку розвиватися.
Оце я запустив нову хвилю обговорень! Такі бурні думки та вислови Гарно що кожен має свою думку і у кожного вона в якомусь сенсі вірна. Багато сказано по універам. Друзі, вважаю як не крути, університети наші не дають потрібного рівня освіти. Дивився я лекції із Гарварду здається..та на ДжаваРаш, по основам програмування. Може хтось ще дивився? На скільки речей зразу відкриваються очі..який підхід..тебе зразу готують до вирішення реальних завдань. Які умови, де подають цю інформацію. А коли наш студент думає що б поїсти і сидить у холодній аудиторії з хиткими стільцями..про які знання йде мова?
Оце я запустив нову хвилю обговорень! Такі бурні думки та вислови Гарно що кожен має свою думку і у кожного вона в якомусь сенсі вірна. Багато сказано по універам. Друзі, вважаю як не крути, університети наші не дають потрібного рівня освіти. Дивився я лекції із Гарварду здається..та на ДжаваРаш, по основам програмування. Може хтось ще дивився? На скільки речей зразу відкриваються очі..який підхід..тебе зразу готують до вирішення реальних завдань. Які умови, де подають цю інформацію. А коли наш студент думає що б поїсти і сидить у холодній аудиторії з хиткими стільцями..про які знання йде мова?
Якби в авдиторії з хиткими стільцями давали актуальні знання, то можна було б і потерпіти. З іншого боку, маючи в своєму розпорядженні спеціалістів з актуальними знаннями, університети й самі почали б приносити прибуток, що незабаром позитивно відобразилось би й на стані навчальних корпусів.
про які знання йде мова?
читав про навчання в Англії, якщо попит іде на програмістів Java то там більше лекцій по Java, якщо інша мова, то відповідно буде лекцій по тій що йде попит, C#, mobile development, У нас, потрібно програмістів Java, викладають Delphi чи Turbo Pascal, TASM якщо програмуєте під MS-DOS, звісно з такими знаннями не візьмуть нікуди, все те що сам досяг і вивчив. Згадую як в ВНТУ появились курси по лінуксу, скупі були, що на них більше прийшли раз, потім студенти зрозуміли що немає смислу, бо більше підчерпаєш в інетрнеті інформації
tim
Бачив я той код, який більшість пише на третьому курсі - платити там нема за що.
В 1998 році був у подібній ситуації. Заплатили за місяць роботи менше 100 грн (2-4 години на день). Дійсно "не було за що" платити.
Але керівництво розуміло, що потрібно якось стимулювати.
Якби в авдиторії з хиткими стільцями давали актуальні знання, то можна було б і потерпіти. З іншого боку, маючи в своєму розпорядженні спеціалістів з актуальними знаннями, університети й самі почали б приносити прибуток, що незабаром позитивно відобразилось би й на стані навчальних корпусів.
Що заважає університетам стимулювати студентів до створення компаній, бізнесів?
Stanford Universityтак робить вже близько 100 років.
Endowment and fundraising
The university's endowment, managed by the Stanford Management Company, was valued at $22.2 billion in August 2015, 3.6% over the previous year.[76][77] The endowment fell 25% in 2009 as a result of the late-2000s recession, but posted gains of 14.4% in 2010 and 22.4% in 2011, when it was valued at $16.5 billion.[78]
Stanford has been the top fundraising university in the United States for several years. It raised $911 million in 2006,[79] $832 million in 2007,[80] $785 million in 2008,[81] $640 million in 2009,[82] $599 million in 2010,[83] $709 million in 2011,[84] and $1.035 billion in 2012, becoming the first school to raise more than a billion dollars in a year.[23] In 2013 and 2014 it raised $932 million and $928 million.[84] Payouts from the Stanford endowment covered approximately 23% of University expenses in the 2014 fiscal year, compared to Princeton at 55% and Harvard at 35%.
In 2006, President John L. Hennessy launched a five-year campaign called the Stanford Challenge, which reached its $4.3 billion fundraising goal in 2009, two years ahead of time, but continued fundraising for the duration of the campaign. It concluded on December 31, 2011, having raised a total of $6.23 billion and breaking the previous campaign fundraising record of $3.88 billion held by Yale.[86][87] Specifically, the campaign raised $253.7 million for undergraduate financial aid, as well as $2.33 billion for its initiative in "Seeking Solutions" to global problems, $1.61 billion for "Educating Leaders" by improving K-12 education, and $2.11 billion for "Foundation of Excellence" aimed at providing academic support for Stanford students and faculty. Funds supported 366 new fellowships for graduate students, 139 new endowed chairs for faculty, and 38 new or renovated buildings. The new funding also enabled the construction of a facility for stem cell research; a new campus for the business school; an expansion of the law school; a new Engineering Quad; a new art and art history building; an on-campus concert hall; a new art museum; and a planned expansion of the medical school, among other things.
Чому українські університети не використовують найкращі методики, які перевірені за десятиліття, не знаю.
P.Y. написав:Якби в авдиторії з хиткими стільцями давали актуальні знання, то можна було б і потерпіти. З іншого боку, маючи в своєму розпорядженні спеціалістів з актуальними знаннями, університети й самі почали б приносити прибуток, що незабаром позитивно відобразилось би й на стані навчальних корпусів.
Що заважає університетам стимулювати студентів до створення компаній, бізнесів?
Stanford Universityтак робить вже близько 100 років.Endowment and fundraising
The university's endowment, managed by the Stanford Management Company, was valued at $22.2 billion in August 2015, 3.6% over the previous year.[76][77] The endowment fell 25% in 2009 as a result of the late-2000s recession, but posted gains of 14.4% in 2010 and 22.4% in 2011, when it was valued at $16.5 billion.[78]
Stanford has been the top fundraising university in the United States for several years. It raised $911 million in 2006,[79] $832 million in 2007,[80] $785 million in 2008,[81] $640 million in 2009,[82] $599 million in 2010,[83] $709 million in 2011,[84] and $1.035 billion in 2012, becoming the first school to raise more than a billion dollars in a year.[23] In 2013 and 2014 it raised $932 million and $928 million.[84] Payouts from the Stanford endowment covered approximately 23% of University expenses in the 2014 fiscal year, compared to Princeton at 55% and Harvard at 35%.
In 2006, President John L. Hennessy launched a five-year campaign called the Stanford Challenge, which reached its $4.3 billion fundraising goal in 2009, two years ahead of time, but continued fundraising for the duration of the campaign. It concluded on December 31, 2011, having raised a total of $6.23 billion and breaking the previous campaign fundraising record of $3.88 billion held by Yale.[86][87] Specifically, the campaign raised $253.7 million for undergraduate financial aid, as well as $2.33 billion for its initiative in "Seeking Solutions" to global problems, $1.61 billion for "Educating Leaders" by improving K-12 education, and $2.11 billion for "Foundation of Excellence" aimed at providing academic support for Stanford students and faculty. Funds supported 366 new fellowships for graduate students, 139 new endowed chairs for faculty, and 38 new or renovated buildings. The new funding also enabled the construction of a facility for stem cell research; a new campus for the business school; an expansion of the law school; a new Engineering Quad; a new art and art history building; an on-campus concert hall; a new art museum; and a planned expansion of the medical school, among other things.
Чому українські університети не використовують найкращі методики, які перевірені за десятиліття, не знаю.
а хто взагалі розуміє? Річ така, що про нормальні ІТ компанії у своєму місті я взнав на 5 курсі, я був у шоці. Я почав дивитись з чим працюють люди, у яких умовах і тд. Мені це дуже сподобалось і вже після універу я почав займатись програмуванням. Як би мене мотивували на першому курсі, то до 5 я був бі непоганим спецом, впевнений просто, а так.. 5 років витрачено і дуже шкода . Пам'ятаю свої практики також, підприємства які 0.01 відсотком відносяться до ІТ, якщо так можна висловитись, та і ті не бажали щоб студенти заважили їм
Перша моя робота також стимулювала мене до розвитку. Коли я працював у колл-центрі, заробляв 2500, прийшла думка, а чого я сиджу і чого чекаю..так і почався мій шлях.