21

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Приклад некоректної поведінки — це дати у відповідь на таке питання посилання на цю тему, поцікавитися, які повідомлення про помилку вона виводить, придертися до оформлення коду (нема пробілів перед та після оператора +), і т.д. — загалом, та відповідь, яку вам на таке питання хотілось дати в першу чергу. Просто поставте себе на місце нуба і оцініть, наскільки така відповідь буде йому корисною.

Ось те, що, змоєї точки зору, виходить за рамки коректної поведінки: https://replace.org.ua/topic/12340/
Викладачі тут теж молодці — дали завдання, не пояснивши, з якого боку до нього взагалі підступитись (робіть як хочте, в чому хочте — ми все якось приймемо). Питання не стоїть «зробіть задачу за мене», але прикладів коду студент не наводить — просто тому, що не знає, в чому такі речі пишуться. Адекватною відповіддю було б порадити почитати про черепашачу графіку в пітоні, роботу з канвасом у джаваскрипті, графічний режим у турбопаскалі, і т.д., і т.п. — тобто, вказати на якийсь набір програмних інструментів, придатний для роботи з графікою. Замість цього — мудрагельство і гола теорія про графічний та текстовий режим.

Подякували: bebyk1

22

Re: Універсальна відповідь студіозусам

P.Y. написав:

Приклад некоректної поведінки — це дати у відповідь на таке питання посилання на цю тему, поцікавитися, які повідомлення про помилку вона виводить, придертися до оформлення коду (нема пробілів перед та після оператора +), і т.д. — загалом, та відповідь, яку вам на таке питання хотілось дати в першу чергу. Просто поставте себе на місце нуба і оцініть, наскільки така відповідь буде йому корисною.

Не впевнений, що я Вас правильно зрозумів, але якщо ви натякаєте на того студіка (чи студентку радше) що сьогодні питала про площу трикутника. Так от цей "нуб" ще на етапі підтверження правил мав прочитати пункт 3.5., хочаб одним оком пробігти, ясне діло що в наших широтак не прийнято читати договори перед їх підписанням, але ж так можна і квартиру подарувати, хіба я не правий?

23

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Моя відповідь стосувалась мого ж питання, що виникає в кожного нуба.

Що там з площею трикутника, ще не дивився — якщо це чергове «зробіть за мене» — ну, ОК. Моє зауваження стосується лише тих випадків, коли студент намагається щось робити, але не може сформулювати власні питання достатньо кваліфіковано, бо просто ще недостатньо кваліфікований.

Подякували: bebyk1

24 Востаннє редагувалося bebyk (24.10.2020 16:32:37)

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Chemist-i написав:

ясне діло що в наших широтак не прийнято читати договори перед їх підписанням

Мене останнім часом так дратує оце самоприниження українців перед «цивілізованим світом». Ніби на Заході всі читають правила форуму, перш ніж там зареєструватися і постити. Ага.

25

Re: Універсальна відповідь студіозусам

bebyk написав:
Chemist-i написав:
P.Y. написав:

]ясне діло що в наших широтак не прийнято читати договори перед їх підписанням

Мене останнім часом так дратує оце самоприниження українців перед «цивілізованим світом». Ніби на Заході всі читають правила форуму, перш ніж там зареєструватися і постити. Ага.

Я такого не писав!

26

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Chemist-i написав:
/KIT\ написав:

Я мав на увазі, що енергетику те програмування нафіг не потрібне ...

без базових навичок програмування тих енергетиків до якихось систем автоматичного розподілення ел.енергії не можна підпускати
Для прикладу подивіться, а всьго то релейний термінал.

Не знаю, народ, я не бачу де там програмування, це готове рішення, користувачу достатньо бути спецом в своїй області (без програмування конкретно в цьому випадку).

Подякували: /KIT\1

27

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Два слова про себе. Не треба біографію від пологового будинку, достатньо короткого опису "я студент, вивчаю Python, нам задали завдання" чи "я пишу власну ОС на Rust з асемблерними вставками". Це теж допомагає відповідати.

A  posluxavem b, bhh.

28

Re: Універсальна відповідь студіозусам

P.Y. написав:

Викладачі тут теж молодці — дали завдання, не пояснивши, з якого боку до нього взагалі підступитись

Звідки ви знаєте, що дали викладачі?

P.Y. написав:

Адекватною відповіддю було б порадити почитати про черепашачу графіку в пітоні, роботу з канвасом у джаваскрипті, графічний режим у турбопаскалі, і т.д., і т.п. — тобто, вказати на якийсь набір програмних інструментів, придатний для роботи з графікою. Замість цього — мудрагельство і гола теорія про графічний та текстовий режим.

Серйозно? Черепашача графіка - для чогось, відмінного від навчання основам програмування?
І скільки цих "і т.д. і т.п." мало б бути? Скільки існує бібліотек для роботи з графікою? 200? 500? 1000? А псевдографіку враховуємо? А з урахуванням портів під різні мови? І наскільки глибокі тюторіали по кожній комбінації бібліотеки й мови мали б написати "адекватні", на вашу думку, фахівці? До речі - а що ж ви самі промовчали? Почали б заповнювати ці і т.д. і т.п., зараз би вже до режиму CGA на асемблері 8086 (16-бітному) дісталися.
Як на мене, проблема в тому, що в голові у студента виникло якесь неправильне уявлення про завдання. Можливо, через викладачів, можливо, ні. Зрештою, він навчається, це нормально. Але розібратися, в чому саме проблема, він нам не дав, тупо ігноруючи питання чи відповідаючи "це неважливо", коли це якраз було важливо.

Подякували: leofun011

29

Re: Універсальна відповідь студіозусам

/KIT\ написав:

Ніякі шаблони і правильне формулювання питань ніяк не поможе. Студенти, які вчаться, і так правильно оформлюють теми. Студенти халявщики, які не вчаться, будуть шукати код в інеті. Якщо не знайдуть або не зрозуміють, як переробити - прийдуть сюди. Сформулювати нормально питання не зможуть, бо предмету не знають. Це вже не кажучи про те, щоб хоча б щось самому написати.

Оці поради ситуацію ніяк не змінюють.

Без дотримання шаблону тема просто йде в корзину, так і роблять на багатьох тематичних форумах

30

Re: Універсальна відповідь студіозусам

koala написав:
P.Y. написав:

Викладачі тут теж молодці — дали завдання, не пояснивши, з якого боку до нього взагалі підступитись

Звідки ви знаєте, що дали викладачі?

Здогадуюсь, бо сам стикався з таким підходом. Заочка, і все таке — максимально пофігістичне ставлення і з боку викладачів, і з боку більшості студентів, але ж дехто навіть там намагається отримати якісь знання, а не тільки шаровий залік за невідомо-що.

Задачка про графічне моделювання операцій з множинами теж ходить у середовищі викладачів — люблять згадувати її, коли набридливий студент просить дати йому хоч якесь завдання, а не «будь-що на ваш вибір». Наскільки я можу зрозуміти, мається на увазі, що програма повинна малювати різні варіанти перетину кружалець залежно від того, яку операцію з множинами було задано. Як саме ці множини мають задаватись з точки зору викладачів — хтозна, та це й мало їх турбує.

P.Y. написав:

Адекватною відповіддю було б порадити почитати про черепашачу графіку в пітоні, роботу з канвасом у джаваскрипті, графічний режим у турбопаскалі, і т.д., і т.п. — тобто, вказати на якийсь набір програмних інструментів, придатний для роботи з графікою. Замість цього — мудрагельство і гола теорія про графічний та текстовий режим.

Серйозно? Черепашача графіка - для чогось, відмінного від навчання основам програмування?
І скільки цих "і т.д. і т.п." мало б бути? Скільки існує бібліотек для роботи з графікою? 200? 500? 1000? А псевдографіку враховуємо? А з урахуванням портів під різні мови? І наскільки глибокі тюторіали по кожній комбінації бібліотеки й мови мали б написати "адекватні", на вашу думку, фахівці? До речі - а що ж ви самі промовчали? Почали б заповнювати ці і т.д. і т.п., зараз би вже до режиму CGA на асемблері 8086 (16-бітному) дісталися.
Як на мене, проблема в тому, що в голові у студента виникло якесь неправильне уявлення про завдання. Можливо, через викладачів, можливо, ні. Зрештою, він навчається, це нормально. Але розібратися, в чому саме проблема, він нам не дав, тупо ігноруючи питання чи відповідаючи "це неважливо", коли це якраз було важливо.

Продовжуєте заводити на манівці. Це сумно.
ПСЕВДОграфіку, як правило, не розглядають як «роботу в графічному режимі» — це або текстовий режим, або симуляція текстового режиму в консольному вікні (котре, технічно, використовує графічний режим для відображення символів, але надає програмістові ті ж засоби, що й текстовий режим). Якщо предмет називається «комп'ютерна графіка», або ж завдання стосується «графічного режиму», то, ймовірно, мається на увазі не ascii-графіка (хоч, безумовно, це теж цікава тема), а щось пов'язане з піксельною графікою — не символи, а точки, лінії, різні геометричні фігури...

Скільки таких варіантів бібліотек мало б бути — та назвіть хоч якусь одну актуальну бібліотеку, придатну для виконання таких завдань середньостатистичним студентом протягом семестру. В мене комп'ютерна графіка десь аж у минулому столітті була, коли на турбопаскаль вже плювалися, але вчитися на ньому продовжували. На пітоні малюю мало й схематично, тому черепахи цілком вистачає (хоча так, її зробили надто іграшковою) — не можу сказати нічого щодо рівня цього студента, але, ІМНО, для першого знайомства з комп'ютерною графікою краще вже черепаха, ніж прямий асемблерний доступ до відеопам'яті.

31 Востаннє редагувалося Lata (18.12.2020 13:48:30)

Re: Універсальна відповідь студіозусам

*ROSE*

32

Re: Універсальна відповідь студіозусам

https://vseosvita.ua/library/urok-pajto … 41752.html
Скоро нетільки студентам, а й школярам)))

33

Re: Універсальна відповідь студіозусам

mamkin haker написав:

https://vseosvita.ua/library/urok-pajto … 41752.html
Скоро нетільки студентам, а й школярам)))


Загалом, університет — це вища школа, тож студенти вишу — школярі (scholar), разом з тим школярі початкових навчальних закладів без сумніву учні (students).

Подякували: mamkin haker1

34

Re: Універсальна відповідь студіозусам

а межете зробити щоб кнопка згоди зправилами нажималась правою кнопкою миші, і це ж прописати в правилах, і коли вони будеть жати лівою кнопкою миші(ті хто не прочитав правила) то буде вспиваюче віконце з повідомленням типу (я зрозумів! ну, пограєм гру, читання правил займає 5 хвилин, час пішов)?

35

Re: Універсальна відповідь студіозусам

Це щоб не реєструвалися з телефонів, макбуків і деяких старих браузерів? *SCRATCH*

Подякували: leofun011

36

Re: Універсальна відповідь студіозусам

P.Y. написав:

Це щоб не реєструвалися з телефонів, макбуків і деяких старих браузерів? *SCRATCH*

1) хто з телефона реєструєтся на форум по ПРОГРАМУВАННЮ?
2) хз?
3) наврядчи є програмісти які сидеять в старих браузерах

37

Re: Універсальна відповідь студіозусам

mamkin haker написав:
P.Y. написав:

Це щоб не реєструвалися з телефонів, макбуків і деяких старих браузерів? *SCRATCH*

1) хто з телефона реєструєтся на форум по ПРОГРАМУВАННЮ?
2) хз?
3) наврядчи є програмісти які сидеять в старих браузерах

пан леофан вам може заперечити

Подякували: leofun011

38

Re: Універсальна відповідь студіозусам

mamkin haker написав:
P.Y. написав:

Це щоб не реєструвалися з телефонів, макбуків і деяких старих браузерів? *SCRATCH*

1) хто з телефона реєструєтся на форум по ПРОГРАМУВАННЮ?
2) хз?
3) наврядчи є програмісти які сидеять в старих браузерах

Я на цьому форумі зареєструвався з телефону

Подякували: 0xDADA11C71

39 Востаннє редагувалося ch0r_t (28.09.2021 23:47:41)

Re: Універсальна відповідь студіозусам

/KIT\ написав:

Я на цьому форумі зареєструвався з телефону

Я через електро-механічну машину Бебіджа + Lynx.

Подякували: leofun011

40

Re: Універсальна відповідь студіозусам

А чи можна додати тестовий період для нових учасників? Тобто можливість створювати тему лише після деякого періоду чи коментарів. Або ручну активацію нових користувачів