21 Востаннє редагувалося eresid (06.02.2023 22:57:53)

Re: Ідея створити GameDev компанію

vovanxxx.2013 написав:

Робити ігри це дуже важка справа не достатньо просто захотіти тай робити. Я вивчав C# та  Unity для розробки ігор, а толку з того.без моделів, звуків, дизайну мої знання нічого не варті.Якщо все купляти то може щось і получиться, але мені здається, що саме в команді вийде дійсно хороша ігра коли кожен буде займатися своїми справами. Не може одна людина і програмувати і моделити і дизайном займатися це потрібно вивчати. Кожен має бути на своєму місці дякую за увагу

Якщо ми говоримо за 2D іграшки, то я можу на себе взяти маркетинг/розкрутку та графічну складову, маю хороших художників...

Над чим було б цікаво попрацювати:

  • Над чимось у жанрі Hidden Object - тут з точки зору програмування роботи мало, головне це норм картинка та сценарій

  • Будь-які настільні іграшки - шахи, морський бій, маджонг, солітер...

Не треба відразу братись за складні проекти - це програшний шлях у 99.99% випадків, треба з чогось простого завжди стартувати і далі розвиватись. По тій же sudokupro.app, перша публічна версія була дуже примітивна та глючна, що веб що моб, але за 9 місяців випустив 21 реліз, кожен з яких додавав якісь фічі чи локалізації чи оптимізації...

22

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:

Будь-який бізнес має бути прибутковим, інакше ми помремо або з голоду або від стресу.

Емм.. Якщо у вас є чудова ідея гри, плюс до всього, ви ще й зібрали команду ентузіастів по духу, то у вас дуже великі шанси не померти з голоду. Знаєте, що таке краудфандингові платформи? Багато інді-ігор робляться за такою схемою, а ще більше вже зарелізились таким чином. І збирають такі проєкти десятки й сотні тисяч доларів. Потрібно лише, як вже сказали:

bebyk написав:

Дрібка таланту й багато любові до того, що робите.

А, щодо стресу, то він є всюди, особливо в геймдеві, але ще ніхто від цього не вмер. Так, виявляється, щоб зробити хорошу гру - потрібно багато працювати.

eresid написав:

Не треба відразу братись за складні проекти - це програшний шлях у 99.99% випадків, треба з чогось простого завжди стартувати і далі розвиватись.

Так, не варто одразу намагатись зробити ААА проєкт, але ось це:

eresid написав:

шахи, морський бій, маджонг, солітер...

- це трохи смішно. Такі забавки кодять студенти першого курсу CS. Як пет-проєкт зійде, але не більше. Якщо я захочу пограти у солітер, то краще звантажу версію з windows 98 та поностальгую.

P.S. - вище скаржились, що українських проєктів (ігор) не так багато, як хотілося б. А, їх і не буде багато, допоки у нас не зрозуміють, що ігри починаються з ідей, а не з підрахунку грошиків.

Прихований текст

Ubisoft оно вже дорахувалися, що очікують збитків у 537 мільйонів доларів до кінця поточного фінансового року. Ну, тре більше ігор-сервісів напілити, це допоможе :D (Ні)

Подякували: bebyk, leofun01, P.Y.3

23

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:
eresid написав:

шахи, морський бій, маджонг, солітер...

- це трохи смішно. Такі забавки кодять студенти першого курсу CS. Як пет-проєкт зійде, але не більше. Якщо я захочу пограти у солітер, то краще звантажу версію з windows 98 та поностальгую.

Автор цього треду є автором гри Судоку на Андроїд та Веб, і головне що він може робити гарну обгортку свого продукту що є одним із ключових факторів. В світі мільйони тих хто грає в подібні ігри, судоку наприклад, на мобільних пристроях. І більша половина з них не усвідомлює що є кращі додатки для їх улюбленої гри. *DANCE*

eresid написав:

P.S. - вище скаржились, що українських проєктів (ігор) не так багато, як хотілося б. А, їх і не буде багато, допоки у нас не зрозуміють, що ігри починаються з ідей, а не з підрахунку грошиків.

Більшість закінчують навіть не зібравши команди  :D

24 Востаннє редагувалося eresid (07.02.2023 14:24:34)

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:

Емм.. Якщо у вас є чудова ідея гри, плюс до всього, ви ще й зібрали команду ентузіастів по духу, то у вас дуже великі шанси не померти з голоду.

Я з 2009 року пробував пілити різне, збирати команди... Ентузіазму на довго не вистачає, а робити щось якісне - це вже треба доволі багато часу, за місяць не наклепати.

Тому, щоб робити великі речі - треба щоб команда була на зарплаті. Я звісно розумію, що є супер ідейні люди, які мають багато часу на експерименти, і можуть пробувати щось робити, але мені не 18 років, у свою юність пробував пілити різне на ектузіазмі...

Саме тому 80% я приділяю маркетингу, решта не має займати багато сил.

wander написав:

Такі забавки кодять студенти першого курсу CS. Як пет-проєкт зійде, але не більше.

Звучить дуже круто! Увага!!! Готовий платити за пет проекти 8) Хороший заробіток для студентів

25 Востаннє редагувалося wander (07.02.2023 15:26:49)

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

Автор цього треду є автором гри Судоку на Андроїд та Веб, і головне що він може робити гарну обгортку свого продукту що є одним із ключових факторів. В світі мільйони тих хто грає в подібні ігри, судоку наприклад, на мобільних пристроях. І більша половина з них не усвідомлює що є кращі додатки для їх улюбленої гри.

А, назва цього треду: «Хочу створити геймдев компанію», а не кліпаємо ігри-клони компанію. Ну, то відповідайте статусу. «Ми створили чергового клона <назва гри>, але в іншій обгортці», - немає нічого спільного з геймдев індустрією, НМСД. Гаразд, створили чергову судоку гру, ОК. Немаю нічого проти. Хочете і далі створювати подібні ігри - ОК, вперед. Але не варто цим виправдовувати себе чи говорити, що хорошу гру без тонни бабла на старті не створити.. Відкрийте рейтинги ігор у Стімі і побачите, що половина, якщо не більша - це інді ігри. А, потім почитайте, як вони створювалися.

eresid написав:

Ентузіазму на довго не вистачає, а робити щось якісне - це вже треба доволі багато часу, за місяць не наклепати.

Мого інтузіазму теж на довго б не вистачило, щоб пиляти якогось солітера. А, от коли була б гарна ідея, можна було б про щось розмовляти. А, «якість» - далеко не завжди про час, тут багато ньюансів. Те, що гра довго робиться зовсім не означає, що вона вийде якісною.

eresid написав:

мені не 18 років, у свою юність пробував пілити різне на ектузіазмі

Чули колись про таку позицію, як Game Writer? Як побачите такого з хорошою ідеєю в голові беріть і вертайтесь, тоді можна буде поговорити про ентузіазм :)

eresid написав:

Звучить дуже круто! ???? Увага!!! Готовий платити за пет проекти 8) Хороший заробіток для студентів

Ви точно геймдев компанію хочете створити? Може вам простіше виступати publisher’ом?
Тим не менш, зайдіть на ГітХаба там повно цього добра. Можете спробувати написати авторам.

Подякували: bebyk, Tarpan87, P.Y., leofun014

26

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:

А, назва цього треду: «Хочу створити геймдев компанію», а не кліпаємо ігри-клони компанію. Ну, то відповідайте статусу. «Ми створили чергового клона <назва гри>, але в іншій обгортці», - немає нічого спільного з геймдев індустрією, НМСД.

Компанію, а не гру! А для цього потрібні гроші або суперінтузіам, бо це віагра для сталої компанії :-X !
А якщо гра - то тільки шутер для ПК і тему можна закривати.

Гаразд, створили чергову судоку гру, ОК. Немаю нічого проти. Хочете і далі створювати подібні ігри - ОК, вперед. Але не варто цим виправдовувати себе чи говорити, що хорошу гру без тонни бабла на старті не створити...
Ентузіазму на довго не вистачає, а робити щось якісне - це вже треба доволі багато часу, за місяць не наклепати.

Я говорю про те що краще почати з юніті та форків/простих 3д іграшок для Андроїд -це як один з кращих шляхів щоб швидко почати та підняти скіли, створити команду. І далі Плей Маркет! Ентузіазм - це як спринт, довго не побігаєш!
Та й що говорити якщо автор навіть плану з 2 пунктами не написав. Хай шукає тімліда, або сам їм стає, немає ядра.

Відкрийте рейтинги ігор у Стімі і побачите, що половина, якщо не більша - це інді ігри. А, потім почитайте, як вони створювалися.

не користуюсь Стімом і не граю в інді, Машинаріум - це інді квест?

Є ідея? Пиши сценарій. Є сценарій (з діями, ефектами та іншой переферієй) - підбирай інструменти (Юніті як двигун, Блендер для 3д, Фл - для аудіо і т.д.).Підібрав інструменти - перепиши сценарій під обмеження інструментів. Сідай та створюй світ *HI*

27 Востаннє редагувалося wander (07.02.2023 17:50:51)

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

Компанію, а не гру! А для цього потрібні гроші або суперінтузіам, бо це віагра для сталої компанії

Як добре, що, наприклад розробники Hollow Knight не приймали віагру, а пішли на Kickstarter, як нормальні люди. І ми все-таки можемо насолодитись цією прекрасною грою.

MN написав:

А якщо гра - то тільки шутер для ПК.
Почати з юніті та форків/простих 3д іграшок для Андроїд.
І далі Плей Маркет!

:D
Дякую, посміявсь.

MN написав:

не користуюсь Стімом і не граю в інді

То, що ви тут забули?

Подякували: bebyk1

28

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:

а пішли на Kickstarter

За грошима! :o

wander написав:

:D
Дякую, посміявсь.

Роблю світ кращим  :P

wander написав:

То, що ви тут забули?

Ключі

29

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:
MN написав:

А якщо гра - то тільки шутер для ПК.
Почати з юніті та форків/простих 3д іграшок для Андроїд. І далі Плей Маркет!

:D
Дякую, посміявсь.

Уточню, що перше зробить твою компанію крутою! GTA, TES, COD, і купа інших як приклади.
А друге доможе існуванню твої компанії на початку та інші плюси про які писав раніше.


Ключі знайшов, бувайте!
  *HI*

30

Re: Ідея створити GameDev компанію

Першою грою має стати гра "Омікрон". Сюжет: під впливом вірусу російські хробаки перетворюютья на Zомбі і їх треба знищувати усіма способами.

31

Re: Ідея створити GameDev компанію

Але добре, гроші. Очевидно, що джерелом цих грошей мають бути користувачі. Питання: що може змусити користувача платити саме вашій компанії, а не якійсь іншій за аналогічні ігри (або й відшукати десь безкоштовний аналог — для простеньких настолок це взагалі не проблема)? Так, звичайно, певну роль грає реклама й пошукова оптимізація, у що ваша компанія теж вкладатиметься — але це досить типова й очевидна стратегія просування на ринку, таких просунутих гравців на ринку багато. Яким чином узагалі вдасться відбити інвестовані кошти й ще й достойно оплатити працю фінансово мотивованих розробників, а не застрягнути десь у середині рейтингу поміж безлічі інших аналогічних компаній?

32

Re: Ідея створити GameDev компанію

зазвичай ГеймДув фірми які показують прибуток, займаються чимось незаконним, типу виведення грошей
є і історія AngryBirds, де до успіху писали ще 70 ігор, поки не взлетіло

33

Re: Ідея створити GameDev компанію

P.Y. написав:

Питання: що може змусити користувача платити саме вашій компанії, а не якійсь іншій за аналогічні ігри (або й відшукати десь безкоштовний аналог — для простеньких настолок це взагалі не проблема)? Так, звичайно, певну роль грає реклама й пошукова оптимізація, у що ваша компанія теж вкладатиметься — але це досить типова й очевидна стратегія просування на ринку, таких просунутих гравців на ринку багато. Яким чином узагалі вдасться відбити інвестовані кошти й ще й достойно оплатити працю фінансово мотивованих розробників, а не застрягнути десь у середині рейтингу поміж безлічі інших аналогічних компаній?

Це вже хороше питання, звісно це маркетинг, renention та хороша монетизація. Тут головна ідея в тому, що інвестиції у розробку не мають бути великими, основна частина бюджету йтиме на маркетинг.

Тобто розробка гри має вкладатись в $500-2000 не рахуючи графічну складову, при цьому можна використовувати готові напрацювання, які можна купити в Unity Store наприклад. Ми ж комерційну компанію будуватимемо з вами у першу чергу - тому такі оптимізації обов'язкові.

Але звісно, на старті це будуть прості іграшки, аналогів яким достатньо, але будемо старатись свої продукти зробити гарнішими та більш функціональними, в рамках розумного звісно.

34

Re: Ідея створити GameDev компанію

wander написав:

А, назва цього треду: «Хочу створити геймдев компанію», а не кліпаємо ігри-клони компанію. Ну, то відповідайте статусу.

Я вважаю, це дуже крутий шанс позмагатись двом різним ідеям і перевірити на практиці, яка краще працює... ;)

Кидатись какахами сенсу немає, коли можна поділитись на 2 команди "TrueGameDev Co" та "NotTrueGameDev Co" і організувати змагання, конкуренція та азарт/змагання завжди дуже класно працюють, як елементи мотивації

35

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:

Я вважаю, це дуже крутий шанс позмагатись двом різним ідеям і перевірити на практиці, яка краще працює... ;)

Ваша ідея програла. На початку теми наведено приклади інді-розробників, які ввійшли в історію індустрії зі своїми іграми, що вже стали визначальною класикою своїх жанрів. Жодних таких прикладів з розробниками 3д нардів абощо не пригадаю.

Подякували: P.Y., wander2

36

Re: Ідея створити GameDev компанію

Навіщо орієнетуватись на іграшки, аналогів (іншими словами, конкурентів) яких існує предостатньо, а не спробувати винайти щось оригінальне (зрозуміло, з тими ж вимогами мінімалізму)?

Подякували: wander1

37 Востаннє редагувалося wander (08.02.2023 12:41:19)

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid, ем.. Про що мова? :)
Які дві команди?

Я лише висловив свою думку, що такий підхід немає нічого спільного з геймдевом. Розумієте, я люблю інді, бо це як ковток свіжого повітря серед сміттєзвалища ААА ігор-сервісів. І мені дуже сумно, коли приходять люди й кажуть, що хорошої гри не зробити без грошей. Так, гроши потрібні, але вони не мають бути вашою єдиною мотивацією, такий підхід просто приречений на провал. Я б ще зрозумів, якби ви прийшли з якоюсь ідеєю чи концептом гри, але я не бачу у вас цього «запалу в очах». Ви прийшли і такі: ну, буду кліпати ігри-клони. Та й гаразд, робіть, як знаєте.

Доречі, щодо ентузіазму, скоро має вийти ось така візуальна новела від українських розробників - Віддзеркалені. Гру розробляють на ентузіазмі, донати добровільні. Нещодавно спілкувався з однією людиною з команди, що роблять гру. Обіцяв, що вже у понеділок можна буде пограти  ;)

Подякували: P.Y., bebyk, Tarpan873

38

Re: Ідея створити GameDev компанію

З іншого боку, якщо в засновника є чіткий план, як почати з простеньких шашок і поступово довести їх до рівня диско елізіум чи що там зараз у тренді, то це, мабуть, дуже оригінальний шлях.

Загалом, типовий шлях на ігроробську вершину — це починати з інді-гри (мінімум інвестицій, невеличка команда розробників, що працює на голому ентузіазмі), яка далі, в разі успіху (якого може і не бути — таке теж часто трапляється), може перерости у щось комерційне й суперхітове.

Якщо ж іти тим шляхом, що пропонує автор теми, то це, може, і принесе якийсь прибуток, але це не шлях на вершину. Очевидно, в команді розробників не буде ентузіастів, готових працювати задарма, як і не буде висококваліфікованих фахівців (яких може не влаштувати рівень оплати праці), імовірні кандидати — початківці-вайтішніки, які хочуть набрати хоч якийсь комерційний досвід, щоб рухатись далі. Плюс заїжджені теми ігор, які складно зробити більш якісними (гарно відполірований тетріс — усе одно той же тетріс з приблизно таким же рівнем залипальності). Виходить, усе триматиметься на голому маркетингу?

39

Re: Ідея створити GameDev компанію

Давайте резюмую свою думку, щоб завершити цей холівар:

1) Ваше бачення круте, і я розділяю його, але дозволити собі цей шлях я не можу - вже старий для такого

2) Я обрав простий шлях - почати з чогось супер простого, і далі рухатись до величного поступово - все ж ціль побудувати щось велике і успішне, а не покреативити пару місяців і забити (я себе знаю, я не такий вмотивований ентузіаст, як ви)

3) Через 2-3 роки, коли будуть норм бюджети, можна буде робити круті унікальні іграшки

Ще раз - я розумію ваші аргументи, але для себе я обрав реалістичний простий шлях. Якщо у вас інша стратегія - респект вам і повага  8)

Подякували: Vo_Vik, Tarpan872

40

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:

3) Через 2-3 роки, коли будуть норм бюджети, можна буде робити круті унікальні іграшки

Можливо, з цієї частини й варто було б почати. Бо план-мінімум виглядає нецікавим — звичайні настолки, тоді ще більше звичайних настолок... А чим займатиметься той відділ, на фінансування якого ці гроші з настолок потім підуть — що собою являтиме magnum opus вашої компанії?

Подякували: wander1