41

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid, ця спільнота тобі не замовник (покищо), тому до порад  тут не надто прислухайся. Якщо є бажання і чіткий план, то роби.

В світі знайдеться багато людей, які зкажуть { це роби | це не роби }, вони можуть помилятись. Завжди памятай для чого ти { це робиш | це не робиш }.

Подякували: flatliner1

42

Re: Ідея створити GameDev компанію

Ну я особисто хочу автору подякувати за цю тему. Дізнався про кілька цікавих для себе бібліотек.

43 Востаннє редагувалося leofun01 (07.06.2023 18:30:24)

Re: Ідея створити GameDev компанію

SudokuPro написав:

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).

console log
react-dom.production.min.js:189 TypeError: (intermediate value)(intermediate value).toString(...).replaceAll is not a function
    at C (UniqueSudoku.tsx:361)
    at K (MainContent.tsx:114)
    at MainContent.tsx:100
    at uI (react-dom.production.min.js:244)
    at oU (react-dom.production.min.js:286)
    at react-dom.production.min.js:283
    at oI (react-dom.production.min.js:282)
    at oC (react-dom.production.min.js:273)
    at r4 (react-dom.production.min.js:127)
    at react-dom.production.min.js:267
a5 @ react-dom.production.min.js:189
index.js:243 TypeError: (intermediate value)(intermediate value).toString(...).replaceAll is not a function
    at C (UniqueSudoku.tsx:361)
    at K (MainContent.tsx:114)
    at MainContent.tsx:100
    at uI (react-dom.production.min.js:244)
    at oU (react-dom.production.min.js:286)
    at react-dom.production.min.js:283
    at oI (react-dom.production.min.js:282)
    at oC (react-dom.production.min.js:273)
    at r4 (react-dom.production.min.js:127)
    at react-dom.production.min.js:267
er @ index.js:243
index.js:244 A client-side exception has occurred, see here for more info: https://nextjs.org/docs/messages/client-side-exception-occurred
er @ index.js:244

Бравзер Web переглядач: Opera 60.0

44

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:

Всім привіт, мене звати Євген, я у розробці з 2010 року. 5 років тому створив сервісну компанію OmiSoft, яка наразі налічує більше 80 працівників та продовжує свій розвиток, але моїм хобі завжди була розробка іграшок. І моя мрія - створити круту GameDev компанію.

Минулої весни зарелізив Sudoku, анонс якої робив тут. Але це не та гра, на якій можна заробити. Її головною ціллю було вчитись на живому прикладі маркетингу (SEO, таргетинг та монетизація).

На днях запустив сайт під все це діло - OmiPlay.

Але з важливого - великі речі створюються командами, тому якщо у когось горять очі робити іграшки, чи займатись маркетингом, чи креативити будь-яким іншим способом - пишіть :) Також, якщо у когось є якісь власні іграшки, але ви не знаєте, як їх монетизувати - також пишіть, попробуємо скооперуватись.


Був такий французький програміст, вірніше популяризатор програмування та інформатики Жак Арсак. В одній своїй книзі  він наводив французьку поговірку:
Хто сам рубає свої дрова, той зігрівається двічі.
Він це сказав до того, що приємно грати в чужі ігри, але набагато приємніше грати у власну гру.

Але не кожен стане програмістом!!

Даю безкоштовну ідею:
створи гру-конструктор, щоб прості користувачі могли складати свої ігри, як в конструкторі Лего.

45

Re: Ідея створити GameDev компанію

elektryk написав:

створи гру-конструктор, щоб прості користувачі могли складати свої ігри, як в конструкторі Лего

легко сказати

elektryk написав:

Хто сам рубає свої дрова, той зігрівається двічі.

Нагадало:

- Куме, дрова на зиму маєш?
- Так! 
- Скільки? 
- Шість кубів! А в тебе скільки?
- Один мішок! 
- Як тобі так мало може вистачити на цілу зиму? 
- Бо я беру той мішок за спину і ношу туди-сюди аби зігрітися.

46

Re: Ідея створити GameDev компанію

Створення гри-конструктора для ігор — вже саме по собі гра, що затягує... Але є ризик загратися й до самої кінцевої гри так і не дійти.

47

Re: Ідея створити GameDev компанію

Вже є. Roblox називається.

48

Re: Ідея створити GameDev компанію

А також існують двигуни, що передбачають мінімум програмування, наприклад, GDevelop... нещодавно мій малий запропонував розробити з ним гру і сказав, що для цього є GameMaker. Не знаю, ще не дивився, що воно таке, але загорівся надією, що може так я буду вмотивований більше часу приділяти геймдеву, а за одно й власному сину :(

49

Re: Ідея створити GameDev компанію

bvn написав:

GameMaker. Не знаю, ще не дивився, що воно таке

Це готовий рушій, щоб легко створювати ігри на кшталт олдскульних jRPG (до прикладу, як перші серії Final Fantasy). Непогана штука, але має непозбувну проблему: складно запустити на Віндовсі, а на інших ОС майже анріал.

50

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:

Всім привіт, мене звати Євген, я у розробці з 2010 року. 5 років тому створив сервісну компанію OmiSoft, яка наразі налічує більше 80 працівників та продовжує свій розвиток, але моїм хобі завжди була розробка іграшок. І моя мрія - створити круту GameDev компанію.

Минулої весни зарелізив Sudoku, анонс якої робив тут. Але це не та гра, на якій можна заробити. Її головною ціллю було вчитись на живому прикладі маркетингу (SEO, таргетинг та монетизація).

На днях запустив сайт під все це діло - OmiPlay.

Але з важливого - великі речі створюються командами, тому якщо у когось горять очі робити іграшки, чи займатись маркетингом, чи креативити будь-яким іншим способом - пишіть :) Також, якщо у когось є якісь власні іграшки, але ви не знаєте, як їх монетизувати - також пишіть, попробуємо скооперуватись.

Передбачається певне фінансування особистостей які забажають прийняти участь?

51

Re: Ідея створити GameDev компанію

заробити можна навіть на судоку

52

Re: Ідея створити GameDev компанію

Навіть у такому випадку є потреба в фінансуванні. Автори які будуть складати ті судоку не забажають працювати за просто-так.

53

Re: Ідея створити GameDev компанію

Якщо пообіцяти опціони, то можуть погодитися майже за безкоштовно.

54

Re: Ідея створити GameDev компанію

є нейромережі

55 Востаннє редагувалося flatliner (19.06.2023 20:23:59)

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:
bvn написав:

GameMaker. Не знаю, ще не дивився, що воно таке

Це готовий рушій, щоб легко створювати ігри на кшталт олдскульних jRPG (до прикладу, як перші серії Final Fantasy). Непогана штука, але має непозбувну проблему: складно запустити на Віндовсі, а на інших ОС майже анріал.

Цієї неділі посиділи з малим кілька годин... поділюсь враженнями.
1. Так, ця шняга на офіційній сторінці завантаження має тільки 2 версії: під Віндовс і під МакОС, але наполегливе гугління привело мене до певної сторінки з їхнього ком'юніті, де говорилось про існування бета-версії під лінукс, а далі ще трохи довелось пошукати (бо не відразу вдуплив, що отут на слові Ubuntu якраз лінка на цю бета-версію.

2. Бета-версія трохи кривувата в плані інтерфейсу, є також попередження, що цілісність проекту може порушуватися тому бажано користуватися системами контролю версій, але ми допоки з цим не стикалися.

3. Чомусь мені відразу функціонал більше сподобався, ніж у GDevelop, однак, в останнього є хоч і обмежена по кількості компіляцій в місяць, але безкоштовна можливість білдити свій проект під різні платформи, після чого його можна виконувати незалежно від середовища розробника. В GameMaker - така можливість тільки платна, безкоштовно можна експортувати в якусь їхню платформу, але що це, я поки що не розібрався... чи їхній сайт, чи щось на кшталт стіму. Треба ще доку читати.

4. От до речі про документацію. Є російськомовна документація (шкода, що нема україномовної), що навіть для мене легше сприймається на відміну від англомовної, малий же англійської документації читати доки що не може сам взагалі, а москльскою (на жаль чи ні) - читає.

5. За 2-3 години ми разом пройшлись по навчальному посібнику і створили гру "астероїди", навіть, дещо довнесли від себе. Вирішили поки що продовжувати, щоб краще засвоїти основні принципи створення ігор, а потім, або я нарешті закінчу свій бойлерплейт на pixi (якщо вони знову щось кардинально не змінять так. що при оновленні поламається все нахрін), або підем на GDevelop (в мене вже є думка відтворити повністю туторіал з GameMaker на GDeelop - порівняти).