81

Re: Шлях на мальовничу вершину

Є різні м'ягкості олівців і тонування  шляхом зміни кута нахилу штриха та його довжини. Так вимальовуються тони світлотіні. Робіть штрихи ривком, перед тим поставте руку в зручному положенні і робіть штрих так,ніби даєте комусь щигля.

82

Re: Шлях на мальовничу вершину

VTrim написав:

Є різні м'ягкості олівців і тонування  шляхом зміни кута нахилу штриха та його довжини. Так вимальовуються тони світлотіні. Робіть штрихи ривком, перед тим поставте руку в зручному положенні і робіть штрих так,ніби даєте комусь щигля.

якщо ви не помітили, то я малюю за допомогою графічного планшету, і ми взагалі не про світлотінь з тонуванням балакаємо
http://не-дійсний-домен/mod2W/f8f9e3ba61.png

83

Re: Шлях на мальовничу вершину

Йасно.

84 Востаннє редагувалося FakiNyan (15.02.2016 14:36:34)

Re: Шлях на мальовничу вершину

нещодавно дізнався різницю між drawing і painting, drawing - це саме малювання, без розфарбовування, а painting вже розфарбовування, ліл.
І ще почав дивитись уроки Ґері Майера, ну там про перспективу, і от побачив таку геніальну річ - як намалювати квадрати в перспективі? (це працює лише для одноточечної перспективи, як я пойняв)
От стоїмо ми і дивимось вдалину, десь на горизонті у нас точка сходу, або ванішінг поінт англійською (звучить якось прікольно, ну так, не дуже, але виділяється оце слово - ванішінг, ліл), і перед нам бачимо якусь палку, котра представляє з себе ребро квадрата, при чому лінія нашого зору перпендикулярна до цього ребра. І як же нам дізнатись, на якій відстані має бути дальнє ребро????
А все просто! Ми ж з вами знаємо, що кут у квадрата 90 градусів, і якщо ми проведемо медіану з одного з кутів, то поділимо то всьо на 2 і вийде 45 градусів. Також ми знаємо, що всі паралельні лінії сходятся в одній точкі сходу. Тепер ми можемо побудувати лінію з під кутом 45 градусов до лінії нашого зору і провести цю лінію аж до горизонту, і точка на горизонті, де пройде наша лінія - буде точкою сходу. Після чого ми проводим лінію з цієх точки до правого нижнього кута квадрата, і так, як всі лініх, що сходятся в одній точці на горизонті - паралельні, то ми розуміємо, що наша нова лінія перетинає квадрат під кутом 45 градусів, після чого можна легко домалювати дальнє ребро квадрата і все готово, тра-та-та!

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/n8Kni/5827e25b69.png

Подякували: leofun01, 221VOLT2

85

Re: Шлях на мальовничу вершину

збираюсь малювати кімнату з одноточечної перспективи, порозмічав трохи, виходе кімната з шириною 4м, висотою 4м, і довжиною 6 метрів

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/ngqIS/7c26dbf032.png

Подякували: 221VOLT1

86

Re: Шлях на мальовничу вершину

"..."

завдяки цій темі ще раз відкрив для себе -
- гострий гумор Cyan
- талант у створенні графіки FakiNyan
- наскільки ж позитивний цей форумммм  *DANCE*

дякую)))

87

Re: Шлях на мальовничу вершину

Тільки зараз почав хоч трохи щось робити, до цього лише писав усілякі скрипти, котрі мали б мені допомогти відміряти потрібні відстані, ліл.
І от я був зрозумів, що по суті просто тікаю від власноруч поставленного завдання (намалювати кімнатку), і що можна використати просто картинку з сіткою, котра буде десь на нижньому шарі, і за допомогою неї я зможу відміряти що завгодно.
І от намалював поки що дальню стінку, розмітив віконце і намалював частину бігової доріжки (навіть горизонтальні лінії правильно намалював, аби було видно, що то таке)
http://не-дійсний-домен/nv0b4/5b7f545324.png

Подякували: 221VOLT1

88 Востаннє редагувалося FakiNyan (08.03.2016 14:38:21)

Re: Шлях на мальовничу вершину

трохи криво я був розмітив, і не вірно відміряв глибину, але от вже пофіксив
http://не-дійсний-домен/nz8TA/7747890c3a.png
і пойняв, шо окремий об'єкт краще малювати на окремому шарі, бо лінії інших об'єктив допомогають дезорієнтуватися
http://не-дійсний-домен/ny6mv/3725f4dc30.png

Подякували: 221VOLT, leofun012

89

Re: Шлях на мальовничу вершину

круто, класно виглядає - як перехід від інженерного креслення до художнього малюнку)

90

Re: Шлях на мальовничу вершину

http://не-дійсний-домен/nCJYv/7cd00ffa2c.png
насправді лінії рівні, це простір кривий.

Подякували: 221VOLT, leofun012

91

Re: Шлях на мальовничу вершину

малюю на разі щось типу міста, вже аж очі вилазять від цих ліній
http://не-дійсний-домен/oly3x/51951707f9.png

92

Re: Шлях на мальовничу вершину

виявилось, то все фігня, що я намалював, бо отакі міста набагато швидше і простіше малювати так:

  1. Спочатку малюємо передній план

  2. А потім малюємо решту домів, починаючи з дахів

http://не-дійсний-домен/olDEN/53d65f8520.png

Подякували: 221VOLT1

93 Востаннє редагувалося ADR (17.04.2016 20:31:46)

Re: Шлях на мальовничу вершину

FakiNyan написав:

трохи криво я був розмітив, і не вірно відміряв глибину, але от вже пофіксив

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/nz8TA/7747890c3a.png

і пойняв, шо окремий об'єкт краще малювати на окремому шарі, бо лінії інших об'єктив допомогають дезорієнтуватися

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/ny6mv/3725f4dc30.png

Я може фігню зараз скажу, але хіба не простіше малювати то все без перспективи (а краще ще й об'єктами), а в перспективу вже переносити скриптом (враховуючи накладання)?

Хоча для цього мало б бути безліч CAD-систем по кресленню.

94

Re: Шлях на мальовничу вершину

ADR написав:
FakiNyan написав:

трохи криво я був розмітив, і не вірно відміряв глибину, але от вже пофіксив

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/nz8TA/7747890c3a.png

і пойняв, шо окремий об'єкт краще малювати на окремому шарі, бо лінії інших об'єктив допомогають дезорієнтуватися

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/ny6mv/3725f4dc30.png

Я може фігню зараз скажу, але хіба не простіше малювати то все без перспективи (а краще ще й об'єктами), а в перспективу вже переносити скриптом (враховуючи накладання)?

Хоча для цього мало б бути безліч CAD-систем по кресленню.

ще простіше створити ті об'єкти в 3d редакторі і відрендерити в wireframe режимі, але задача була - розібратись з перспективою

95

Re: Шлях на мальовничу вершину

не було шо робити, то повторив роботу одного чувака, яку він робе на відкритому уроці, це чувак працював десь 5 років текстурщиком для WoW, і ще два роки для starctaft'a, чи якось так.
Показував, як зробити готову текстуру, котру мона просто кидати на пласку геометрію і отримувати результат, без 3d моделювання чи використовування нормал мапи і всього такого

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/oHvgv/2e3770b32d.png

96

Re: Шлях на мальовничу вершину

я от здивувався, наскільки просто робити усілякі тріщинки, просто проводите темним кольором рісочки, а потім світлим кольором повторюєте, тільки трохи збоку
http://не-дійсний-домен/oHvD1/66f7859fcb.png

97

Re: Шлях на мальовничу вершину

Brain. Brain never changes.

Його завжди можна обманути.

98

Re: Шлях на мальовничу вершину

Esforeal написав:

Brain. Brain never changes.

Його завжди можна обманути.

так це не обман, ми ж не можемо бачити реальні ямочки і дірочки на екрані, тому що він плаский і не змінює свою форму. І навіть в реальному житті ми розуміємо, що той предмет такий-то, а он той, такий-то, тому що в наші очі потрапляють кольорові промені.
Ну, тіпо, якщо на екрані ми бачимо ті ж самі кольори, котрі бачимо при спостеріганні ямочки в реальному житті, то для нас це майже ті самі речі, тому ніякого обману нема, все чесно, і там і там кольори.

99 Востаннє редагувалося FakiNyan (13.06.2016 20:29:27)

Re: Шлях на мальовничу вершину

дивлюсь уроки одного чувака, так він пояснював за світлотінь на прикладі глечика. Зліва фото, а справа він малював.
І от я дивлюсь і бачу, шо в нього якесь мильне лайно вийшло. а ви шо думаєте?

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/prcr1/907284f14a.png

100

Re: Шлях на мальовничу вершину

очі важко обманути -- нехай і там і там - ті ж кольори, та від монітору очі стомлюються, а без нього - відпочивають (наприклад якщо я про фото лісу і реальний ліс)

Прихований текст

не маю права критикувати результат роботи того чувака, бо я й так не вмію :)