Я цей во, розібрався з діленням дробів.
Спочатку в відео, шо я дививсь, був приклад 8/3, що ділиться на 1/3.
І тут все ніби зрозуміло, якшо намалювати візуальну модель 8/3. 1/3 + 1/3 = 2/3 і .т.д., тобто 8/3, це 8 раз по 1/3.
А потім йде приклад: 2/5 / 7/3. І тут я трохи затупив.
Думаю, окей - 7/3 явно більше за 2/5, так шо результат має бути менше 1.
Далі я зписав декілька сторінок в нотатнику, намагаючись намалювати візуальну модель 2/5, 7/3, і спробувати зрозуміти, як втулити ті 7/3 в 2/5.
Перша файна думка була - привести два числа до спільного знаменника, і тоді вийшло 6/15, що ділиться на 35/15, але й далі я тупив з візуальними моделями, бо візуально, зрозуміти скільки разів 6/15 входить в 35/15 легко, а от скільки разів 35/15 входить в 6/15 не дуже.
Зрештою, я таки зрозумів, що це треба просто 6 поділити на 35, відкинувши знаменники взагалі, і це й буде результатом.
Навіть формулу сам по собі вивів.
І так, звісно, я пам'ятаю, що при діленні дробів другий дріб треба просто перегорнути, і потім помножити на нього, але я ніколи не розумів, чому це робе - тепер розумію.
Чому я кулупався з тим два дні?
Мені здається, тут проблема в сприйманні дробів. Вони сприймаються як операція ділення одного числа на інше, але це не так, адже знаменник грає роль чогось цілого (як от одиниці), поділенного на певну кількість шматочків, а чисельник говоре - яку частину цього цілого представляє дріб.
Тобто, найголовніше тут - це чисельник, і коли знаменники однакові, то певні операції виконувати дуже легко.
Тобто #2, коли ми робимо шось з двома дробами, то не треба думати, шо це якісь два різні числа, які не мають між собою нічого спільного, ні - це одне й те саме, але різна його кількість, і воно може бути ще поділене на різну кількість шматочків.
Ну чи шось таке.
От, вже уявляю, яким гарним я був би вчителем молодших класів...