Re: Тема для розмов
Читайте тут - http://replace.org.ua/topic/17/page/37/
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → Тема для розмов
Сторінки Попередня 1 … 130 131 132 133 134 … 721 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Щось я втратив нитку розмови. А взагалі, щоб критикувати якусь систему грунтовно, треба в ній хоча б побувати, а не як то кажуть мені Мойша наспівав.
Хто що критикує?
Я критикую 0xDADA11C7, бо той індус що не пише індуський код. Він підриває стереотип про індусів що пишуть індуський код, а це позбавляє криворуких студентів лікувати свою криворукість, від чого деградує культура програмування і народжується бидлокод. Ось бачите, як розвиток індусів негативно впливає на розвиток всього світу?
HetmanNet, бо наші студенти гірші за індусів - макаки, а я еталонний індус у вакуумі, що знаходиться Палаті Мір.
HetmanNet, бо наші студенти гірші за індусів - макаки, а я еталонний індус у вакуумі, що знаходиться Палаті Мір.
Та макака за друкарською машинкою кращий програміст за випускника українського вишу з дипломом програміста. Я помітив тенденцію, що всі найкращі українські програмісти за освітою не є програмісти. Тож я не здивований, що написаний код індусом перестав мені здаватися індуським, бо дійсно на фоні коду українських студентів він ідеальний. Тож залишається питання, що робити з українськими студентами-програмістами? Вмотивовувати чи в АТО відправити на розстріл?
P.S. Може вам змінити напис "Replace Team" на "Еталонний індус у вакуумі" чи просто "Еталонний індус". Перейменування не впливає на реальні права.
P.P.S. Кожен програміст то індивідуум, а не робот чи ботанік. Про це має знаки кожен нуб.
Тож залишається питання, що робити з українськими студентами-програмістами?
До речі, я читав у блозі вікімедіа україна пост про віківишкіл серед бібліотекарів. Гадаю що з таким же, а то й кращим успіхом можна проводити віківишколи серед електриків, сатнтехніків, будівельників і таксистів. Студентів треба вмотивувати не слухати лекції і не приймати допомогу від так заваних "викладачів", а останніх потрошку знищувати політично перш за все. А ось коли дегуманізація "викладачів" досягне потрібних показників, тоді вже можна їх і знищувати. Все як в китайській культурній револіюції, тільки що спрешу треба годящу їм заміну підготувати.
Тож залишається питання, що робити з українськими студентами-програмістами?
До речі, я читав у блозі вікімедіа україна пост про віківишкіл серед бібліотекарів. Гадаю що з таким же, а то й кращим успіхом можна проводити віківишколи серед електриків, сатнтехніків, будівельників і таксистів. Студентів треба вмотивувати не слухати лекції і не приймати допомогу від так заваних "викладачів", а останніх потрошку знищувати політично перш за все. А ось коли дегуманізація "викладачів" досягне потрібних показників, тоді вже можна їх і знищувати. Все як в китайській культурній револіюції, тільки що спрешу треба годящу їм заміну підготувати.
До чого котимося.. чи куди котимося.. ніхто не знає.
Взагалі не розумію, навіщо серед них проводити віківишкіл? Вони що найбільші автори у вікіпедії? Чи найактивніші? Вони хоч можуть її веб-адресу з першого разу без помилок набрати? Чи саме останнього їх там навчали?
До речі, я читав у блозі вікімедіа україна пост про віківишкіл серед бібліотекарів.
Не зовсім точно вікі навчають не лише бібліотекарів, а всіх вчителів, такий собі хід на інтеграцію технологій в шкільне життя. Пробують навчити вчителів створювати блоги, презентації, опитування і все таке інше інтерактивне, учень дома навчається через інтернет- задумка хороша.- але дуже туго
І припухли не то слово,... на створення такого одного уроку інтерактивного вчителю напевно годин з три точно витратити потрібно,(толковому вчителю, що не боїться інтернету і знається з ним на ти плюс всі заморочки ніби легко сторю блог, знаю що таке гугл диск, що таке png зображення малюнка і url....)- але з іншої сторони це лише один раз робиш, далі ніби готове в тебе є,- але ж знову програма міняється кожен рік,-- вообщем болото....
Я казав саме про цілком конкретний віківишкіл, а щодо впровадження нових технологій оцифрування навчального плану, то це інша справа.
толковому вчителю, що не боїться інтернету
всі хто може постити котиків в інтернеті є толковими? де я живу і хто всі ці люди?
В моїй школі асматик на трудовому навчанні пішов палити шини і задихнувся, а в школі де навчався Chemist-i (а пізніше я теж туди перейшов) школяру голову відрізали такі ж школярі, я чув що ті планували інсценувати пограбування батьків, бо план чи ще щось хотіли курнути, а ділитися не захотіли. Після скоєного злочину вони пішли гратися в комп’ютерний клуб. Тож те віддалене болото нікому не нужне - дайош хардкор, гомоієрархію сталінських таборів і вчителів-дегенератів!
І ці люди вважають мене песимістом! Невже все так безнадійно з вітчизняною системою освіти? Ну хоч п'ять відсотків нормальних має бути — як серед учнів, так і серед учителів. Інтелектуальна меншина — але це скрізь так, не лише в школі й не лише в нас…
"Нормальних" і більше є, втім вони погоди не роблять, а ведуть себе тихо, сподіваючись що їх не зачепить, себто вони випадуть з харчового ланцюжка.
Байдужість -- це обачність. Не рухайтесь - в цьому полягає ваш порятунок. Прикиньтеся мертвими, і вас не вб’ють. До цього зводиться мудрість комахи.
І ці люди вважають мене песимістом! Невже все так безнадійно з вітчизняною системою освіти? Ну хоч п'ять відсотків нормальних має бути — як серед учнів, так і серед учителів. Інтелектуальна меншина — але це скрізь так, не лише в школі й не лише в нас…
Чому лише 5 відсотків, більше 50%. Навіть більше я б сказав би, в цілому при такому б здавалось би "хорошому" положенню справ в освіті (об'єм, систематизація, подання навчального матеріалу, та й заробітна плата за їхню роботу) вони досить пристойно навчають наших дітей,- такі собі патріоти справи та й країни. А в школі, працювати з сучасними дітьми, - я б взагалі їм (вчителям) пам'ятник поставив би
Чому лише 5 відсотків, більше 50%. Навіть більше я б сказав би, в цілому при такому б здавалось би "хорошому" положенню справ в освіті (об'єм, систематизація, подання навчального матеріалу, та й заробітна плата за їхню роботу) вони досить пристойно навчають наших дітей,- такі собі патріоти справи та й країни. А в школі, працювати з сучасними дітьми, - я б взагалі їм (вчителям) пам'ятник поставив би
наївності пост
наївності пост
Пані Cyan, а в чому наївність? В мене дружина вчитель, я досить добре орієнтуюсь про стан вчителів.
Що дітей НЕ навчають? Так діти вчаться плюс мінус;
Чи немає вчителів, що не можуть толково навчати? Є, і вчать, проводять конкурси плюс мінус, олімпіади свої які небудь. І якщо вони навчають дітей, то в чому власне справа?
Особисто мене турбує Людяність, якщо людина працює, вона має отримувати гідну оплату своєї праці, Вчитель - це взагалі особливий статус,- тому що вони навчають дітей, наших нащадків, і як вони їх виховають така і буде нація,- так що, якщо розглядати з такої позиції, з позиції виховання і становлення в майбутньому держави - то потрібно освітній частині ще більше надавати уваги, як кажуть організаційно-техночно-фінансово-....
Особиста думка, в контексті вчителя зарплата має бути від 10 000 гривень, все що менше для мене це патріотизм,- працювати і навчати, віддавати свої нерви за просто так.
Який системний підхід - такий результат.
Звісно, якщо зробити школу платною так собі в 100 000 гривень на рік, то результати буди б звичайно інші, як по вчителям так і по учням.
працювати з сучасними дітьми
Знаю я ці історії. Зводяться вони, як правило, до "ох ці сопляки, не вважають вчителя за авторитет тільки за те, що він вчитель". Але коли раніше вчитель за такі фокуси міг пригостити лінійкою або указкою по руках, то тепер свій авторитет треба довести іншими способами.
Сучасним дітям варто заборонити до 18 років дивитися будь-які мультфільми в стилі Маші і Ведмедя.
А то надивляться, а потім на вчителеві або батьках (читай Ведмедеві) повторюють вибрики Маші.
І дивуєшся, в кого таке дитя вдалося, наче ж родина була порядна.