1

Тема: Ідея створити GameDev компанію

Всім привіт, мене звати Євген, я у розробці з 2010 року. 5 років тому створив сервісну компанію OmiSoft, яка наразі налічує більше 80 працівників та продовжує свій розвиток, але моїм хобі завжди була розробка іграшок. І моя мрія - створити круту GameDev компанію.

Минулої весни зарелізив Sudoku, анонс якої робив тут. Але це не та гра, на якій можна заробити. Її головною ціллю було вчитись на живому прикладі маркетингу (SEO, таргетинг та монетизація).

На днях запустив сайт під все це діло - OmiPlay.

Але з важливого - великі речі створюються командами, тому якщо у когось горять очі робити іграшки, чи займатись маркетингом, чи креативити будь-яким іншим способом - пишіть :) Також, якщо у когось є якісь власні іграшки, але ви не знаєте, як їх монетизувати - також пишіть, попробуємо скооперуватись.

Подякували: tan, MN, plusxx, flatliner4

2

Re: Ідея створити GameDev компанію

OmiPlay написав:

We create web & mobile games

Варто це винести в допис. Зазвичай люди мріють робити справжні відеоігри, а не грошесмокталки на Андроїд.

Прихований текст

Хоча майстерність, з якою ви зробили цей SEO-допис, зацінив.  Не причепишся ж. *THUMBSUP*

Подякували: wander1

3

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:

Зазвичай люди мріють робити справжні відеоігри, а не грошесмокталки на Андроїд

Я теж мрію :) В ідеалі хочу прийти до іграшок на кшталт творінь Якуба Дворські, але нажаль без норм фінансування це майже неможливо... Тому потрібно стартувати з чогось більш простого, та рухастись лише в гору ????

Будь-який бізнес має бути прибутковим, інакше ми помремо або з голоду або від стресу.

4

Re: Ідея створити GameDev компанію

eresid написав:
bebyk написав:

Зазвичай люди мріють робити справжні відеоігри, а не грошесмокталки на Андроїд

Я теж мрію :) В ідеалі хочу прийти до іграшок на кшталт творінь Якуба Дворські, але нажаль без норм фінансування це майже неможливо... Тому потрібно стартувати з чогось більш простого, та рухастись лише в гору ????

Будь-який бізнес має бути прибутковим, інакше ми помремо або з голоду або від стресу.

Не можу з вами погодитися. Багато дуже класних ігор (та й загалом ПЗ) починаються як хобі-проект однієї-двох людей. Потрібні лише дрібка таланту й багато любові до того, що робите. Ні творець UnrealWorld, ні творець Stardew Valley з голоду чи стресу не померли, до прикладу.

До слова, Dwarf Fortress релізнули в грудні на Steam. Гра миттєво опинилася в топі. Нагадую, це проект двох людей, який і досі доступний безоплатно на їхньому сайті.

Звісно, у кожного свій шлях. Ви вже підприємець і можете більше покладатися на бізнес-план, ніж на любов до відеоігор і розробки. Однак і Valve, і Bethesda, приміром, зразу розробляли ігри для ПК.

Глянув у статтю, що на неї ви послалися -- ваш Якуб теж наклепав першу версію Саморості сам-один студентом. Які там норми фінансування.

Подякували: leofun011

5

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:
eresid написав:
bebyk написав:

Зазвичай люди мріють робити справжні відеоігри, а не грошесмокталки на Андроїд

Я теж мрію :) В ідеалі хочу прийти до іграшок на кшталт творінь Якуба Дворські, але нажаль без норм фінансування це майже неможливо... Тому потрібно стартувати з чогось більш простого, та рухастись лише в гору ????

Будь-який бізнес має бути прибутковим, інакше ми помремо або з голоду або від стресу.

Не можу з вами погодитися. Багато дуже класних ігор (та й загалом ПЗ) починаються як хобі-проект однієї-двох людей. Потрібні лише дрібка таланту й багато любові до того, що робите. Ні творець UnrealWorld, ні творець Stardew Valley з голоду чи стресу не померли, до прикладу.

До слова, Dwarf Fortress релізнули в грудні на Steam. Гра миттєво опинилася в топі. Нагадую, це проект двох людей, який і досі доступний безоплатно на їхньому сайті.

Звісно, у кожного свій шлях. Ви вже підприємець і можете більше покладатися на бізнес-план, ніж на любов до відеоігор і розробки. Однак і Valve, і Bethesda, приміром, зразу розробляли ігри для ПК.

Глянув у статтю, що на неї ви послалися -- ваш Якуб теж наклепав першу версію Саморості сам-один студентом. Які там норми фінансування.

А є з України? А то статистика сумна (

6

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

А є з України? А то статистика сумна (

На мою нахабну думку, національна гордість чи національний сум -- це дурниці. Важать тільки особисті здобутки.

Але натрапляв на один цікавий соло-проект від людини, яка випадком долі має однакове з вашим і моїм громадянство: відеогра Острів. Сам не грав, але 92% позитивних відгуків на Steam (з майже 3000).

Подякували: leofun011

7

Re: Ідея створити GameDev компанію

Суть в тому що робити гру в Україні без коштів - це не те ж саме що за кордоном.
Острів - знаю, не грав.
На 40 мільйонів осіб в країні де ІТ не в самому кінці. І відомих (як Острів) серед них можна порахувати на пальцях 1 руки.

8

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

Суть в тому що робити гру в Україні без коштів - це не те ж саме що за кордоном.

Добре там, де нас нема!  *YAHOO*

Але:

Те саме. *PARDON*

MN написав:

На 40 мільйонів осіб в країні де ІТ не в самому кінці. І відомих (як Острів) серед них можна порахувати на пальцях 1 руки.

Щоб творити ігри, потрібні не стільки навички, скільки фантазія й певний склад розуму.

9

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:

Глянув у статтю, що на неї ви послалися -- ваш Якуб теж наклепав першу версію Саморості сам-один студентом. Які там норми фінансування.

Це була флеш-гра, квест-бродилка — грав у неї колись. В сучасному світі дещо схожу нішу займають грошосмокталки під андроїд.

10

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:

Щоб творити ігри, потрібні не стільки навички, скільки фантазія й певний склад розуму.

Не має значення чого саме не вистачає, це не змінює самого факту, що йти таким шляхом - не найкраща ідея.

eresid написав:

Грошосмокталки на Андроїд - хороша ідея тут пролунала, двічі. Куди писати?

11

Re: Ідея створити GameDev компанію

Якщо стартові умови — це досвід засновника в онлайн-іграх для андроїда, а кінцева мета — увійти в великий геймдев, то, мабуть, потрібна якась загальна концепція гри, придатна для реалізації і в вигляді андроїд-додатку, і на «справжніх» ігрових платформах. Добре, збереться команда юніті-девелоперів, дизайнерів 3D-моделей і т.д. — що вони далі робитимуть, як зберуться?

12

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

Не має значення чого саме не вистачає, це не змінює самого факту, що йти таким шляхом - не найкраща ідея.

Річ у тім, що ви навели не факт, а ваші здогадки. Факти навів я.  *PARDON*

Особисто якби захотів створити відеогру, то скачав би Unity й почав би творити. А якщо ви хочете почати створювати гру не зі створення гри — то будь ласка, хто ж вас зупинить.

P.Y. написав:

Це була флеш-гра, квест-бродилка — грав у неї колись. В сучасному світі дещо схожу нішу займають грошосмокталки під андроїд.

Не грав у Саморость, але бачив, що друга частина вигулькує в топах Steam'у. Тобто гра як мінімум не страждає від пухлини огидного «грошосмоктального» дизайну, а продається як закінчений продукт — і успішно.

Хоча напевно ви дещо маєте рацію, point'n'click ближче стоять до мобільних ігор, ніж глибші (по ігроладу) жанри.

13

Re: Ідея створити GameDev компанію

Р.Ѕ. Технічно, нема нічого надскладного в адаптації судоку під 3D-графіку, віртуальну реальність і т.д. Але й великого сенсу в такій розробці як самостійній грі також нема.

Подякували: bebyk1

14

Re: Ідея створити GameDev компанію

P.Y., судоку це буквально рівень завдання до підрозділу масивів в підручнику мови програмування (можу надати реальний приклад з книжки, яку недавно читав). Хоча починати і з такого не грішно.

Втім так, якщо подаватися у розробку відеоігор серйозно, то судоком не обійдешся.

Головне в ігробудуванні — візія (раніше не дуже точно сказав «фантазія», можна вважати, що вточнив). Все інше можна вивчити або найняти фахівців. А от без візіонерських ідей не можна претендувати на щось більше, ніж клона існуючих топів.

Подякували: P.Y.1

15

Re: Ідея створити GameDev компанію

Я навіть не знаю, чи серйозно тут про це писати... Я починав вивчати програмування, коли мені було 10 років, саме задля того, щоб писати ігри - а для чого ж іще я міг це робити в такому ніжному віці? Тоді я створив декілька простеньких ігор для Радіо-РК86 та ZX-Spectrum, пізніше ще пару для PC... але чим ставав старший, тим більше уявляв, що цим собі на хліб не заробити і покинув цю справу, хоча в глибині душі мріяв створювати саме ігри і зараз продовжую мріяти.
Ні, я не тільки мрію, але оскільки завантажений роботою, то мої просування в цій сфері дуже-дуже-дуже повільні. Займаюся цим лише по вихідних і то не кожного тижня. До того ж продовжую вивчати, бо ігри писані для текстових режимів або з примітивною графікою - це зовсім не ті ігри, що зараз. Коротше я зараз вивчаю Pixi.js, конкретно, на даному етапі я допилюю собі так званий boilerplate, щоб від нього починати плясати з будь-якою новою грою.
І от я чесно кажу, сам розумію, що навряд чи можу бути корисним, адже моїх навичок точно не досить для найму, щоб покинути поточну роботу і займатися улюбленою справою за гроші, але займатися отак десь-колись, схоже теж немає сенсу ніякого... хоча можливо, я би міг виділити цій справі більше часу, десь до 2 годин на день, якби я міг хоча б сподіватися, що в майбутньому я зможу працювати в цій сфері.
:[

Подякували: eresid, leofun012

16

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:

Річ у тім, що ви навели не факт, а ваші здогадки. Факти навів я.  *PARDON*

Ваші факти самі факові на світі  *CRAZY*
Ви ж самі згадали лише Острів.

bebyk написав:

Особисто якби захотів створити відеогру, то скачав би Unity й почав би творити. А якщо ви хочете почати створювати гру не зі створення гри — то будь ласка, хто ж вас зупинить.

Згоден лише що Юніті найкраще підходит . А починати потрібно з плану *SCRATCH*

17

Re: Ідея створити GameDev компанію

MN написав:

Ви ж самі згадали лише Острів.

Я згадав кілька ігор і можу навести ще прикладів. Ви самі можете зайти на Steam і поглянути, скільки популярних ігор у категорїї Indie.

18

Re: Ідея створити GameDev компанію

bebyk написав:

Не можу з вами погодитися. Багато дуже класних ігор (та й загалом ПЗ) починаються як хобі-проект однієї-двох людей...

Я це чудово розумію, ще рік назад я сам так само думав, але наразі маємо в країні війну, дрони самі себе не куплять + русня відкинула нас на 10-15 років назад у розвитку, тому треба максимально раціонально використовувати свій час, бути комерційно успішними в першу чергу, а вже потім втілювати особисті мрії.

19

Re: Ідея створити GameDev компанію

bvn написав:

Коротше я зараз вивчаю Pixi.js, конкретно, на даному етапі я допилюю собі так званий boilerplate, щоб від нього починати плясати з будь-якою новою грою.

Крутий вибір, рекомендую також глянути на рушій phaser.io - в основі його лежить той же Pixi.js, але пропонує він набагато більше можливостей


bvn написав:

І от я чесно кажу, сам розумію, що навряд чи можу бути корисним, адже моїх навичок точно не досить для найму, щоб покинути поточну роботу і займатися улюбленою справою за гроші, але займатися отак десь-колись, схоже теж немає сенсу ніякого... хоча можливо, я би міг виділити цій справі більше часу, десь до 2 годин на день, якби я міг хоча б сподіватися, що в майбутньому я зможу працювати в цій сфері.
:[

Тому і необхідно не забувати за комерційну складову - інтузіазму на довго не вистачить, дуже добре по собі знаю. Також дуже добре допомагає кооперація - гуртом значно легше рухатись до успіху і не забити

20

Re: Ідея створити GameDev компанію

Робити ігри це дуже важка справа не достатньо просто захотіти тай робити. Я вивчав C# та  Unity для розробки ігор, а толку з того.без моделів, звуків, дизайну мої знання нічого не варті.Якщо все купляти то може щось і получиться, але мені здається, що саме в команді вийде дійсно хороша ігра коли кожен буде займатися своїми справами. Не може одна людина і програмувати і моделити і дизайном займатися це потрібно вивчати. Кожен має бути на своєму місці дякую за увагу